#31
Příspěvek
od Acon » 16 úno 2012 13:56
visby píše:
ked niekto povie, ze cip je drahy a chce turbo s variabilnou geometriou, tak si tak trochu protireci;-) inak je to podla mna super vec, ale na zavodak, nie na bezne auto...
Ale tu nikto nehovoril, že čip je drahý. A s tým, že to nie je na bežné auto by som nesúhlasil. Zvlášť TD5 má kokotskú krivku Nm, že to snáď iné auto nemá. Ak treba vyraziť z križovatky v zápchah a pod, tak už som za križovatkou, keď to zaberie. Čip niečo rieši, ale práve toto stále nie je ideálne. S man. prevodovkou nie je problém, jednoducho sa to dá potiahnuť pod spojkou, ale automat sa jednoducho nerozbehne. A to pravidelne vychádzam na hlavnú v mieste, kde je prípoj do celkom strmého stúpania. Hlavná býva dosť frekventovaná... No skrátka tam pravideľne niekomu musím na drzovku vojsť do cesty, lebo inak to nejde a takmer zastaviť premávku v oboch smeroch. Skrátka motor, produkovaný na prelome tisícročia má mať použiteľný Nm niekde na 1500ot a 80%Nm niekde pri 1700ot. A to vyrieši len VGT a pod.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.