servo-převodka řízení nové nebo repas?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 732
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: servo nové nebo repas?

#21 Příspěvek od papavel.k » 24 zář 2009 11:58

...někdo převodku někdo servo :wink: ...stejně to chčije a jde jenom o to odkud...zítra beru kanistr a jedu Dolomity a Eliott může mít zbožné přání, že ho nebudu přes prodloužený víkend obtěžovat :mrgreen: ...pokud mne někdo chce zrazovat od tohoto úmyslu, rád vyslechnu jakékoli názory...močí to tak decku na 200km, únik je při chodu motoru, oblitý je to až do půlky řemenu a kolem , v otáčkách nad 1100 posiluje, pod chrochtá kňučí a posiluju já zvláště v krajních mezích...hlavně stále dolévat :twisted: :evil:
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

LubosBA
Příspěvky: 67
Registrován: 16 led 2007 00:00
Bydliště: Bratislava SK

Re: servo nové nebo repas?

#22 Příspěvek od LubosBA » 19 kvě 2010 20:51

Chcel by som Vás poprosiť o radu. Dal som pretesniť prevodku riadenia na DI 200. Podľa mechanika boli hriadele a ostatné veci O.K. Zohnali sme guferá a gumičky pretesnilo sa a chvílu držalo. Po cca 2 mesiacoch sa postupne objavila netesnosť na spodnom gufere. Dostalo sa to do stavu ako pred opravou. Tak som to odniesol do servisu na reklamáciu. Spodné gufero sa vymenilo pridala sa nejaká prachovka. Dva dni ani kvapka ale dnes pri vytočenom plnom ľavom rajde my to vystriekalo skoro celú nádobku. Otázka je tá že či tam môže byť niečo posrané a prepúšťa to na spodné gufero väčší tlak a vytláča ho to. Myslíte že po opetovnom zásahu to bude fungovať? Búcham sa do sprostej hlavy že som sa nechal ukecať na pretesnenie a nezobral som nové od Land Jirku :envy . Ďakujem za rady

tomm1
Příspěvky: 397
Registrován: 08 dub 2010 20:53
tel.: 728134186
auto: Toyka LC 150
Bydliště: Klášterec n/Ohří

Re: servo nové nebo repas?

#23 Příspěvek od tomm1 » 23 kvě 2010 21:12

ahoj,
mám také menší problém s převodkou řízení..
mám vůli na volantě. vím že se to dá poštelovat tím velkým šroubem na straně..
jakéé s tím máte skušenosti jak dlouho to po seřízení vydrží, jaká je životnost převodky celkově..
kolik eventulně stojí nová, repasovaná a kde by se dala sehnat..
dík
Tomm1
LC 150

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: servo nové nebo repas?

#24 Příspěvek od Forsttimber » 22 čer 2010 16:48

to stelovanie na boku som skusal a vysledok ziadny ale niekde to tu bolo ze sa steluje na vrchu tym imbusom tak som uz z toho zmagoreny co je vlastne pravda
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2462
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: servo nové nebo repas?

#25 Příspěvek od Hubert » 22 čer 2010 19:27

Imbusem nahoře šteluješ vůli páky řízení k volantu (kola rovno a pomalu utahovat, v rejdu to může mět trošku vůli). Tím velkým šroubem na boku šteluješ vůli pístu k páce řízení.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: servo nové nebo repas?

#26 Příspěvek od Forsttimber » 03 led 2011 16:21

nazdar chlapi ma tu niekto z vas skusenost s plavanim auta.
ja som pritiahol trosku riadenie a bolo to fajn ale len do doby kym som nezatazil auto na max hmotnost to som ho len horko tazko udrzal na ceste 1400km v kuse. Ziadna sranda. A zistil som ze ak bol motor v zabere napr hore kopcom, alebo ak som brzdil motorom tak sa to dalo zniest, ale ak som dosiahol rychlost a chcel ju len udrziavat tak to bolo takmer nemozne udrzat v jednom smere. tak neviem ci to je riadenie alebo nejaka pumpa alebo to bude nieco okolo stabilizacie napravy

P.S. kde najdem pumpu riadenia?

Dakujem
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2462
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: servo nové nebo repas?

#27 Příspěvek od Hubert » 03 led 2011 19:26

Pokud ti auto plave tak že ti jakoby samo zatáčí kouknul bych se na podélný ramena zda je nemáš vychozeno (vymačkaný gumy) nebo dokonce povolené matky. Když to tak je tak náprava na jedné straně chodí dopředu a dozadu a tím pádem to plave.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: servo nové nebo repas?

#28 Příspěvek od Forsttimber » 03 led 2011 20:28

uz som nad tym rozmyslal a asi vymenim kompletne gumy na prednej naprav aj anti roll bar
uvidim co to spravi.

A nerobilo by to aj s prazdnym autom?

este ma napadlo ze naposledy ked mi neplavalo tak malo asi 2cm na kazdu stranu volu v riadeni
ci po nalozeni vplyv nerovnosti cesty nesposoboval natacanie kolies aj ked som mal volant rovno. je to mozne aby to fungovalo aj od kolies na volant?
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2462
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: servo nové nebo repas?

#29 Příspěvek od Hubert » 04 led 2011 04:51

No možná jsi tu převodku táhl hodně a nevrací se ti sám volant. Aby ti auto plavalo stačí aby byl chodilo jen jedna strana nápravy.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Phulc
Příspěvky: 328
Registrován: 28 srp 2009 17:25
Bydliště: LIBEREC

Re: servo nové nebo repas?

