LR D3 - DPF
Moderátor: Miky_CZ
LR D3 - DPF
Zdravím. Prosím o pomoc pri hľadaní resp o radu. Pred pár mesiacmi som na niektorom LR fóre hľadal info ohľadom DPF na D3. Cez nejaké odkazy som sa dostal po príspevok nejakého pána z Anglicka (alebo tam možno iba pracoval v LR). Vysvetľuje v ňom že pôvodne mala byť (či možno aj bola) D3 bez DPF. Autá - D3 ktoré majú DPF by mali po vyradení DPF spĺňať emisie pri pridávaní oleja do nafty. Len si nepamätám dávkovanie a či išlo o M2T alebo M6AD. A už si nepamätám ani na ktorom fóre to bolo, kde to hľadať. Pomerne podrobne to tam zdôvodnil aj vysvetlil. Má s tým niekto skúsenosti? Neviete niekto kde nájdem ten príspevok? Ďakujem za info.
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: LR D3 - DPF
Mako. Co tym chces docielit? Napis aky mas problem, skor ti poradime...
Liat olej do nafty je pekny pruser. Urcite nie.
D3 su s dpf aj bez dpf. Podla regionu kde sa predavali...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Liat olej do nafty je pekny pruser. Urcite nie.
D3 su s dpf aj bez dpf. Podla regionu kde sa predavali...
Sent from my iPhone using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: LR D3 - DPF
No spravili sme výmenu turba a všetkého čo bolo treba (už keď to bolo rozhádzané) a pri čistení DPF že vraj zistili že je prevŕtané. Tak som brúsil po webe a snažil som sa nájsť viac info prípadne lepšiu cenu. No a náhodne som narazil na nejakom LR fóre na tému o DPF a v nej na odkaz na príspevok toho pána (o ktorom som písal) niekde inde na inom fóre . Pôsobilo to dosť serióznym dojmom tak som chcel bližšie info. Mimochodom, že je DPF prevŕtané zistia pred vyčistením alebo až po? Lebo mi ho vyúčtovali sumou 200,- euro. Ďakujem za radu-y .
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: LR D3 - DPF
To asi záleží jakým způsobem to čistí, ale na čištění by se DPF mělo vyndat a předpokládám, že se před čištěním do toho někdo podívá. Leda by to bylo ucpané tak, že by to nebylo poznat, ale tomu se mi nechce věřitMakokam píše: ↑28 říj 2020 14:09No spravili sme výmenu turba a všetkého čo bolo treba (už keď to bolo rozhádzané) a pri čistení DPF že vraj zistili že je prevŕtané. Tak som brúsil po webe a snažil som sa nájsť viac info prípadne lepšiu cenu. No a náhodne som narazil na nejakom LR fóre na tému o DPF a v nej na odkaz na príspevok toho pána (o ktorom som písal) niekde inde na inom fóre . Pôsobilo to dosť serióznym dojmom tak som chcel bližšie info. Mimochodom, že je DPF prevŕtané zistia pred vyčistením alebo až po? Lebo mi ho vyúčtovali sumou 200,- euro. Ďakujem za radu-y .
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: LR D3 - DPF
Dpf se ucpe více způsoby a chce to najít důvod. Jinak nepomůže ani čištění, ani výměna.
Takže bych spíš hledal důvody, které to dělají (a turbo je jen jedna z možností (vstřiky?)
Následně bych zkusil variantu jezdit bez něj. Není to tak staré auto aby za tím potom nebylo vidět (pokud teda nemá jiny problém (egr, vstřiky....). Ale rozhodně bych se vyvaroval přileváním oleje..
Sice vyndání dpf není "eko-friendly", ale teoreticky by to nemuselo dělat bordel - jen nevím, jestli už d3 to umí nějak poznat...
Takže bych spíš hledal důvody, které to dělají (a turbo je jen jedna z možností (vstřiky?)
Následně bych zkusil variantu jezdit bez něj. Není to tak staré auto aby za tím potom nebylo vidět (pokud teda nemá jiny problém (egr, vstřiky....). Ale rozhodně bych se vyvaroval přileváním oleje..
Sice vyndání dpf není "eko-friendly", ale teoreticky by to nemuselo dělat bordel - jen nevím, jestli už d3 to umí nějak poznat...
Re: LR D3 - DPF
No dôvod bol predpokladám to turbo, bolo KO aj zhorená elektronika (tuším ). Všetko ostatné funguje dobre ani riadiaca jednotka nič ďaľšie nevypisuje. Čo si pýtala aj nepýtala sme vymenili . Turbo, kompresor, predné aj zadné rozvody, výfuk, brzdové trubky + brzdy, ošetrený spodok auta, vystriekané dutiny, nové turbo roztrhlo hadicu, ... .Marty_LR píše: ↑28 říj 2020 15:22 Dpf se ucpe více způsoby a chce to najít důvod. Jinak nepomůže ani čištění, ani výměna.
Takže bych spíš hledal důvody, které to dělají (a turbo je jen jedna z možností (vstřiky?)
Následně bych zkusil variantu jezdit bez něj. Není to tak staré auto aby za tím potom nebylo vidět (pokud teda nemá jiny problém (egr, vstřiky....). Ale rozhodně bych se vyvaroval přileváním oleje..
Sice vyndání dpf není "eko-friendly", ale teoreticky by to nemuselo dělat bordel - jen nevím, jestli už d3 to umí nějak poznat...
Jazdím bez DPF a poznat to neni (okom). D3 vyradenie DPF pozná ale RJ je upravená tak aby navonok vystupovala ako keby bolo dpf namontovaný. Takže ak budú v poriadku plyny tak OK. Preto ma zaujala metóda drobného množstva oleja do nafty ... . Ale vyskúšame to teda najprv bez a uvidíme na EK .
Je mi jasné že suma za takéto práce môže byť auto ad auta iná ale predpokladám že už ste tu niekto takýto väčší servis absolvovali - koľko vás to vyšlo? + - by ste vedeli niekto odhadnúť zvlášť napr rozpojenie, následnú výmenu turba (prípadne rozvodov), spojenie? Myslím cenu práce predovšetkým.
Toho oleja tam malo ísť sa mi zdá 0,6l na prvú nádrž a na každú ďaľšiu sa mi zdá 0,2l ale nie som si istý a nepamätám si ktorý olej to mal byť.