#30
Příspěvek
od MadTom » 16 úno 2012 07:37
Vlado souhlasím, ale pokud se to udělá dobře, tak ten efekt je podstatnej. Pro mě je podstatné, že to žere furt stejně, jede o dost líp a hlavně táhne od nižších otáček, takže není potřeba tolik řadit, což je výhoda v terénu. Nevýhoda je, že když se tomu přidá v nízkých otáčkách, tak je to schopné zakouřit. Na silnici to není to pravé a chce se to kontrolovat, a včas podřadit. Každopádně se přidává zhruba v těchto parametrech - omezovač kroutícího momentu, plnící tlak turba, maximální dávka nafty. Do nastavení pedálu se nemusí sahat.
O variabilní turbu uvažuju, pokud by to stávající umřelo. Je to jedinej způsob, aby motor táhnul v malý i velkých otáčkách. Zatím mě brzdí cena.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo