Disco IV 3.OTDV6 olej v intercooleru, prasklé sání
Napsal: 09 pro 2020 22:38
Dobrý den pánové, prosím o odbornou radu, nejlépe, kdo se s tím již setkal. Fakta seřadím následovně.
Prasklé sání na pravé straně (spojené s ventilovým víkem) - vyměněno.
Auto neuvěřitelně kouří- verdikt servisu padlá turba (najeto 160 000km)
Olej na minimu.
Odpojené hadice od turb k intercooleru. Z chladiče vytekl litr oleje! Z hadic nic.
Nastartované odpojené, z hadic nic neteče, auto nekouří- smontováno.
Druhý den, projížďka 2km, auto kouří. Odpojené hadice, vyteklo zhruba dcl oleje.
Vyčistil jsem chladič Arvou a horkou vodou. Smontováno, krátká projížďka, auto zase kouří (už ne tolik, ale kouří).
Zítra to naposledy odpojím, abych zjistil, jestli tam bude olej znovu.
Nesetkal se s tím někdo? Mohl by to dělat ještě separátor oleje?
Budu rád za jakékoli typy, než dojde na nejhorší. Nechce se mi sundávat bouda, abych zjistil, že jsou turba v pořádku a problém je jinde.
Díky moc
Land Rover Discovery IV S 3.0 TDV6 2011 najeto 160000km
nebo to prodám tak, jak to je
Prasklé sání na pravé straně (spojené s ventilovým víkem) - vyměněno.
Auto neuvěřitelně kouří- verdikt servisu padlá turba (najeto 160 000km)
Olej na minimu.
Odpojené hadice od turb k intercooleru. Z chladiče vytekl litr oleje! Z hadic nic.
Nastartované odpojené, z hadic nic neteče, auto nekouří- smontováno.
Druhý den, projížďka 2km, auto kouří. Odpojené hadice, vyteklo zhruba dcl oleje.
Vyčistil jsem chladič Arvou a horkou vodou. Smontováno, krátká projížďka, auto zase kouří (už ne tolik, ale kouří).
Zítra to naposledy odpojím, abych zjistil, jestli tam bude olej znovu.
Nesetkal se s tím někdo? Mohl by to dělat ještě separátor oleje?
Budu rád za jakékoli typy, než dojde na nejhorší. Nechce se mi sundávat bouda, abych zjistil, že jsou turba v pořádku a problém je jinde.
Díky moc
Land Rover Discovery IV S 3.0 TDV6 2011 najeto 160000km
nebo to prodám tak, jak to je