Discovery 3 2.7TD tlak paliva
Moderátor: Miky_CZ
Discovery 3 2.7TD tlak paliva
Zdravím, jsem tady nový a vlastním 2.7TD rok 2005. Potřeboval bych poradit s mojí diskotékou. Jsem už bezradný. Po výměně palivového čerpadla v nádrži (seklo se) motor při akceleraci "houpe" a je nepravidelný chod. Největším otazník pro mě je že při studeném motoru problémy začnou až po 2-3 km. Do té doby motor jede bez problemu. Diagnostika píše "nízký tlak palivové soustavy". Nemáte někdo zkušenost či nějakou radu čím začít ? Díky
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
v prvom rade odmeraj tlak podavacieho cerpadla z nadrze. je to taky autoventilcek vedla olejoveho filtra. malo by tam byt 0,5bar...
a palivovy filter si vymenil?
a odvzdusnil si palivove potrubie po vymene cerpadla?
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
a palivovy filter si vymenil?
a odvzdusnil si palivove potrubie po vymene cerpadla?
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
Palivový filtr jsem měnil hned po výměně čerpadla. Vedení bylo odvzdušněno pomocí vámi zmiňovaného ventilu. Nebo je jiná možnost jak to odvzdušnit ? Díky
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
Staci vyndat rele, klemou propojit a pustit cerpadlo a odpustit ventilkem asi litr az dva nafty do kanystru, zrovna tady resim neco podobneho a jeste me napada nefunkcni pootevreny pretlakovy ventil v nadrzi, je mechanicky jenom pruzinka, pokud netesni tak se velka cast nafty vraci zpet do nadrze
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
Dobře zkusím a kdyžtak dám info. Díky moc
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
mimochodem jaké jsi dával to čerpadlo ?? já koupil přes ebay a mám podezření že jsem koupil mrdku, protože problémy jsou stále a čerpadlo původní dávalo tlak už jenom 0,25 bar tak jsem ho měnil a nové dává jenom 0,15 bar
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
Čerpadlo bylo měněno za starší čerpadlo vyndané z bouraného Discovery. Jinak update: tlak byl změřen a dává pouze 0,35bar. Je tedy potřeba vyměnit ?
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
honzo a ako ste merali tlak? kolko ste namerali pri volnobehu a kolko pri 3000ot/min ?
totiz za volnobehu to byva vacsinou v pohode - aj pri 0,35bar funguje motor normalne...
otazka je, aky je tlak pri vysokych otackach... ?
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
totiz za volnobehu to byva vacsinou v pohode - aj pri 0,35bar funguje motor normalne...
otazka je, aky je tlak pri vysokych otackach... ?
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
Tlak je pořád stejný při volnoběhu i při 3000ot. Další poznatek u měření: při "houpání" na volnoběh Rafička tlakoměru skáče z nuly do 3.5 baru. Dedukcí problému je to zřejmě že nejde nafta do motoru tím pádem to "houpe" ale čím by to mohlo být způsobeno ? Díky všem za rady
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
tak pozrel by som sa na prepady vstrekovacov, specialne pri "houpani volnobehu" ako pises...
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
Omlouvám se, špatně jsem to popsal.. na volnoběh nic nehoupe houpání začíná od 1500 otáček a při ubrání plynu a následném přidání motor jde v pořádku.. třeba zase za 2 minuty houpání v otáčkách začíná znova a pokračuje do ubrání plynu.
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
to mi pripada ako porucha hydromenica...
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
Hydroměnič to být nemůže protože máme manuální převodovku.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 3 2.7TD tlak paliva
0,35 Bar je málo má tam bejt 0,5 Bar. Je třeba změřit i průtokový výkon čerpadla v l/hod.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.