Ahoj.
D1 automat. Zkoušel jsem jsem vyjeta také vycouvat z malého žlábku 10-15cm (klasický odtokový kanál ve městech u silnice ) a kára nemá vůbec sílu. Motor v otáčkách,ale ani náznak pohybu na nápravě. Pokaždé musím dát redukci abych to s přehledem vyjel, nebo vycouval.
S redukci vylezu extrémně naložený opravdu extrémní stoupání , ale bez redukce, jako kdyby chyběl zadní kardan . Jinak klasický plynulý rozjezd do kopce je také v poho, pouze když je zadní náprava lehce zapadlá na pevném podkladu je prob. Něž začnu rozebírat, na co se mám připravit? Také při jízdě bez redukce v silničních kopcích se převodovka často zahřívá. Díkes Vám.
D1 zadní diferák nemá sílu
Moderátor: Miky_CZ
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 zadní diferák nemá sílu
To bude automat zraly na repas.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: D1 zadní diferák nemá sílu
převodovka je po celkové repasi. Dělal jsem ji v Namibii. Klasika LR Servis akorát v Africe:-) Pak jsem najel v Africe cca 15000km v pohodě.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D1 zadní diferák nemá sílu
A máš v tom automatu dost oleje? A co to dělá, netáhne a otáčky jsou nahoru, nebo to prostě nejede, protože to motor neutáhne?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 zadní diferák nemá sílu
No i když je převodovka OK tak na zpátečku opravdu nemá takovou sílu. Převodovým poměrem je 1 v AT jako asi 2. MT a R je ještě kousek pod 2. To by manuál taky nejel. Nějak si myslí že se ti to chová úplně normálně. Když zapadnu do rigólu zadkem taky nevyjedu musím tam redukci. Origo chladič je málo účinný to. Ale třeba se opravdu loučí.hoffko píše: ↑25 dub 2021 18:34 Ahoj.
D1 automat. Zkoušel jsem jsem vyjeta také vycouvat z malého žlábku 10-15cm (klasický odtokový kanál ve městech u silnice ) a kára nemá vůbec sílu. Motor v otáčkách,ale ani náznak pohybu na nápravě. Pokaždé musím dát redukci abych to s přehledem vyjel, nebo vycouval.
S redukci vylezu extrémně naložený opravdu extrémní stoupání , ale bez redukce, jako kdyby chyběl zadní kardan . Jinak klasický plynulý rozjezd do kopce je také v poho, pouze když je zadní náprava lehce zapadlá na pevném podkladu je prob. Něž začnu rozebírat, na co se mám připravit? Také při jízdě bez redukce v silničních kopcích se převodovka často zahřívá. Díkes Vám.
Na tu zpátečku kolik točí ten motor když se nechce rozjet?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: D1 zadní diferák nemá sílu
Ale větší problém po zastavení káry, pak vyjet ze žlábku na klasiku "D" bez redukce. Otáčky vyženu do cca 3000 a nic. Na couvačku to má vetší sílu ale dopředu bez redukce některý žlábek prostě ne. Žlábek = odtok kanál široký cca 50cm a hluboký cca15cm . Pokud v něm zastavím jízdou napříč,tak je prob.
Olej čerstvo vyměněný (2x 5L s filtrem) ATF řadí plynule ,ale má tendenci se v táhlých kopcích přehřívat.
Olej čerstvo vyměněný (2x 5L s filtrem) ATF řadí plynule ,ale má tendenci se v táhlých kopcích přehřívat.