"Engine System Fault" - jak na to?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kid
Příspěvky: 141
Registrován: 25 říj 2010 17:40
auto: DIII,aut.,r.06,nafta

"Engine System Fault" - jak na to?

#1 Příspěvek od kid » 30 říj 2012 18:13

Zdravím okolo - tak jsem si dnes přečetl u D3 "Engine System Fault" - bohužel ne jako vždy v manuálu,ale tentokrát na displeji - (horko na čele...), současně pokles výkonu tak do 5 vteřin, pak se chytlo, opět jelo normálně, po 20 minutách to samé znovu, a pak dnes ještě jednou asi za 3 hodiny po zastavení a rozjetí. Pak již asi 5 dalších startů O.K.
Bojím, jestli takto neodchází vstřik- poznám to sám jako "ne-automechanik", ale jenom doposud velmi spokojený "uživatel"?
Popř. na co mám šahnout a pokontrolovat (ještě před asi nunou diagnostikou) ?
Prosím,poradíte někdo? Díky...
Disco III - pravá pohoda

TomBofB
Příspěvky: 102
Registrován: 05 led 2011 16:05
tel.: 777876995
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: "Engine System Fault" - jak na to?

#2 Příspěvek od TomBofB » 30 říj 2012 23:49

Podle mě to může být EGR ventil, to takhle dělává.

T
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....

Denisko88
Příspěvky: 110
Registrován: 19 srp 2011 10:42
tel.: 903217729
auto: Range Rover Sport

Re: "Engine System Fault" - jak na to?

#3 Příspěvek od Denisko88 » 31 říj 2012 18:20

Na vstreky si kupi cistic Liqui Molly daj 2 plechovky na jednu nadrz a pekne to vycisti . Ale najprv chod na diagnostiku a uvidis

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: "Engine System Fault" - jak na to?

#4 Příspěvek od Sláma Karel » 31 říj 2012 20:04

Prasklá hadice mezi turbem a intercoolerem. :wink:

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
kid
Příspěvky: 141
Registrován: 25 říj 2010 17:40
auto: DIII,aut.,r.06,nafta

Re: "Engine System Fault" - jak na to?

#5 Příspěvek od kid » 17 lis 2012 08:34

[quote="Sláma Karel"]Prasklá hadice mezi turbem a intercoolerem.

...tak jsem se dostal konečně k tomu- oddekloval, kouknul na tu hadici- opravdu rosila silně-naštěstí hned u spoje- přitáhl jsem pásku, snad to bude ono... klobouk dolů před takovýmto diagnostickým umem rovnou z hlavy...kid.
Disco III - pravá pohoda

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: "Engine System Fault" - jak na to?

#6 Příspěvek od MadTom » 17 lis 2012 09:23

No co jsem u Karla viděl, tak ta hadice praská podélně a blbě se to hledá - je potřeba ji promačkat, jestli není prasklá. Nevěří, že by motor poznal netěsnící pásku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

vadim.shaptala
Příspěvky: 1
Registrován: 21 bře 2021 11:25
tel.: 776800555
auto: Range Rover Sport

Re: "Engine System Fault" - jak na to?

#7 Příspěvek od vadim.shaptala » 21 bře 2021 11:28

kid píše: 17 lis 2012 08:34
Sláma Karel píše:Prasklá hadice mezi turbem a intercoolerem.

...tak jsem se dostal konečně k tomu- oddekloval, kouknul na tu hadici- opravdu rosila silně-naštěstí hned u spoje- přitáhl jsem pásku, snad to bude ono... klobouk dolů před takovýmto diagnostickým umem rovnou z hlavy...kid.
Zdravím, podařilo se Vám to takto vyřešit? Mě se včera vyskytl stejný problém a ted jdu se na to podívat. Dejte prosím vědět jestli problem byl v něčem dalším? ))

Fallout
Příspěvky: 24
Registrován: 11 črc 2009 12:29
Bydliště: Olomoucký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: "Engine System Fault" - jak na to?

#8 Příspěvek od Fallout » 09 led 2023 16:50

Na tuhle "hlášku" jsem jezdil asi tři měsíce. Auto se v konečné fázi po nastartování pak už ani nerozjelo a dávám za pravdu Karlovi, závada byla v gumové hadici mezi motorem a intercoolerem.
Prasklina asi 4cm po délce, naštěstí na viditelné vrchní části a ne třeba pod opletem, tak jsem nemusel ani nic složitě hledat. Výměna je taky snadná, vršek spona, spodek spona. Ve spodní části je třeba dát dolů malý plastový kryt v podběhu pravého kola, který je z boku na rámu auta. Ať vám to jezdí! Čss.

Odpovědět