Stránka 1 z 1

Disco IV 3.OTDV6 olej v intercooleru, prasklé sání

Napsal: 09 pro 2020 22:38
od mates71
Dobrý den pánové, prosím o odbornou radu, nejlépe, kdo se s tím již setkal. Fakta seřadím následovně.
Prasklé sání na pravé straně (spojené s ventilovým víkem) - vyměněno.
Auto neuvěřitelně kouří- verdikt servisu padlá turba (najeto 160 000km)
Olej na minimu.
Odpojené hadice od turb k intercooleru. Z chladiče vytekl litr oleje! Z hadic nic.
Nastartované odpojené, z hadic nic neteče, auto nekouří- smontováno.
Druhý den, projížďka 2km, auto kouří. Odpojené hadice, vyteklo zhruba dcl oleje.
Vyčistil jsem chladič Arvou a horkou vodou. Smontováno, krátká projížďka, auto zase kouří (už ne tolik, ale kouří).
Zítra to naposledy odpojím, abych zjistil, jestli tam bude olej znovu.
Nesetkal se s tím někdo? Mohl by to dělat ještě separátor oleje?
Budu rád za jakékoli typy, než dojde na nejhorší. Nechce se mi sundávat bouda, abych zjistil, že jsou turba v pořádku a problém je jinde.
Díky moc
Land Rover Discovery IV S 3.0 TDV6 2011 najeto 160000km
nebo to prodám tak, jak to je :wink:

Re: Disco IV 3.OTDV6 olej v intercooleru, prasklé sání

Napsal: 09 pro 2020 22:52
od Hubert
Za mě turbo nebo turba. Pokus by to byl separátor byl byly hadice od separátoru plné oleje.

Re: Disco IV 3.OTDV6 olej v intercooleru, prasklé sání

Napsal: 09 pro 2020 23:09
od mates71
díky za odpověď, říkal to i mechanik. Jen mi nejde do hlavy, proč jsou ty hadice suché. Kdyby turba, nebo jedno tlačilo olej, tak po rozpojení by z nic vytekl alespoň zbytek oleje, nebo po nastartování (i když tam není tlak) by alespoň ukapávaly, nebo ne? nevím, jak se to dá s určitostí diagnostikovat. Kontrolka nesvítí, motor jde hladce i to táhne..

Re: Disco IV 3.OTDV6 olej v intercooleru, prasklé sání

Napsal: 10 pro 2020 19:57
od Kokesek
Turba, u tdv6 a tdv8 je to vetsinou jenom v cooleru hadice se umyjou pruvanem.


Sent from my iPhone using Tapatalk