Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2158
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3 ex, D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#301 Příspěvek od xxx » 24 pro 2020 19:14

Rennie píše:
24 pro 2020 10:11
Ceny D3 benzín versus nafta bych řekl že určuje jejich spolehlivost. Přijde mi humorné že D2 jsou dražší než naftova D3
Ne každý je takový srdcar jako XY lidi kterým 2,7 klekne a řeší opravu za 250k
Benzin bude určitě spolehlivější a investice 100k do údržby starého vozu stejně nikoho nemine
:D :D :D 250tis za opravu? To jsou fámy, co tady šíří ti, co mají benzín, co v těch 250tis vše je?
nehledě na to, že do benzínu každý dává plyn a to taky není zadarmo a kolik stojí rozvody a další servis nutný na motoru?

https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... e%C4%8Doun

Rennie
Příspěvky: 2087
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#302 Příspěvek od Rennie » 24 pro 2020 19:34

xxx píše:
Rennie píše:
24 pro 2020 10:11
Ceny D3 benzín versus nafta bych řekl že určuje jejich spolehlivost. Přijde mi humorné že D2 jsou dražší než naftova D3
Ne každý je takový srdcar jako XY lidi kterým 2,7 klekne a řeší opravu za 250k
Benzin bude určitě spolehlivější a investice 100k do údržby starého vozu stejně nikoho nemine
:D :D :D 250tis za opravu? To jsou fámy, co tady šíří ti, co mají benzín, co v těch 250tis vše je?
nehledě na to, že do benzínu každý dává plyn a to taky není zadarmo a kolik stojí rozvody a další servis nutný na motoru?

https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... e%C4%8Doun
Dost lidí už tady psalo pokud se nepletu podobnou cifru. Já už pár naftových popelnic měl a už nechci děkuji. Naposledy Jeep WJ 2,7CRD kde servis stal přes 2kila a pak šel z domu
Takže nám už nafta nesmí do baráku.
Pravda nenajezdime moc
A plyn nemam jako primární palivo jen jsem nejvíc touzil po delším dojezdu.
Naposledy s Jeep XJ 4 litr v Rumunsku jsem spolu s druhým musel jezdit obden tankovat zatímco nafty to nepotřebovaly Obrázek
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2158
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3 ex, D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#303 Příspěvek od xxx » 24 pro 2020 21:30

Rennie píše:
24 pro 2020 19:34
xxx píše:
:D :D :D 250tis za opravu? To jsou fámy, co tady šíří ti, co mají benzín, co v těch 250tis vše je?
nehledě na to, že do benzínu každý dává plyn a to taky není zadarmo a kolik stojí rozvody a další servis nutný na motoru?

https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... e%C4%8Doun
Dost lidí už tady psalo pokud se nepletu podobnou cifru. Já už pár naftových popelnic měl a už nechci děkuji. Naposledy Jeep WJ 2,7CRD kde servis stal přes 2kila a pak šel z domu
Takže nám už nafta nesmí do baráku.
Pravda nenajezdime moc
A plyn nemam jako primární palivo jen jsem nejvíc touzil po delším dojezdu.
Naposledy s Jeep XJ 4 litr v Rumunsku jsem spolu s druhým musel jezdit obden tankovat zatímco nafty to nepotřebovaly Obrázek
Rennie, to nebylo nic proti tobě, chceš benzín, tak máš benzín...ale není třeba lidi strašit. 2,7 má své výhody i nevýhody, jako i 4,4
Na 250tis se může vyšplhat padlý motor u 3L, ale u 2,7 je to nesmysl. Velký rozdíl je právě v ceně nového polomotoru.
A porovnávat spolehlivost mezi 4,4 benzínem a 2,7 v naftě vzhledem k počtu aut, co tu jezdí nedává vůbec smyl. Sám víš, že benzínu je v EU jako šafránu a na fóru vás spočítám na prstech.
:mrk

Rennie
Příspěvky: 2087
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#304 Příspěvek od Rennie » 25 pro 2020 07:45

Jasný Jiriku. Já bych i naftu bral ale nějakou jednoduchou třeba LC78 v novějších se jí po mých zkušenostech bojím
A benzinu přibývá. Hodně je to o tom kdo jak a kam jezdí
Do Afriky je nafta výhoda pac v dunach bych s benzínem daleko nedojel ale dalny východ je zase výhoda pro benzin

My najedeme s D3 ročně max 15tis km což je podle mě výhodnější benzín ale to si musí každý zvážit sám
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Rennie
Příspěvky: 2087
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#305 Příspěvek od Rennie » 25 pro 2020 07:51

Navíc jsem to viděl i u Richarda 2 který měl dvě naftový. Jezdí s tím podobně jako my a stále byly větší problémy než u nás. Celkem často pricpany DPF atd
Ano pokud se podaří koupit naftu v skvělým stavu nejlépe po velkém servisu má člověk na pár let pokoj ale velká většina jsou vyjezdeny starý popelnice
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2081
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#306 Příspěvek od habakuk » 25 pro 2020 07:58

No vzhledem k cenám naftových D3 bych vzal naftu a pokud by padla koupil bych jinou hujdu vzal jí motor a nacpal do té původní.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3535
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#307 Příspěvek od Maxsel » 27 pro 2020 13:49

Ono i s těma cema D2 je to jinak, než to vypadá z několika inzerátů, které tam visí měsíce. Za poslední rok si 4 moji kamrádi nebo známí Dédvojky pořídili a cena nejhezčí z nich (1999 bílá a bez kousku rzi) byla 79 tis. Kč.
Discovery 4 TDV6 HSE
Range Rover 4.2 Supercharged

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2081
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#308 Příspěvek od habakuk » 27 pro 2020 15:44

Maxsel píše:
27 pro 2020 13:49
Ono i s těma cema D2 je to jinak, než to vypadá z několika inzerátů, které tam visí měsíce. Za poslední rok si 4 moji kamrádi nebo známí Dédvojky pořídili a cena nejhezčí z nich (1999 bílá a bez kousku rzi) byla 79 tis. Kč.
Také si myslím, že ceny D2 jsou jen zbožné přání prodávajících než reálný stav trhu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Odpovědět