nafta
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: nafta
Buďto ni někde doopravdy padá nafta, takže je potřeba najít dírku. Hledej, kde nafta utíká, protože celá soustava je pod tlakem od čerpadla v nádrži. Oblíbené místa jsou regulátor tlaku paliva, držák filtru paliva (umí shnít), trubky z nádrže (jsou plastové a křehké a umí prasknout). Dál to může být vadné nebo spíš částečně vadné čerpadlo v nádrži, a to asi nejhorší - prasklina v hlavně v místě uložení vstřikovačů, kdy nafta jde do motorového oleje. Takže zkontrolovat, jestli ti olej nepřibývá.
Ještě se to umí při správně netěsnícím osazení vstřikovačů v hlavě (měděné podložky a těsnicí Okroužky) samo zavzdušňovat, tím že se plyny ze spalovacího prostoru protláčejí do nafty. Tam se potom musí přetěsnit vstřikovače.
Pomůže ti, pokud před nastartováním pustíš odvzdušňovací cyklus motoru? Máš dost nafty v nádrži? Pokud by jsi měl přicpané sítko na čerpadle, tak pod zhruba čtvrtinu nádrže to špatně saje.
Ještě se to umí při správně netěsnícím osazení vstřikovačů v hlavě (měděné podložky a těsnicí Okroužky) samo zavzdušňovat, tím že se plyny ze spalovacího prostoru protláčejí do nafty. Tam se potom musí přetěsnit vstřikovače.
Pomůže ti, pokud před nastartováním pustíš odvzdušňovací cyklus motoru? Máš dost nafty v nádrži? Pokud by jsi měl přicpané sítko na čerpadle, tak pod zhruba čtvrtinu nádrže to špatně saje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: nafta
natfa 3/4 nadrze ... ako pustim odvzdusnovaci cyklus ?MadTom píše: ↑10 kvě 2021 08:34 Buďto ni někde doopravdy padá nafta, takže je potřeba najít dírku. Hledej, kde nafta utíká, protože celá soustava je pod tlakem od čerpadla v nádrži. Oblíbené místa jsou regulátor tlaku paliva, držák filtru paliva (umí shnít), trubky z nádrže (jsou plastové a křehké a umí prasknout). Dál to může být vadné nebo spíš částečně vadné čerpadlo v nádrži, a to asi nejhorší - prasklina v hlavně v místě uložení vstřikovačů, kdy nafta jde do motorového oleje. Takže zkontrolovat, jestli ti olej nepřibývá.
Ještě se to umí při správně netěsnícím osazení vstřikovačů v hlavě (měděné podložky a těsnicí Okroužky) samo zavzdušňovat, tím že se plyny ze spalovacího prostoru protláčejí do nafty. Tam se potom musí přetěsnit vstřikovače.
Pomůže ti, pokud před nastartováním pustíš odvzdušňovací cyklus motoru? Máš dost nafty v nádrži? Pokud by jsi měl přicpané sítko na čerpadle, tak pod zhruba čtvrtinu nádrže to špatně saje.
Defender 130 HCPU, 2005, Td5, 33" AT
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: nafta
Je to popsané v návodu, stručně - zapnout klíčkem zapalování, několikrát naplno prošlápnout plynový pedál, rozbliká se kontrolka motoru a pustí odvzdušňovací cyklus - čerpadlo zhruba 20 sekund běží, potom je krátká přestávka znovu dokola. Dohromady asi deset krát.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo