Stránka 16 z 23

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 pro 2020 19:14
od xxx
Rennie píše: 24 pro 2020 10:11 Ceny D3 benzín versus nafta bych řekl že určuje jejich spolehlivost. Přijde mi humorné že D2 jsou dražší než naftova D3
Ne každý je takový srdcar jako XY lidi kterým 2,7 klekne a řeší opravu za 250k
Benzin bude určitě spolehlivější a investice 100k do údržby starého vozu stejně nikoho nemine
:D :D :D 250tis za opravu? To jsou fámy, co tady šíří ti, co mají benzín, co v těch 250tis vše je?
nehledě na to, že do benzínu každý dává plyn a to taky není zadarmo a kolik stojí rozvody a další servis nutný na motoru?

https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... e%C4%8Doun

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 pro 2020 19:34
od Rennie
xxx píše:
Rennie píše: 24 pro 2020 10:11 Ceny D3 benzín versus nafta bych řekl že určuje jejich spolehlivost. Přijde mi humorné že D2 jsou dražší než naftova D3
Ne každý je takový srdcar jako XY lidi kterým 2,7 klekne a řeší opravu za 250k
Benzin bude určitě spolehlivější a investice 100k do údržby starého vozu stejně nikoho nemine
:D :D :D 250tis za opravu? To jsou fámy, co tady šíří ti, co mají benzín, co v těch 250tis vše je?
nehledě na to, že do benzínu každý dává plyn a to taky není zadarmo a kolik stojí rozvody a další servis nutný na motoru?

https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... e%C4%8Doun
Dost lidí už tady psalo pokud se nepletu podobnou cifru. Já už pár naftových popelnic měl a už nechci děkuji. Naposledy Jeep WJ 2,7CRD kde servis stal přes 2kila a pak šel z domu
Takže nám už nafta nesmí do baráku.
Pravda nenajezdime moc
A plyn nemam jako primární palivo jen jsem nejvíc touzil po delším dojezdu.
Naposledy s Jeep XJ 4 litr v Rumunsku jsem spolu s druhým musel jezdit obden tankovat zatímco nafty to nepotřebovaly Obrázek

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 pro 2020 21:30
od xxx
Rennie píše: 24 pro 2020 19:34
xxx píše:
:D :D :D 250tis za opravu? To jsou fámy, co tady šíří ti, co mají benzín, co v těch 250tis vše je?
nehledě na to, že do benzínu každý dává plyn a to taky není zadarmo a kolik stojí rozvody a další servis nutný na motoru?

https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... e%C4%8Doun
Dost lidí už tady psalo pokud se nepletu podobnou cifru. Já už pár naftových popelnic měl a už nechci děkuji. Naposledy Jeep WJ 2,7CRD kde servis stal přes 2kila a pak šel z domu
Takže nám už nafta nesmí do baráku.
Pravda nenajezdime moc
A plyn nemam jako primární palivo jen jsem nejvíc touzil po delším dojezdu.
Naposledy s Jeep XJ 4 litr v Rumunsku jsem spolu s druhým musel jezdit obden tankovat zatímco nafty to nepotřebovaly Obrázek
Rennie, to nebylo nic proti tobě, chceš benzín, tak máš benzín...ale není třeba lidi strašit. 2,7 má své výhody i nevýhody, jako i 4,4
Na 250tis se může vyšplhat padlý motor u 3L, ale u 2,7 je to nesmysl. Velký rozdíl je právě v ceně nového polomotoru.
A porovnávat spolehlivost mezi 4,4 benzínem a 2,7 v naftě vzhledem k počtu aut, co tu jezdí nedává vůbec smyl. Sám víš, že benzínu je v EU jako šafránu a na fóru vás spočítám na prstech.
:mrk

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 pro 2020 07:45
od Rennie
Jasný Jiriku. Já bych i naftu bral ale nějakou jednoduchou třeba LC78 v novějších se jí po mých zkušenostech bojím
A benzinu přibývá. Hodně je to o tom kdo jak a kam jezdí
Do Afriky je nafta výhoda pac v dunach bych s benzínem daleko nedojel ale dalny východ je zase výhoda pro benzin

My najedeme s D3 ročně max 15tis km což je podle mě výhodnější benzín ale to si musí každý zvážit sám

