Zpětný ventil
Moderátor: Miky_CZ
- peppino
- Příspěvky: 721
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Zpětný ventil
Ahoj,
máte někdo povědomost,kde jsou umístěný zpětný a odvzdušňovací ventil na držáku palivového filtru u td5?
máte někdo povědomost,kde jsou umístěný zpětný a odvzdušňovací ventil na držáku palivového filtru u td5?
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zpětný ventil
Oba jsou pod mosaznýma šroubeníma v tělese držaku naftového filtru, na šroubení se napojují jednotlivé hadice.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- peppino
- Příspěvky: 721
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpětný ventil
Nejedna se o zpetne ventilky ale o omezeni peneni. Muzes je odvrtat a vyhodit. Bude to fungovat i bez nich.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- peppino
- Příspěvky: 721
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Zpětný ventil
Tam není co odvrtávat. To jsou plastový bazmeky, který tam jsou nasazený.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpětný ventil
Ale muzes to zvetsit
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- peppino
- Příspěvky: 721
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Zpětný ventil
Nemusím to tam vůbec dávat. Koupil jsem to zvlášť. A ten jeden je opravdu zpětnej ventil. Jde propuknout jen z jedný strany. Je na tom taková zmáčknutá guma a proti to nic nepustí.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zpětný ventil
Je tam jak zpětný ventil, tak odvzdušňovací ventil, který pustí vzduch ale nepustí naftu. Je to tam potřeba a doporučuju oboje originál. Měnil jsme hlavu filtru na Defu (byla totálně shnilá), a nechal jsem tam v tom Britpartím výrobku originál ventilky. Odvzdušnit auto byl boj, a to každé 2 dny. Nakonec jsem tam musel přehodit ventilky ze staré hlavy filtru. Výkres, jak to má být složené je v RAVE.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- peppino
- Příspěvky: 721
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Zpětný ventil
Výkres tam sice je,ale když jsem to rozdělal na svým,ten zpětnej jsem měl jinde. Proto jsem se ptal.MadTom píše: ↑13 zář 2021 11:26 Je tam jak zpětný ventil, tak odvzdušňovací ventil, který pustí vzduch ale nepustí naftu. Je to tam potřeba a doporučuju oboje originál. Měnil jsme hlavu filtru na Defu (byla totálně shnilá), a nechal jsem tam v tom Britpartím výrobku originál ventilky. Odvzdušnit auto byl boj, a to každé 2 dny. Nakonec jsem tam musel přehodit ventilky ze staré hlavy filtru. Výkres, jak to má být složené je v RAVE.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zpětný ventil
Tak se podívej do popisu, jak má co fungovat, a do schématu, jak jsou zapojené trubky, z toho už potom vykoumáš, kde co má být. Já jsme měl štěstí, že jsem jenom přehodil a auto fungovalo o řád lépe.
Předpokládám, že hledáš, proč ti auto nejelo?
Předpokládám, že hledáš, proč ti auto nejelo?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- peppino
- Příspěvky: 721
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Zpětný ventil
V podstatě hledám. Ty ventily jsem měnil před 14dny a teď to normálně jezdí, tahá, ale druhej den to jde natočit jen s plným plynem. A po celodenním ježdění to nechám běžet na volnoběh a po 10 minutách zdechne,pokud nepřidám plyn.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zpětný ventil
Několikrát se mi u TD5ky stalo, že po zásahu do palivové soustavy, odvzdušnění a pár minutách běhu na volnoběh, jsem musel auto druhej den odvzdušnit znova. Po půl hodině provozu, tedy nejenom běhu na volnoběh, už to bylo OK.
Nezkusil jsi to nejdřív odvzdušnit, než jsi startoval s plným plynem? Změřil jsi tlak nafty v systému? To že ti to do flašky teče proudem, ještě nemusí být jistota, že je to OK.
Pokud ti auto zdechne samo, tak bych ještě přemýšlel o těsnění pod vstřikovači - jestli se to samo nezavzdušňuje tím, že to pouští spaliny z motorového prostoru do nafty. Když jsi měl venku čerpadlo, nemělo na povrchu takový černý povlak (saze), co šel jednoduše setřít? Tím to často začíná.
Nezkusil jsi to nejdřív odvzdušnit, než jsi startoval s plným plynem? Změřil jsi tlak nafty v systému? To že ti to do flašky teče proudem, ještě nemusí být jistota, že je to OK.
Pokud ti auto zdechne samo, tak bych ještě přemýšlel o těsnění pod vstřikovači - jestli se to samo nezavzdušňuje tím, že to pouští spaliny z motorového prostoru do nafty. Když jsi měl venku čerpadlo, nemělo na povrchu takový černý povlak (saze), co šel jednoduše setřít? Tím to často začíná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- peppino
- Příspěvky: 721
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Zpětný ventil
Ono mi to začalo chcípat po několikahodinový,celkem svižný jízdě po dálnici, kdy jsem to nechal schladnout na volnoběh. A jezdil jsem s tím několik dní a startovat s plynem jsem musel jen když to stálo třeba celou noc, což bylo 10 hodin a víc. A nikdy to nechcípalo najednou,ale po několikahodinovým ježdění na volnoběh to začalo jít nepravidelně až to zdechlo. Čerpadlo bylo černý protože před rokem jsem pretěsňoval vstřiky a měnil jsem ho před měsícem protože už umíralo. A tejden na to jsem dával jinej držák paliv. filtru a zároveň i ty dva bazmeky do něj (nový). A s plynem to vždycky chytalo na první otočení. Pokud jsem to nenechal na ten volnoběh chcípnout. To pak byla hodinová anabáze.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Zpětný ventil
Jeste muzes mit zacinajici prasklinu v hlave to poznas casem, jak ti bude po startu bile kourit a nebo bude na jeden valec zakopavat pri startovani. Taky si mohl spatne pretesnit vstriky. Nevyzihat podlozky nebo strihnout nenamazanou gumicku. Pripadne vadne vstriky. Mala volnobezna davka. Nastaveni pritlaku pd vstriku….. apod. srandy
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk