Rennie píše: ↑24 pro 2020 19:34
xxx píše:

250tis za opravu? To jsou fámy, co tady šíří ti, co mají benzín, co v těch 250tis vše je?
nehledě na to, že do benzínu každý dává plyn a to taky není zadarmo a kolik stojí rozvody a další servis nutný na motoru?
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... e%C4%8Doun
Dost lidí už tady psalo pokud se nepletu podobnou cifru. Já už pár naftových popelnic měl a už nechci děkuji. Naposledy Jeep WJ 2,7CRD kde servis stal přes 2kila a pak šel z domu
Takže nám už nafta nesmí do baráku.
Pravda nenajezdime moc
A plyn nemam jako primární palivo jen jsem nejvíc touzil po delším dojezdu.
Naposledy s Jeep XJ 4 litr v Rumunsku jsem spolu s druhým musel jezdit obden tankovat zatímco nafty to nepotřebovaly
Rennie, to nebylo nic proti tobě, chceš benzín, tak máš benzín...ale není třeba lidi strašit. 2,7 má své výhody i nevýhody, jako i 4,4
Na 250tis se může vyšplhat padlý motor u 3L, ale u 2,7 je to nesmysl. Velký rozdíl je právě v ceně nového polomotoru.
A porovnávat spolehlivost mezi 4,4 benzínem a 2,7 v naftě vzhledem k počtu aut, co tu jezdí nedává vůbec smyl. Sám víš, že benzínu je v EU jako šafránu a na fóru vás spočítám na prstech.