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 pro 2020 07:51
od Rennie
Navíc jsem to viděl i u Richarda 2 který měl dvě naftový. Jezdí s tím podobně jako my a stále byly větší problémy než u nás. Celkem často pricpany DPF atd
Ano pokud se podaří koupit naftu v skvělým stavu nejlépe po velkém servisu má člověk na pár let pokoj ale velká většina jsou vyjezdeny starý popelnice

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 pro 2020 07:58
od habakuk
No vzhledem k cenám naftových D3 bych vzal naftu a pokud by padla koupil bych jinou hujdu vzal jí motor a nacpal do té původní.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 27 pro 2020 13:49
od Maxsel
Ono i s těma cema D2 je to jinak, než to vypadá z několika inzerátů, které tam visí měsíce. Za poslední rok si 4 moji kamrádi nebo známí Dédvojky pořídili a cena nejhezčí z nich (1999 bílá a bez kousku rzi) byla 79 tis. Kč.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 27 pro 2020 15:44
od habakuk
Maxsel píše: 27 pro 2020 13:49 Ono i s těma cema D2 je to jinak, než to vypadá z několika inzerátů, které tam visí měsíce. Za poslední rok si 4 moji kamrádi nebo známí Dédvojky pořídili a cena nejhezčí z nich (1999 bílá a bez kousku rzi) byla 79 tis. Kč.
Také si myslím, že ceny D2 jsou jen zbožné přání prodávajících než reálný stav trhu.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 led 2021 11:56
od prazak.mp@gmail.com
Dobrý den,

jako nováček na tomto fóru bych rád požádal o pár rad před koupí LR.

Už delší dobu sháním offroad (rozuměj né navoněné SUV) pro použití na myslivost a tahání těžkého přívěsu ( zřídka cca 2,5t). Po delším vybírání mi jako ideální kandidát vyšel LR Discovery. Původně jsem pokukoval po DII ale jak jsem se probíral inzeráty, tak mě překvapily nízké ceny DIII. Čím je to způsobené? To má DIII opravdu tak špatnou pověst že se tak těžko prodává, nebo spíš než nízkými cenami DIII je to vysokými cenami DII?

Auto bych používal na myslivost v rámci desítek km od domova, žádné tisícikilometrové výlety a dovolené po něm nechci. Při výběru jsem měl pár základních požadavků:

4x4 s uzávěrkou mezinápravy
manuální převodovka
cena do 150 000Kč

Je v těchto limitech reálně koupitelná slušná DIII? Ještě jednou opakuju, že nechci 100% zachovalou voňavku, ani něco do čeho je nainvestováno x tisíc v úpravách. Chci auto, které mi bude po technické stránce fungovat a nebudu ho muset servisovat dvakrát do měsíce. Reálný nájezd bude do 10 000km ročně, spíš výrazně méně.

Z aut v inzerátech mě zaujal
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list

co si o tom kdo myslíte? Mě přijde ta cena podezřele nízká. Ale splňuje všechny moje požadavky a mám ho v místě, proto se o to zajímám. Popř. byl by někdo z brněnských LR nadšenců ochotný se na to se mnou (nebo klidně beze mě) zajít podívat?

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 led 2021 11:59
od habakuk
prazak.mp@gmail.com píše: 20 led 2021 11:56 Dobrý den,

jako nováček na tomto fóru bych rád požádal o pár rad před koupí LR.

Už delší dobu sháním offroad (rozuměj né navoněné SUV) pro použití na myslivost a tahání těžkého přívěsu ( zřídka cca 2,5t). Po delším vybírání mi jako ideální kandidát vyšel LR Discovery. Původně jsem pokukoval po DII ale jak jsem se probíral inzeráty, tak mě překvapily nízké ceny DIII. Čím je to způsobené? To má DIII opravdu tak špatnou pověst že se tak těžko prodává, nebo spíš než nízkými cenami DIII je to vysokými cenami DII?

