Ahoj,
resim u Discovery 3 4.4i s LPG problem, ze pokud natankuju plnejsi nadrz benzinu, auto pri jizde na plyn obcas cuka, obcas i komplet chcipne za jizdy.
V LPG servisu zjistili, ze v hadicce, kterou maji jit do sani prebytecne benzinove vypary z nadrze nejsou jen vypary, ale normalne kapalny benzin -> takze prilis bohata smes. Pri jizde na benzin si to asi pocitac jeste zvladne nejak dopocitat a zkorigovat, pri jizde na plyn uz to zrejme bude nezkorigovatelne. Vygooglil jsem nejakeho renaulistu, ktery mel podobny problem.
Nekde na ceste nadrz->charcoral cannister->purge valve->motor tedy bude ventil, ktery by mel poustet jenom vypary, ale pousti komplet kapalinu. Co jsem dohledal, tak tento ventil by mel byt uz rovnou na nadrzi nebo v nadrzi, protoze do filtru s aktivnim uhlim smi jit uz jen vypary.
Dokazal by mi nekdo, kdo uz to mel v ruce, poradit, jak presne je to na te nadrzi reseno? Je ten ventil samostatny, vymenitelny dil? Jak zjistim jeho cislo?
Snad to nebude na vymenu cele nadrze
Jo a aby toho nebylo malo, auto je import z US, takze to bude asi ta NAS verze
D3 V8 nadrz versus EVAP system
Moderátor: Miky_CZ
Re: D3 V8 nadrz versus EVAP system
Podle tohoto obrazku bych si tipnul, ze vypary jdou tou fialovou hadici, tzn. odnekud z cisla 8, z predniho konce nadrze:
Kdezto na podle tohoto to vypada, ze ten problem by mel byt ten Liquid Vapor Separator, cislo 5, nekde v zadni casti nadrze. Mozna uvnitr.. moc to z toho prave nepoznam:
- jbizik
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: D3 V8 nadrz versus EVAP system
No ja byť tebou ,vyskúšam ešte iný LPG servis a zatiaľ neriešil žiadny problém s nádržou. S tým že im vôbec nespominaj diagnózu s predošlého LPG servisu.
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: D3 V8 nadrz versus EVAP system
myslis, ze kecaj? nebo ze tam ten benzin takhle ma tect?
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 V8 nadrz versus EVAP system
Jestli tam byl kapalnej benzín, tak bych si tipnul, že je někde něco ucpané. Zkontrolovat průchodnost všech hadiček, včetně toho, co je uvnitř nádrže. Benzín umí díky biověcem udělat sliz, kterej je schopnej kde co zalepit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: D3 V8 nadrz versus EVAP system
nechcem do toho kecat, ale myslim ze staci hadicku od purge valve odpojit od motora a ucpat otvor. pojazdit a porovnat rozdiel...
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)