D4 - 8mi kvalt - "pomala odezva" na plyn
Moderátor: Miky_CZ
D4 - 8mi kvalt - "pomala odezva" na plyn
Mel bych technicky dotaz, zda to uz nekdo resil.
Na D4, MY 2012, 8mi kvalt, 188kW se mi deje takovy podle me neduh. Auto pri rozjezdech hodne liknave reaguje na plyn. Proste kdyz se chci rozjet, tak seslapnu pedal klidne na podlahu a D4 udela takovy "ty brdo!? Ty chces jet takhle rychle? Jako fakt? Pockej, jsi si jistej?"...cimz chci rict, ze se nejaky cas (rekneme sekundu nebo dve) vubec nic nedeje a pak najednou vystreli...
Procetl jsem ruzny fora, vcetne Australskych a Anglickych a zjistil jsem, ze to celkem bezna vec. Resi to dost lidi. A v podstate nikdo to nevyresil jinak nez chipem. Mne se to chipovat nechce, auto ma sily az moc na moje jezdeni, ale tohle je proste takova divna vlastnost.
Muj dotaz tedy je - mate nekdo stejny pocit? Uz jste to nekdo resil/ vyresil?
Jinak na silnici jsem se s tim uz celkem naucil zit, nikam moc nespecham, i kdyz nekdy je to az nebezpecny. Ale treba v terenu je to fakt neprijemnyn protoze proste ta odezva plynu je tezko kontrolovatelna.
Na D4, MY 2012, 8mi kvalt, 188kW se mi deje takovy podle me neduh. Auto pri rozjezdech hodne liknave reaguje na plyn. Proste kdyz se chci rozjet, tak seslapnu pedal klidne na podlahu a D4 udela takovy "ty brdo!? Ty chces jet takhle rychle? Jako fakt? Pockej, jsi si jistej?"...cimz chci rict, ze se nejaky cas (rekneme sekundu nebo dve) vubec nic nedeje a pak najednou vystreli...
Procetl jsem ruzny fora, vcetne Australskych a Anglickych a zjistil jsem, ze to celkem bezna vec. Resi to dost lidi. A v podstate nikdo to nevyresil jinak nez chipem. Mne se to chipovat nechce, auto ma sily az moc na moje jezdeni, ale tohle je proste takova divna vlastnost.
Muj dotaz tedy je - mate nekdo stejny pocit? Uz jste to nekdo resil/ vyresil?
Jinak na silnici jsem se s tim uz celkem naucil zit, nikam moc nespecham, i kdyz nekdy je to az nebezpecny. Ale treba v terenu je to fakt neprijemnyn protoze proste ta odezva plynu je tezko kontrolovatelna.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: D4 - 8mi kvalt -
já měl takové pocity když mi začly odcházet EGR, při sešlápnutí plynu by se měly zavírat a zavíraly pomalu nebo nedovíraly, až potom odešly úplně,postupně jsem dostal tak daleko že jsem měl pocit že otevřu dveře a odžduchnu se nohou abych se rozjel
Re: D4 - 8mi kvalt -
Nemůže to mít co do činění s nefunkčními (nebo napůl funkčními) EGRy? Mě se takhle chovala D3 dlouhou dobu (obzvláště za studena), zkoušel jsem ledacos, ale naprosto spolehlivě to vyřešilo až zaslepení EGRů (ale počítám, že stejný efekt by měla i výměna)... Chybu EGRů (oranžová kontrolka motoru) to přitom nehlásilo nebo jen někdy.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: D4 - 8mi kvalt -
Jo, přesně. Než jsem stihl dopsat svou odpověď, tak to kaligula napsal za mě
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: D4 - 8mi kvalt - "pomala odezva" na plyn
To me napadlo taky. Jenze ono to dela uz cca. 60tis km a nic se nezhorsuje ani nezlepsuje. Nevim teda jestli to delalo i predtim.
Na diagnostice vsechny hodnoty pry v poradku, projizdely jsme i live data za jizdy samozrejme.
Nohou se zatim neodrazim. ono to zas tak strasny neni. Ale proste mi to leze na nervy obcas.
Na diagnostice vsechny hodnoty pry v poradku, projizdely jsme i live data za jizdy samozrejme.
Nohou se zatim neodrazim. ono to zas tak strasny neni. Ale proste mi to leze na nervy obcas.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: D4 - 8mi kvalt -
Tohle všechno jsem já absolvoval taky, zkoušel jsem diagnostiku, live data, všechno se jevilo normálně (ve většině případů) a jezdil jsem s tím dost dlouho a taky se to nějak zvlášť nezhoršovalo (i když teda mě to nedělalo při každém rozjezdu, ale většinou jen při prvních několika za studena a při chladném a vlhkém počasí). Jednou jsem pak jel odvážet nějakou suť z terénu mimo cestu a s plně naloženým vozíkem jsem se asi dvě minuty nebyl schopen skoro vůbec pohnout a pak to najednou šlo jakoby nic. Neříkám, že je to jisté, ale skoro bych si na to vsadil (taky jsem pročetl mraky diskusí tady i na anglických fórech) a spekuloval, co to může být, ale nic z toho, co jsem zkusil (proplachy převodovky a výměna oleje, čištění EGRů apod.) nepomohlo. Až jejich zaslepení. Od té doby ani jednou.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: D4 - 8mi kvalt - "pomala odezva" na plyn
No...jenza na D4 zaslepit rekl bych nejdou.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: D4 - 8mi kvalt -
Ahojte. Prišlo sa na nieco?
Mam rrs 188kw.
Mam rrs 188kw.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 - 8mi kvalt - "pomala odezva" na plyn
Zaslepis na d4 jdou, to neni problem. I softwarova uprava je mozna.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk