D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
11AA
Příspěvky: 83
Registrován: 28 pro 2018 15:14
auto: LRDII
Bydliště: Litomyšl

D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

#1 Příspěvek od 11AA » 08 srp 2020 21:43

Zdravím, během cestování o dovolené, se nám stala taková nemila vec. Po bezproblemovem ujeti asi 970km, tedy s téměř prázdnou nádrži manželka natankovala asi 90L nafty u RobinOil někde na západě čech Běšiny, okres Klatovy. Ujela jak říká pár km, a auto začalo cukat. Nicméně jelo, jen pro přidání plynu "vibrovalo", musela jet spíše s otáčkami nad 2000. Více kouřilo, černý dým, ale ne extrémně. Závadu jsme si spojili s tankovani, takže po vyjeti nějaké nafty, nalila aditivum Millers Oil. To nepomohlo, a po vyjeti půlky nádrže dotankovala premiérovou naftu na shellu. Opět se nic nezměnilo. Až tehdy jsem měl možnost to projet sám, auto cuká při přidávání plynu, po zbrani cukání zmizí, a pokud není třeba přidávat, jede normálně. Ještě bych dodal, že při studeném aute je chod motoru ok, ale po pár km a ohrati začne cukat. Já bych to přirovnal k vibrování, jako by něco bylo nevyvazenyho, ale fakt se to tak chová jen pro přidávani, v záběru.
V tomto stavu auto ujelo dalších 900km, beze změny stavu k lepšímu, či horšímu.
Pokusil jsem se to popsat, co možná nejpresneji, je mi jasný, že hlavním návodem bude diagnostika, přesto..
Díky moc za rady a názory .


Naposledy upravil(a) 11AA dne 08 srp 2020 21:43, celkem upraveno 2 x.
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2550
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

#2 Příspěvek od pojir » 08 srp 2020 22:12

Nemuzu si pomoct, ale mam pocit, ze to bude kardan nebo naboj a s tim tankovanim to vubec nesouvisi...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
11AA
Příspěvky: 83
Registrován: 28 pro 2018 15:14
auto: LRDII
Bydliště: Litomyšl

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

#3 Příspěvek od 11AA » 09 srp 2020 08:31

S tím mi ale nejde dohromady to, že ráno studené to jede normálně, fakt pravidelně 15, až 20km. 8 dní za sebou.
Nechtěl jsem to psát jako návod v prvním příspěvku, ale je to jako by to šlo na 4 válce. Ale nevím, jestli by se to projevilo jen takto málo, aby se s tím dalo jet.
Ještě sem spočítal spotřebu a ta je stále stejná.
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)

Uživatelský avatar
Diglobe
Příspěvky: 349
Registrován: 02 črc 2009 13:28
auto: DIII, Def110
Bydliště: Praha a Chouzavá

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

#4 Příspěvek od Diglobe » 09 srp 2020 08:39

Jestli jsi pri vyjeti nádrže čerpadlem nenatahl nějaký bordel z nádrže. Myslim, ze taky k tomu taky bylo dřív nějaké téma.
DIII
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

#5 Příspěvek od Kokesek » 09 srp 2020 09:35

Me to vice pripomina listu kabeloveho svazku vstrikovacu. Po ohrati a ve vykonu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 721
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

#6 Příspěvek od peppino » 09 srp 2020 10:18

Mě to takhle dělala lišta,jak říká Kokešek. Studený dobrý, lehce ohřátý už na čtyři.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

#7 Příspěvek od MadTom » 09 srp 2020 12:33

Před 8(?) lety jsem po podobném problému napružil piny v konektorech co se zapojují do vstřikovačů a od té doby klid.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

nerak
Příspěvky: 37
Registrován: 08 led 2019 16:07

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

#8 Příspěvek od nerak » 09 srp 2020 15:07

11AA píše: 08 srp 2020 21:43 Zdravím, během cestování o dovolené, se nám stala taková nemila vec. Po bezproblemovem ujeti asi 970km, tedy s téměř prázdnou nádrži manželka natankovala asi 90L nafty u RobinOil někde na západě čech Běšiny, okres Klatovy. Ujela jak říká pár km, a auto začalo cukat. Nicméně jelo, jen pro přidání plynu "vibrovalo", musela jet spíše s otáčkami nad 2000. Více kouřilo, černý dým, ale ne extrémně. Závadu jsme si spojili s tankovani, takže po vyjeti nějaké nafty, nalila aditivum Millers Oil. To nepomohlo, a po vyjeti půlky nádrže dotankovala premiérovou naftu na shellu. Opět se nic nezměnilo. Až tehdy jsem měl možnost to projet sám, auto cuká při přidávání plynu, po zbrani cukání zmizí, a pokud není třeba přidávat, jede normálně. Ještě bych dodal, že při studeném aute je chod motoru ok, ale po pár km a ohrati začne cukat. Já bych to přirovnal k vibrování, jako by něco bylo nevyvazenyho, ale fakt se to tak chová jen pro přidávani, v záběru.
V tomto stavu auto ujelo dalších 900km, beze změny stavu k lepšímu, či horšímu.
Pokusil jsem se to popsat, co možná nejpresneji, je mi jasný, že hlavním návodem bude diagnostika, přesto..
Díky moc za rady a názory .

Ahoj ja minuly tyden to same cestou do Chorvatska kdy se mi to same projevilo 100km za Vidni. Spojoval jsem si to rovnez s natankovanim nejakyho bordelu v Mikulove a proto pak po ceste tankoval jeste 2x premiove palivo, ale problem nezmizel a je to presne tak jak popisujes. No nic domu nas snad disco odveze a pak uvidime...

Uživatelský avatar
11AA
Příspěvky: 83
Registrován: 28 pro 2018 15:14
auto: LRDII
Bydliště: Litomyšl

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

#9 Příspěvek od 11AA » 09 srp 2020 16:23

Rozdelal jsem to, a vyndal listu. Na první pohled mě zaujala absence pinu č. 3. Snad to je na fotce vidět. V samici nezůstal, to jsem zkontroloval. Je to tak ok? Promerim kabeláž, a pokusím se na této liště prihnout kontakt, nebo spíš na samci zkroutit? Tam mám strach , že když se podela, bude to větší průser.

Jinak pokud je to opravitelne pouze takto, nebyl bych se toho večer na parkovišti před apartmanem, nebo v kempu. ObrázekObrázekObrázek

Obrázek
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)

Uživatelský avatar
11AA
Příspěvky: 83
Registrován: 28 pro 2018 15:14
auto: LRDII
Bydliště: Litomyšl

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil "cuká "

#10 Příspěvek od 11AA » 09 srp 2020 17:57

Opraveno, otestováno. Dík za rady.
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)

Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 721
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

#11 Příspěvek od peppino » 09 srp 2020 19:12

Jde hlavně o konektory co jdou na vstřiky. A jde to opravit na chodníku.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

#12 Příspěvek od MadTom » 09 srp 2020 20:37

Přesně tak, ideálně jehlou vypinovat a kleštěma zmáčknout. S tím co je na vstřikovači nic nedělat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

nerak
Příspěvky: 37
Registrován: 08 led 2019 16:07

Re: D2 po natankovani nafty u RobinOil

#13 Příspěvek od nerak » 20 srp 2020 12:13

Tak vibrace a cukani u me d2 vyreseny vymenou kabeloveho svazku, jede jako za mlada!

Odpovědět