Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
Moderátor: Miky_CZ
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
Klasicky odvrtat a vytahovak. Nebo uplne odvrtat a vlozka v-coil.
Kazdopadne svody na magnetku a nechat srovnat. A nove tesneni.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kazdopadne svody na magnetku a nechat srovnat. A nove tesneni.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
A pokud možno upravit svody. Tady jedno fórum https://www.defender2.net/forum/post614492.html
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
Proč po čuňátku? Ono se to u TD5ky tak nějak děje celkem běžně. Doporučuju dát pevnostní štefty.
Mě se to podařilo odvrtat a zbytek šroubu vytáhnout bez poškození závitu. Chce si to udělat co nejvíc místa na práci. O úpravě svodů už ti psal Hubert.
Mě se to podařilo odvrtat a zbytek šroubu vytáhnout bez poškození závitu. Chce si to udělat co nejvíc místa na práci. O úpravě svodů už ti psal Hubert.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
O.k.Na fotce to neni, ale 3 stefty utrzene a na jednom nebyla matka- ta lezela vedle.Sama se asi nevytocila, nekdo ji tam zapomel dat. Jinak diky za rady.
Re: Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
Ale vytocila. Myslis, ze si jediny kto to takto mal. Nie niesi.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
O.k.Kazdopadne dik.Jdu na tom maknout.
Re: Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
Celkem běžné opotřebení, pokud máš nějaký ostřejší chip tak děláš štefty co dva roky a posledně jsem měl trhlé 3 z 5. Cyklické namáhání dělá svoje.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
Tak nějak, moje zkušenost s TD5 a svodama je, že u sériového auta je to tak 50/50, jestli štefty uletí, u čipnutého, které se trošku víc honí - třeba naložené v létě na výlety, je to tak do 2 let, než uletí.
Když se mi to stalo na D2, tak jeden šteft byl utrženej, druhej ulomenej z půlky - utrhl jsem ho při povolování - na obou byly vidět na lomové ploše známky únavového lomu - číst plochy byla "vyleštěná" a část narezlá, jak to drželo do poslední chvíle na zhruba půlce plochy.
Co jsem opravil s upravenými svody a pevnostními štefty, tak už mi pod roku se stejným problémem znovu nepřišlo, Když jsem na jedné TD5ce po 3 letech sundaval svody, tak sice byly trošinku prohlé, ale asi desetinou oproti originálu - před srovnáním. Možná štěstí na konkrétní kus, možná si ta litina jenom potřebovala sednout, než se udělá finální rovina. Svody jsme sundavali kvůli děravé mrazové zátce - nebylo jak se k ní dostat. A samozřejmě jsme dali nové pevnostní štefty - pro jistotu.
Když se mi to stalo na D2, tak jeden šteft byl utrženej, druhej ulomenej z půlky - utrhl jsem ho při povolování - na obou byly vidět na lomové ploše známky únavového lomu - číst plochy byla "vyleštěná" a část narezlá, jak to drželo do poslední chvíle na zhruba půlce plochy.
Co jsem opravil s upravenými svody a pevnostními štefty, tak už mi pod roku se stejným problémem znovu nepřišlo, Když jsem na jedné TD5ce po 3 letech sundaval svody, tak sice byly trošinku prohlé, ale asi desetinou oproti originálu - před srovnáním. Možná štěstí na konkrétní kus, možná si ta litina jenom potřebovala sednout, než se udělá finální rovina. Svody jsme sundavali kvůli děravé mrazové zátce - nebylo jak se k ní dostat. A samozřejmě jsme dali nové pevnostní štefty - pro jistotu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
Tu zatku pretesnim, kdyz uz to bude dole. . .
- Juri Toy
- Příspěvky: 398
- Registrován: 14 lis 2011 00:15
- tel.: 603338599
- auto: RRC V8,79, D2 98+03
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piskani v zaberu na dvojce D2 automat.
Píšu ti zprávu...
Juri (42)
RRC/3dv. 3.5 čtyřkvalt, r.v. 79
- Disco Td5 98 aut.
https://www.facebook.com/pripyat.a.ghost.town/
RRC/3dv. 3.5 čtyřkvalt, r.v. 79
- Disco Td5 98 aut.
https://www.facebook.com/pripyat.a.ghost.town/