Auto bych používal na myslivost v rámci desítek km od domova, žádné tisícikilometrové výlety a dovolené po něm nechci. Při výběru jsem měl pár základních požadavků:

4x4 s uzávěrkou mezinápravy
manuální převodovka
cena do 150 000Kč

Je v těchto limitech reálně koupitelná slušná DIII? Ještě jednou opakuju, že nechci 100% zachovalou voňavku, ani něco do čeho je nainvestováno x tisíc v úpravách. Chci auto, které mi bude po technické stránce fungovat a nebudu ho muset servisovat dvakrát do měsíce. Reálný nájezd bude do 10 000km ročně, spíš výrazně méně.

Z aut v inzerátech mě zaujal
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list

co si o tom kdo myslíte? Mě přijde ta cena podezřele nízká. Ale splňuje všechny moje požadavky a mám ho v místě, proto se o to zajímám. Popř. byl by někdo z brněnských LR nadšenců ochotný se na to se mnou (nebo klidně beze mě) zajít podívat?
Kup D2 za 90t - 100t Kč a zbytek máš v reservě na servis. Pro svoji činnost není D3 úplně vhodné nářadí a za 150t Kč bude spíš potřebovat dost péče.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 led 2021 13:20
od prazak.mp@gmail.com
habakuk píše: 20 led 2021 11:59
prazak.mp@gmail.com píše: 20 led 2021 11:56 Dobrý den,

jako nováček na tomto fóru bych rád požádal o pár rad před koupí LR.

Už delší dobu sháním offroad (rozuměj né navoněné SUV) pro použití na myslivost a tahání těžkého přívěsu ( zřídka cca 2,5t). Po delším vybírání mi jako ideální kandidát vyšel LR Discovery. Původně jsem pokukoval po DII ale jak jsem se probíral inzeráty, tak mě překvapily nízké ceny DIII. Čím je to způsobené? To má DIII opravdu tak špatnou pověst že se tak těžko prodává, nebo spíš než nízkými cenami DIII je to vysokými cenami DII?

Auto bych používal na myslivost v rámci desítek km od domova, žádné tisícikilometrové výlety a dovolené po něm nechci. Při výběru jsem měl pár základních požadavků:

4x4 s uzávěrkou mezinápravy
manuální převodovka
cena do 150 000Kč

Je v těchto limitech reálně koupitelná slušná DIII? Ještě jednou opakuju, že nechci 100% zachovalou voňavku, ani něco do čeho je nainvestováno x tisíc v úpravách. Chci auto, které mi bude po technické stránce fungovat a nebudu ho muset servisovat dvakrát do měsíce. Reálný nájezd bude do 10 000km ročně, spíš výrazně méně.

Z aut v inzerátech mě zaujal
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list

co si o tom kdo myslíte? Mě přijde ta cena podezřele nízká. Ale splňuje všechny moje požadavky a mám ho v místě, proto se o to zajímám. Popř. byl by někdo z brněnských LR nadšenců ochotný se na to se mnou (nebo klidně beze mě) zajít podívat?
Kup D2 za 90t - 100t Kč a zbytek máš v reservě na servis. Pro svoji činnost není D3 úplně vhodné nářadí a za 150t Kč bude spíš potřebovat dost péče.
No to já bych rád, takovej byl původní plán, ale těch D2 v téhle cenové relaci se mě moc najít nedaří...a kupovat D2 někde okolo 160-180 000 mi přijde trochu mimo...

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 led 2021 13:30
od habakuk
prazak.mp@gmail.com píše: 20 led 2021 13:20
habakuk píše: 20 led 2021 11:59
Kup D2 za 90t - 100t Kč a zbytek máš v reservě na servis. Pro svoji činnost není D3 úplně vhodné nářadí a za 150t Kč bude spíš potřebovat dost péče.
No to já bych rád, takovej byl původní plán, ale těch D2 v téhle cenové relaci se mě moc najít nedaří...a kupovat D2 někde okolo 160-180 000 mi přijde trochu mimo...
Teď je zima kdo by prodával 4x4. Musíš vyčkat co ona se někde nějaká vyloupne. Nájezdu se netřeba bát tak klidně zobnout auto s 300t km na hrbu a roky je asi
fuk. No a lína huba holý neštěstí třeba si u auta za 130 se domluvíte na 100.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 led 2021 13:45
od xxx
prazak.mp@gmail.com píše: 20 led 2021 11:56 Dobrý den,

jako nováček na tomto fóru bych rád požádal o pár rad před koupí LR.
....