#30 Příspěvek od Phulc » 04 led 2011 19:12

bacyll píše:stalo se, už mám od Jirky objednaný to nový :Pohoda:
Udělal jsi dobře !! Já ho mám od něj taky a v poho . Jo ještě jsi mohl dostat nabídku ne staré ze smeťáku za 3 000 ,- :hmm: jako já ......
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: servo nové nebo repas?

#31 Příspěvek od Forsttimber » 06 led 2011 12:03

este ma napadlo ze ci to nemoze byt sposobene tym ze mi tecie spodne gufero a tak olej nema dostatocny tlak pri nizsich otackach motora, lebo ako som pisal pri zrychlovani a spomalovani motorom mi tak neplaval
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2462
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: servo nové nebo repas?

#32 Příspěvek od Hubert » 06 led 2011 13:17

Forsttimber píše:este ma napadlo ze ci to nemoze byt sposobene tym ze mi tecie spodne gufero a tak olej nema dostatocny tlak pri nizsich otackach motora, lebo ako som pisal pri zrychlovani a spomalovani motorom mi tak neplaval
Já měl taky tekoucí servo a neplavalo to. Dle mě to bude jedna s těchto věcí nebo jejich kombinace:
1. špatná geometrie pření nápravy konkrétně sbíhavost.
2. špatný rejdový čep na přední nápravě
3. nestejnoměrně nafoukaná kola či nestejnoměrně sjetá.
4. Vymačkaný nějaký silentblok na ramench.
5. Nebo je moc utažená převodka řízení a auto se snaží furt zatáčet.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
jen
Příspěvky: 92
Registrován: 28 led 2008 15:35

Re: servo nové nebo repas?

#33 Příspěvek od jen » 17 led 2011 03:27

[quote="Forsttimber"]nazdar chlapi ma tu niekto z vas skusenost s plavanim auta.

Mně citelně pomohla (po výměně všech tlumičů vč. tl. řízení, s novou převodkou) až výměna zadních per - vzal jsem rovnou ta tvrdší...
((())-----____
/_/__l__,\___\,___
l_--- l___l---[]===[]
(o)_)-o- (o)_)--o-)_)

Uživatelský avatar
muklis
Příspěvky: 253
Registrován: 12 čer 2010 13:13
tel.: NOKIA E51 ;-)
auto: LR300tdi,UAZ469+452
Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava

Re: servo nové nebo repas?

#34 Příspěvek od muklis » 21 čer 2012 15:05

Zdarec nemáte náhodou někdo schéma jak je poskládaná převodovka řízení?
Chci ji přetěsnit a nerad bych tam něco posral aby mi tam něco nevyskákalo.
Prosím za jakékoliv info nebo na co si mám dát pozor.
Díky muklis :mrgreen:
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)

Uživatelský avatar
jen
Příspěvky: 92
Registrován: 28 led 2008 15:35

Re: servo nové nebo repas?

#35 Příspěvek od jen » 21 čer 2012 15:16

Str. 523 (pdf) http://www.ulozto.cz/xuXtNAi/land-rover ... manual-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
((())-----____
/_/__l__,\___\,___
l_--- l___l---[]===[]
(o)_)-o- (o)_)--o-)_)

Uživatelský avatar
muklis
Příspěvky: 253
Registrován: 12 čer 2010 13:13
tel.: NOKIA E51 ;-)
auto: LR300tdi,UAZ469+452
Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava

Re: servo nové nebo repas?

#36 Příspěvek od muklis » 21 čer 2012 15:42

Super moc díky :) :) :)

a nevíš je tam nějaké nebezpečí co tam zkurvit :wink:
Muklis :mrgreen:
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)

Uživatelský avatar
jen
Příspěvky: 92
Registrován: 28 led 2008 15:35

Re: servo nové nebo repas?

#37 Příspěvek od jen » 21 čer 2012 15:47

Nemám zkušenost :(
((())-----____
/_/__l__,\___\,___
l_--- l___l---[]===[]
(o)_)-o- (o)_)--o-)_)

Uživatelský avatar
Phulc
Příspěvky: 328
Registrován: 28 srp 2009 17:25
Bydliště: LIBEREC

Re: servo nové nebo repas?

#38 Příspěvek od Phulc » 21 čer 2012 15:57

muklis píše:Super moc díky :) :) :)

a nevíš je tam nějaké nebezpečí co tam zkurvit :wink:
Muklis :mrgreen:
No pokud jsou tam jehlová ložiska a stejný systém jako u hlídky tak pevné nervy !! :Pohoda:
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !

Uživatelský avatar
muklis
Příspěvky: 253
Registrován: 12 čer 2010 13:13
tel.: NOKIA E51 ;-)
auto: LR300tdi,UAZ469+452
Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava

Re: servo nové nebo repas?

#39 Příspěvek od muklis » 21 čer 2012 16:08

A safra no nic jdu na to uvidím :)
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)

Uživatelský avatar
muklis
Příspěvky: 253
Registrován: 12 čer 2010 13:13
tel.: NOKIA E51 ;-)
auto: LR300tdi,UAZ469+452
Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava

Re: servo nové nebo repas?

#40 Příspěvek od muklis » 21 čer 2012 17:08

tak sem to rozdělal a nejvíc to teklo pod tím štelovací šroubem co je z vrchu dotažen maticí
a není tam nikde žádné těsnění
vis foto
Přílohy
SDC11114.JPG
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)

Odpovědět