XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#881 Příspěvek od MadTom » 24 srp 2019 18:04

Co ženský, tam se to vykrystalizovalo v Albánii tak, že ty malé koukají, a ta velká když se jí zeptám, co vidí z okna, tak řekne že nic. Potom to upřesní, že toho nic je tam tak 300 metrů. :mrgreen:
Ty mi ale nevystoupily, vystoupili bývalí kolegové, kteří do té doby jako offroad znali hlavně dálnici D1 mezi Prahou a Brnem. Asi se jim na ten kopec chtělo šlapat pěšky a tahat všechny pracovní krámy. Což mě se doopravdy nechtělo, cesta byla v pohodě, až na místo, kde jsme traverzovali sjezdovku. Tam to bylo trošku víc nakloněné na bok. :mrgreen: A navíc ten Patrol tehdy byla vysoká kráva a na střeše byly ještě naložené železné konzole, co jsme měli namontovat.
Pokud se bude tvořit možnost samostatného nastavení každého kola, tak se doporučuji zamyslet nad pojistkou proti blbosti - aby se to za jízdy srovnalo do standardu, pokud se to někde extra nepotvrdí. Zapomnětlivost je hrozná věc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#882 Příspěvek od HST » 26 srp 2019 15:51

Ahoj,
Davam dokupy snusku veci co na firmware ladit a taky udelat na mobilni apce.
Az to budu mit, tak to sem hodim.

Je potreba rict, ze kazdej ma hodne napadu (vetsinou jsou to dobry napady)... ale vsechno musi projit filtrem na blbuvzdornost, nejak se to musi ovladat, pak taky popsat do manualu, otestovat atd. Takze i zdanlive jednoduchy veci jsou vlastne slozity.

Rovnou reknu ze vyrovnavani do boku delat nechci, protoze mi to prijde vylozene nebezpecny, a to sice z duvodu, ze by ridic mel falesnej vjem "ze jeste neni moc naklonenej" a pritom auto by uz bylo na hrane. Pak by taky mohla stacit mala prohluben pod koly na strane ze svahu a uz to leti.
Radsi at je hneda zidle ale auto v cajku nez naopak :D

Pro nastavovani kazdyho kola taky nejak stale nevidim duvod.
Doladeni levellingu, pripadne ruzny asistenty pro vymenu kol atd bych radsi delal jako specializovany funkce, u kterych je jasny, kdy a ze je aktivni a ze se taky musi vypnout apod.

Stale plati, ze co je jednoduchy je GOOD a musi to jit pouzit i bez manualu, zejo ;)

Mejte se supeer!
H.

PS:Jo a jinak pac jedna krabicka sla do Brazilie, tak muzu odpovedne konstatovat, ze XLifter je uz na vsech kontitentech :) (teda ne na polech, no)
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#883 Příspěvek od Badus » 27 srp 2019 08:38

Honzo zkousel jsi to aulro.com ?
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#884 Příspěvek od Acon » 28 srp 2019 21:30

Nazdar chlapi. Má niekto odskúšané v akej najnižšej polohe sa dá fičať po dialnici nejakých 800km? S Honzou sme sa bavili, že tých -15 je OK, no mňa by zaujímalo či môže mať nejaké dôsledky jazda na -25 alebo až -35
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#885 Příspěvek od Rennie » 28 srp 2019 21:58

Acon píše:Nazdar chlapi. Má niekto odskúšané v akej najnižšej polohe sa dá fičať po dialnici nejakých 800km? S Honzou sme sa bavili, že tých -15 je OK, no mňa by zaujímalo či môže mať nejaké dôsledky jazda na -25 alebo až -35
Já mám geometrii nastavenou na plus 55 tak si nebudu ničit pneu na minus 15 třeba
Myslím že xlifteru to bude jedno ale odnesou to pneu
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#886 Příspěvek od xxx » 28 srp 2019 22:05

Acon píše: 28 srp 2019 21:30 Nazdar chlapi. Má niekto odskúšané v akej najnižšej polohe sa dá fičať po dialnici nejakých 800km? S Honzou sme sa bavili, že tých -15 je OK, no mňa by zaujímalo či môže mať nejaké dôsledky jazda na -25 alebo až -35
já mám taky geometrii na 55 a ani by mě nenapadlo jet pod 0 i když bych měl standardní rozměr pneu. Co tím snížením chceš vyřešit?
Jak psal Rennie, zničíš minimálně pneu

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#887 Příspěvek od Zlumik74 » 28 srp 2019 22:24

Nevim jak D3, ale D4 se snizuje pri nejake rychlosti sama...pry kvuli aerodynamice.


Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#888 Příspěvek od MadTom » 28 srp 2019 22:27

Tohle mi nedalo - Defender se sice nesnižuje, ale vzhledem k aerodynamice letící cihly, začne při překročení kritické rychlosti měnit tvar sám od sebe. Vzhledem k tomu, že ty auta mají duši, tak to musí být strachem. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#889 Příspěvek od Zlumik74 » 28 srp 2019 22:48

MadTom píše:Tohle mi nedalo - Defender se sice nesnižuje, ale vzhledem k aerodynamice letící cihly, začne při překročení kritické rychlosti měnit tvar sám od sebe. Vzhledem k tomu, že ty auta mají duši, tak to musí být strachem. :mrgreen:
ObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#890 Příspěvek od Zlumik74 » 28 srp 2019 23:14

Tak D3 tez...


High speed height
This feature lowers the suspension ride height by 20 mm (0.75 in), if the vehicle exceeds 160 km/h (100 mph) for longer than five seconds. This action is automatic and cannot be over-ridden. Ride height will return to normal when vehicle speed remains below 130 km/h (80 mph) for 30 seconds.

Ale ja s tim takhle rychle snad nikdy nejel, proti Defendru mam aerodynamiku rozhodne lepsi....cihla s otlucenymi rohy.....ale v tehle rychlosti by se uz balo nejen auto, bal by se i ridic a nemluvim o spolujezdkynich, ty by vresteli hruzou uz davno pred dosazenim toho limitu.

Nicmene mi z toho plyne, ze pokud je heometrie standardni, snizeni o 25 mm by melo byt OK.

Kdyz ma nekdo nastaveno +55 a snizi na -25....to uz je kua 8cm...takze by se asi neco delo.

Jen by me zajimalo, jak to +55 dlouhodobe snadeji homoklouby


Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#891 Příspěvek od Badus » 28 srp 2019 23:33

A proc chces jet niz? Dyt to k nicemu neni. Jenom to hopsa jak matrace...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#892 Příspěvek od MadTom » 29 srp 2019 05:48

Ne všechny dálnice jsou offroad typu D1. Prý někde existují i nějaké, které jsou rovné a nedrncají. Třeba chce na expedici, aby se na to podíval.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#893 Příspěvek od Rennie » 29 srp 2019 08:27

Zlumik74 píše:Tak D3 tez...


High speed height
This feature lowers the suspension ride height by 20 mm (0.75 in), if the vehicle exceeds 160 km/h (100 mph) for longer than five seconds. This action is automatic and cannot be over-ridden. Ride height will return to normal when vehicle speed remains below 130 km/h (80 mph) for 30 seconds.

Ale ja s tim takhle rychle snad nikdy nejel, proti Defendru mam aerodynamiku rozhodne lepsi....cihla s otlucenymi rohy.....ale v tehle rychlosti by se uz balo nejen auto, bal by se i ridic a nemluvim o spolujezdkynich, ty by vresteli hruzou uz davno pred dosazenim toho limitu.

Nicmene mi z toho plyne, ze pokud je heometrie standardni, snizeni o 25 mm by melo byt OK.

Kdyz ma nekdo nastaveno +55 a snizi na -25....to uz je kua 8cm...takze by se asi neco delo.

Jen by me zajimalo, jak to +55 dlouhodobe snadeji homokloubyObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jezdím plus 55 od ty doby co Landu mám což jsou 3 roky a zatím vše drží
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#894 Příspěvek od Zlumik74 » 29 srp 2019 08:38




Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#895 Příspěvek od kaligula » 29 srp 2019 09:13

160 km/h v D3 - to jsou potom ti pacienti s klikama :-)

co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#896 Příspěvek od Rennie » 29 srp 2019 09:17

Až 160 jsem valil místy včera do Polska abych před setměním postavil tábor
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#897 Příspěvek od Zlumik74 » 29 srp 2019 09:33

kaligula píše:160 km/h v D3 - to jsou potom ti pacienti s klikama :-)

co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou
Jj...maji zadrenou kliku, ale snizilo se jim to...na chvili ObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#898 Příspěvek od kaligula » 29 srp 2019 09:46

Rennie píše: 29 srp 2019 09:17 Až 160 jsem valil místy včera do Polska abych před setměním postavil tábor
Tebe se ale zánět kliky netýká :-) ty 160 můžeš pokud zásoba plynu stačí :-)

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#899 Příspěvek od Vladicek » 29 srp 2019 09:51

kaligula píše: 29 srp 2019 09:13 160 km/h v D3 - to jsou potom ti pacienti s klikama :-)

co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou
Co to jezdíš za brutálky, že potřebuješ být o 105mm výš? Takhle vysoko jsem se dostal jednou v životě, když jsem zkoušel co umí XLifter...

Já mám geometrii na +25, mám 32" kola a tak maximálně v terénu to zvednu na +55 na lifteru a to už mi stačí...
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#900 Příspěvek od kaligula » 29 srp 2019 10:03

105 podle situace, hluboké koleje, bahno, písek, velký nájezdový úhel nechci zůstat ležet na břichu

jezdím +25, po zařazení redukce se auto samo zvedne na +75 a takhle jezdím v terénu asi nejčastěji, na 105 jenom občas, rychlé přejezdy na šotolinkách klidně jedu na high range a jenom na +25 jsem turista, ne žádný offroader,

Odpovědět