Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
karelv
Příspěvky: 1
Registrován: 17 úno 2017 13:04
auto: Discovery 3 TDV6
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6

#1 Příspěvek od karelv » 03 srp 2021 10:52

Ahoj, mám Discovery 3 z roku 2006 s 2.7 TDV6 (nájezd: 260.000 km) a při poslední jízdě se auto
za jízdy asi v 50 km/h prostě vyplo a nastartovat se mi podařilo jen do
takovýho rachtavýho chodu odhadem tak na 3 válce. Diagnostika píše na 3
vstříkách maximální korekční hodnoty a verdikt v diesel-servisu je všechny
vstřiky na výměnu.

Za repas chtěj 6.500,- Kč a novej vyjde na litep4x4 asi na 9.200,- Kč (plus teda 3.000,- za tu zkoušku, která by se v případě repasu neplatila). Tak
jsem na vážkách co s tim mám dělat. Můj automechanik říká ať to repasuju a
ušetřený peníze investuju do něčeho jinýho. Mě se zdá, že 22.000,- Kč navíc
by bylo dobrý i kdyby to najelo jen o 20 tis. km víc s těma novýma. Ale současně
není to samozřejmě málo a peněz na rozhazování zrovna teď nemám.

Jaký vstřiky byste dávali? Nový nebo repas? Nerad bych, aby to dopadlo jako u
předešlýho auta, kde jsem měnil za repasovaný u 2.0 TDI PD a rychle jsem se
toho pak musel zbavit a podle mě to pak tomu dalšímu majiteli zdechlo zas.

Budu fakt moc rád za odpověď. Nevím koho se zeptat.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6

#2 Příspěvek od Hubert » 04 srp 2021 22:37

máš opici.....
Novej bude vždy lepší než repas
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6

#3 Příspěvek od Sláma Karel » 04 srp 2021 23:31

A jseš si jistý, že není praskla klika?

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
hrochado
Příspěvky: 877
Registrován: 08 led 2015 11:20
auto: LC 78
Bydliště: Brno

Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6

#4 Příspěvek od hrochado » 05 srp 2021 07:06

Přesně, jak píše Karel, to mne taky napadlo ...
Kdyby byly špatný vstřiky, tak by to za jízdy mohlo takto úplně chcípnout?
To už by se přeci muselo nějakou dobu projevovat nějakýma hodně špatnýma startama, kouřením, nepravidelným chodem, ne?
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek

Uživatelský avatar
Marty_LR
Příspěvky: 773
Registrován: 04 led 2017 10:39
tel.: 604853426
auto: Volvo XC70 D5 P2

Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6

#5 Příspěvek od Marty_LR » 05 srp 2021 07:28

Odpovídal jsem ti na ten mejl... :Pohoda:
Tel: 604 853 426
odtah.brozek@gmail.com

Volvo XC70 P2 D5
Ex: LR D1/D2/D3/D4/RRS/ L322 ...

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6

#6 Příspěvek od Kokesek » 05 srp 2021 13:09

Uplne vypnuti motoru je taky mozne. Kdyz padne tlak na railu na kritickou mez tak se auto uplne zastavi. To neni nic neobvykleho. Je to druha faze ochrany motoru jednotkou. Prvni faze je pouze nouzak bez vykonu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět