Tohle je uz pouze nasledek neregeneraci.
Sent from my iPhone using Tapatalk
D4 2,7 engine system fault
Moderátor: Miky_CZ
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: D4 2,7 engine system fault
Tak Jardo, neco noveho v teto veci ?
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 2,7 engine system fault
Mě to přijde, že se tu motají dvě různé závady do kupy. To, co mu to dělá podvozek a co vypisuje za hlášky na displeji, podle mě s PDF nesouvisí.
Byl jsi už na té diagnostice po výměně DPF filtru za nový?
Byl jsi už na té diagnostice po výměně DPF filtru za nový?
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 2,7 engine system fault
Jestli system registruje zavadu na vstrikovani v urcite zavaznosti p-kodu tak discovery 3 vzdy na budikach zahlasi i prevody. Tedy transfer.....problem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 2,7 engine system fault
To popisoval před výměnou DPF. A po výměně se mu po nějaké době začalo auto zvedat a hlásit chyby výšky, stabilizace, TR, HDC atd... Proto se ptám, jestli už tam byl a jestli tam má tu chybu DPF i teď.
Re: D4 2,7 engine system fault
Známy to mal poddobne na D4 3.0. Pol roka riešili vadu s DPF, kým neprišiel jeden pán. ktorý doniesol v krabici dva nové EGR ventily, založili a odvtedy všetko OK. Ak sa zasekne EGR ventil v zatvorenej polohe, tak sa motor tvári celkom v poriadku, akurát nefunguje regenerácia DPF.
Skontroloval by som live data z EGR ventilov (Aj zmeny na MAF), pretože motorček sa môže otočiť, ale ventil ostane zatvorený. Potenciometer ukáže hodnoty, že je všetko OK, a EGR sa otvoril ale MAF senzor vtedy nezmení hodoty a všetok vzduch ďalej ťahá cez filter z vonku.
Skontroloval by som live data z EGR ventilov (Aj zmeny na MAF), pretože motorček sa môže otočiť, ale ventil ostane zatvorený. Potenciometer ukáže hodnoty, že je všetko OK, a EGR sa otvoril ale MAF senzor vtedy nezmení hodoty a všetok vzduch ďalej ťahá cez filter z vonku.