Stránka 3 z 4

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:31
od injaaa
Nebojuju o nejvetsi kola ale je to jedina cesta jak bez portalu dostat dify vejs..

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:36
od SJ410
injaaa píše:Nebojuju o nejvetsi kola ale je to jedina cesta jak bez portalu dostat dify vejs..

To je to hlavní slovo. :mrgreen:

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:38
od injaaa
Ne hlavni slovo je 250tis.. :Ale fuuj:

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:42
od SJ410
injaaa píše:Ne hlavni slovo je 250tis.. :Ale fuuj:
De to i jinak, hlavně levnějš. Jinak máš pravdu, Honza T. ti to dá na volvo za
těch dvěpade.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:44
od Miky_CZ
injaaa píše:Ne hlavni slovo je 250tis.. :Ale fuuj:
tady uz to vypada nadejne a co jsem se s nim bavil kdyz jsem u neho byl pro samosvor tak cena by mela byt kolem kila
http://offroadforum.cz/viewtopic.php?f= ... &start=120" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:48
od SJ410
JJ pečlivě to tam sleduju. Má to pěkný.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:49
od injaaa
Draha byla i varianta na LR napravach s reduktory od toho nemce, asi 8-9tis eur a prace..

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 21:51
od SJ410
injaaa píše:Draha byla i varianta na LR napravach s reduktory od toho nemce, asi 8-9tis eur a prace..

JJ je to drahý jako kráva, a k tomu si ještě musíš připočíst špéry.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 22:08
od injaaa
U toho nemeckyho modelu jde nechat ty co mam ne?

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 22:09
od SJ410
injaaa píše:U toho nemeckyho modelu jde nechat ty co mam ne?
JJ jasný, ale když je nemáš.... tak reduktory bez špér je blbost.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 16 úno 2012 22:11
od injaaa
Tak to nastesti mam :cool ale reduktory zatim nechavam v daleke budoucnosti spis uvazuju o underdrive od ashcroftu..

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 04 led 2021 11:44
od habakuk
No vlákno o zvýšení výkonu Td5 se stočilo někam k portálovým nápravám, ale tak nějak bych je chtěl vrátit na správnou kolej.
Chystám se namontovat do svodů měření teploty výfukových plynů které by mi mělo s předstihem indikovat hrozící přetížení motoru.
No a moje otázka je v jakých teplotách by se mělo výfukové plyny pohybovat, tedy kde je daný limit? Našel jsem mnoho čísel a nejsem si jistý zda je daná informace validní.

Našel jsem pro naftové motory
Plné zatížení 500-700°C
Bez zátěže 200-300°C
Normální zátěž 420°C

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 04 led 2021 13:40
od MadTom
K tomu měření - kam dát čidlo? Ono to může celkem dost kecat podle umístění, a potom tyhle tabulky ztrácejí část svého smyslu.
Několikrát jsem ho dával do záslepky na svodech po vývodu na EGR, ale nejsem si vůbec jistej, že je to to nejlepší místo.
Dvakrát jsem čidlo na autě měnil, protože si majitel koupil nějaké levné a tomu se utavil koneček a proběhnul se skrz turbo. Celkem nečekané. S pořádným čidlem byl klid. Pořádná čidla se kupovala původně určená do letadel - tam je meření teploty výfukových plynů celkem standardní věc.

Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 04 led 2021 15:02
od habakuk
Ano, chci jej dát do záslepky egru. Možná to není optimální místo, ale pro instalaci nejjednodušší místo a dá mě to minimálně představu kde se teplotně pohybuji.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 04 led 2021 17:09
od discovery1liptov
Aj na td5 aj na 300tdi som to vzdy montoval na egr zaslepku:)

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 04 led 2021 20:08
od Kokesek
Do 650 stupnu se nedela panika. Kdyz chodis v rozmezi 650-800 tak ne dlouhodobe. U stage1 je vse bezpecne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 05 led 2021 11:44
od Norton
habakuk píše: 04 led 2021 11:44 No vlákno o zvýšení výkonu Td5 se stočilo někam k portálovým nápravám, ale tak nějak bych je chtěl vrátit na správnou kolej.
Chystám se namontovat do svodů měření teploty výfukových plynů které by mi mělo s předstihem indikovat hrozící přetížení motoru.
No a moje otázka je v jakých teplotách by se mělo výfukové plyny pohybovat, tedy kde je daný limit? Našel jsem mnoho čísel a nejsem si jistý zda je daná informace validní.

Našel jsem pro naftové motory
Plné zatížení 500-700°C
Bez zátěže 200-300°C
Normální zátěž 420°C
Tak si to nakalibruj po svým :,
jed po dálnici 100km h, -změř teplotu ,
jed do kopce 100km h -změř teplotu ,
ev jed s naloženým vlekem -změř teplotu ,
dej volnoběh -změř teplotu .
no a máš tabulku teplot přesně na svuj motor. No a to je celý

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 05 led 2021 12:45
od habakuk
Norton píše: 05 led 2021 11:44
habakuk píše: 04 led 2021 11:44 No vlákno o zvýšení výkonu Td5 se stočilo někam k portálovým nápravám, ale tak nějak bych je chtěl vrátit na správnou kolej.
Chystám se namontovat do svodů měření teploty výfukových plynů které by mi mělo s předstihem indikovat hrozící přetížení motoru.
No a moje otázka je v jakých teplotách by se mělo výfukové plyny pohybovat, tedy kde je daný limit? Našel jsem mnoho čísel a nejsem si jistý zda je daná informace validní.

Našel jsem pro naftové motory
Plné zatížení 500-700°C
Bez zátěže 200-300°C
Normální zátěž 420°C
Tak si to nakalibruj po svým :,
jed po dálnici 100km h, -změř teplotu ,
jed do kopce 100km h -změř teplotu ,
ev jed s naloženým vlekem -změř teplotu ,
dej volnoběh -změř teplotu .
no a máš tabulku teplot přesně na svuj motor. No a to je celý
No takové pozorování mě jenom řekne kde se pohybuji já s konkrétním autem, ale už mě neřekne,
že dlouhodobě přetěžuji motor.
Od toho jsou limitní hodnoty které se tady snažím zjistit a které mě tady nastínil Kokešek. Provozní teploty
kolik je tam na volnoběh nebo v běžné zátěži nejsou tak důležité jako ten horní limit. Který pak končí
utrženým šteftem.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 05 led 2021 13:32
od MadTom
A co kouknout do katalogu od turba? Tomu bude příliš vysoká teplota vadit nejdřív.

Re: Zvýšení výkonu td5 ?

Napsal: 05 led 2021 15:21
od habakuk
MadTom píše: 05 led 2021 13:32 A co kouknout do katalogu od turba? Tomu bude příliš vysoká teplota vadit nejdřív.
To jsem se snažil dohledat ale v podstatě se tam pro Garett Gt 2052 dozvíš průběh plnění
to, že ho lze naladit od 140 - 240hp a je pro motory 1,4 - 2,0.
Dle mého vysoká teplota začne vadit mazacímu oleje následně se začne rotor atd.