Z aut v inzerátech mě zaujal
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list

co si o tom kdo myslíte? Mě přijde ta cena podezřele nízká. Ale splňuje všechny moje požadavky a mám ho v místě, proto se o to zajímám. Popř. byl by někdo z brněnských LR nadšenců ochotný se na to se mnou (nebo klidně beze mě) zajít podívat?
k ceně - ta D3 z inzerce je relativně holá bez výbavy, má manuál, o které není zájem, nemá zimní paket (vyhřívaná sedadla, čelní sklo,...), látková sedadla a na 99% ji čeká výměna rozvodů, které asi neudělali, ... zbytek je na posouzení na místě, ale zase bude asi bez koroze.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 led 2021 16:07
od Lukasino
Já bych začal tím, že se dojdeš s obojím svést. Jsou to podle mě neuveřitelně odlišná auta :wink: A uvidíš sám, kam Tě to bude táhnout. Oboje nejsou škodovky, aby sis otevřel inzerci a vybral, chce holt sledovat a čekat na tu pravou :yes

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 led 2021 17:51
od komin
Neviem si predstavit mat v aute kategorie D3/4 manual, a hlavne ked chces tahat prives. Kym D2 bude pod routo vahou zadychana tak D3 to bude zvladat vpohodicke nehovoriac o jazdnej stabilite vdaka razvoru. Skus si niekedy cuvanie s privesom v automate a manual uz nebudes chciet vidiet, automat je asi posledne coho by som sa bal v D3 ak v nom bol meneny olej.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 led 2021 17:54
od matooo
komin píše: 20 led 2021 17:51Skus si niekedy cuvanie s privesom v automate a manual uz nebudes chciet vidiet....
tesat do kamene.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 21 led 2021 06:52
od prazak.mp@gmail.com
Lukasino píše: 20 led 2021 16:07 Já bych začal tím, že se dojdeš s obojím svést. Jsou to podle mě neuveřitelně odlišná auta :wink: A uvidíš sám, kam Tě to bude táhnout. Oboje nejsou škodovky, aby sis otevřel inzerci a vybral, chce holt sledovat a čekat na tu pravou :yes
Jel jsem s oběma, dokážu si představit DII i DIII. Jenom prostě nedokážu posoudit, v jakým stavu ty co sem s nima jezdil byly. Co se týká automat/manuál tak s oběma toho mám nacouváno hodně a s těžkým vozíkem zvlášť v lese/na poli u mě pořád ještě vítězí manuál...

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 21 led 2021 07:55
od kaligula
nevím teda v čem spatřuješ výhodu couvání s přívěsem v manuálu, prakticky celé couvání s nohou na spojce,
mám D3 samozřejmě automat a s dvouosým 2,5 tunovým vlekem mám odcouvány tisíce kilometrů a když pak přesednu do defa a couvám se stejným vlekem tak mi brní noha ještě týden, v D3 stačí redukce a zpátečka a pak už jenom točit volantem, není třeba ani po plynu šlapat, případně v terénu volím nějaký offrežim a prakticky se mi nestalo že bych někam nedokázal zacouvat a že bych se u toho nějak trápil

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 21 led 2021 13:03
od Balu1989
Ale taky to jde i stím manuálem (mám v D3) jinak ano automat lepší, LR má výhodu vtom, že i při redukci mají otevřený dif, oproti ostatním, kdy je při redukci 4x4 na tvrdo.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 21 led 2021 13:30
od prazak.mp@gmail.com
kaligula píše: 21 led 2021 07:55 ... v D3 stačí redukce a zpátečka a pak už jenom točit volantem, není třeba ani po plynu šlapat, případně v terénu volím nějaký offrežim a prakticky se mi nestalo že bych někam nedokázal zacouvat a že bych se u toho nějak trápil
Tak tady bude asi ten zakopanej pes. Tohle se standartním automatem dost dobře nejde. S tím co mám (Subaru) to znamená neustálé kmitání nohou mezi plynem a brzdou. Musím hodně přidat aby se to vůbec rozjelo a pak zas hodně rychle brzdit abych to vůbec zastavil. S redukcí to bude asi o něčem jiném, to vyzkoušené nemám...