Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 720
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#81 Příspěvek od peppino » 21 říj 2016 21:19

Mě odešly kabely po cca půl roce.Vzal jsem starý,rozebral konektory,pomačkal,nasadil a dva roky jezdím.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#82 Příspěvek od azni » 21 říj 2016 21:54

peppino píše:Mě odešly kabely po cca půl roce.Vzal jsem starý,rozebral konektory,pomačkal,nasadil a dva roky jezdím.
Jj, ale tohle byly originaly a navic to po vymene tech vstriku zacalo jet...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 720
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#83 Příspěvek od peppino » 21 říj 2016 23:23

Já měl taky originály.Když jsem vytáhl konektory ze vstřikovačů a přihnul na vstřikovačích piny,tak to zas jelo.Než se to trochu ohřálo.Pak zas na čtyři.To je moje zkušenost.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#84 Příspěvek od azni » 25 říj 2016 20:03

Chyta to, jezdi to... jen kdyz se drzi treba proti kopci pod plynem, zacne se lehoulince chvet (jakoby neslo uplne palivo). Ale staci chvilku lehoucce ubrat a je to OK. Diagnostika neukazuje zadny problem, dela to uplne stejne se starym i novym kabel. svazkem...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
mco
Příspěvky: 203
Registrován: 19 zář 2010 23:41
auto: D2 po FL,TD5,ZF-4
Bydliště: Čergov, SK

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#85 Příspěvek od mco » 14 pro 2017 17:24

Mate niekto aktualny zoznam firiem, ktore by vedeli spravit *serioznu* diagnostiku vstrekov na TD5 (16P) a postnut to sem?

Saul
Příspěvky: 183
Registrován: 23 srp 2016 09:04

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#86 Příspěvek od Saul » 04 čer 2018 11:29

Prosim, máte nějaký tip kam dát na kontrolu a vyčištění vstřiky td5? Ideálně v Praze a okolí. Zatím mi byl doporučen nějaký pán v Soběslavi. Díky

Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 720
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#87 Příspěvek od peppino » 04 čer 2018 20:24

Rada Soběslav,to je dobrá volba.Kontrola vstřikovačů ano,ovšem čištění v ultrazvuku bych už dneska neriskoval.Mě to vstřikovače oddělalo.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#88 Příspěvek od Mattyfu » 28 lis 2021 11:57

Ahoj trochu se trápím se svojí TD5. Podle diagnostiky mám korekce na vstřikách naprosto minimální, motor startuje na drb, ale v rozmezí cca 1100-1500 při lehké zátěži nebo při stálém udržování je cítit jak se mi auto chvěje, no to by nejspíš nebyl takový problém, jako když při jízdě začne cukat. Typický příklad, ustáleně jedu třeba 40 km/h přejedu sérií nerovností, tím pádem se mi pohne třeba o 1mm plynový pedál a auto se mi rozskáče, většinou to vyřeší přidání plynu nebo vyšlápnutí spojky. Pro jistotu jsem vyměnil kabelový svazek ke vstřikům, potík plynového pedálu, zkoušeli jsme jiné ŘJ, dali turbo na repas, jelikož se zasekával wasgate, zkoušeli jsme to s váhou i bez, ale žádná změna. Jako na silnici to jak štakš jde, ale v terénu vypadám jak z autoškoly, takže tam valím buď na plný nebo na volnoběh a je to dost protivný.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#89 Příspěvek od Kokesek » 28 lis 2021 12:37

To je zajimave….dela to na vsechny kvalty? A redukci taky?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#90 Příspěvek od VencaZE » 28 lis 2021 12:46

Nemáš prohozenou řj automatovou za manuálovou? Měl jsem tu auto co reagovalo divně na přidání plynu (právě poskakováním). Ukázalo se že do manuálu dali jednotku z automatu. Se správnou jednotkou už to bylo ok.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#91 Příspěvek od Mattyfu » 28 lis 2021 13:20

Hele dělá to na všechny kvalty, samozřejmě se to nejvíc projeví na dvojku trojku, méně čtyřku. Spíš mám podezření na jinou věc, fungoval by motor 15P na jednotku z 10P? Jelikož podle toho co jsem o tomhle konkrétním autě přečetl, tak tam byl při stavbě dán motor s převodovkou z D2 1999 což by mělo být 10P jenže po tom co jsem se v tom začal hrabat koukám, že je to fyzicky 15P se zelenými vstřiky. Osobně si myslím, že to stejně skončí oslovením zdejších guru na jednotky, dlouhým výletem ze severních Čech na sever Moravy a možná pak spokojeným životem s classicem s TD5.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#92 Příspěvek od Kokesek » 28 lis 2021 13:22

Jednotky nejsou zadny problem. Muzem menit libovolne mezi 10p a 15p. Tam problem urcite nebude. Problem bude mechanicky.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#93 Příspěvek od MadTom » 28 lis 2021 13:46

TD5ka běží nějak s jakoukoliv jednotkou, ale abyto bylo cajk dlouhodobě, chce to tu správnou.
Koukli jste na čidlo polohy kliky a dráty k němu?
Je to manuál nebo automat? Co hadice se vzduchem od turba? Nejsou uvnitř rozlepené?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#94 Příspěvek od Mattyfu » 28 lis 2021 14:13

Ok, takže tohle si škrtám navíc jsme zkusili několik jednotek jednu automat a jednu další manuál a dělalo to na ně taky, proto jsem se vydal cestou nového svazku ke vstřikům vyčistění kontaktů ale problém zůstává. Největší problém že se to rozcuká opravdu při jemném pohybu plynového pedálu. Podezíral jsem právě vstříky, ale korekce na volnoběh jsou kolem nuly, v rozmezí do 1500 ot se rozlítnou korekce k v rozmezí cca 6 až 20 nad 1500 ot se korekce stabilizují přibližují opět nule.
Hadice jsou udělané, dali jsme novou hadici k z filtrboxu k turbu, od turba do intrcooleru jsou nová silikonová kolena, nová trubka, EGR zaslepený konverzní sadou, nový MAP senzor.
Čidlo kliky mě napadlo, jelikož se na tom dělala spojka včetně setrváku, ale chybu to nevypisuje a startuje na drb teplé studené, na první pohled není vidět poškození, ale přijímám jakýkoliv nápad co a jak zkontrolovat, páč když to fungovalo tomu borci před námi, tak to musí fungovat i nyní.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#95 Příspěvek od VencaZE » 29 lis 2021 08:28

A pedál plynu je jaká verze a je v pořádku..?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#96 Příspěvek od masar » 29 lis 2021 13:55

Měl ode mě půjčených několik pedálu na 10P a prý beze změny.
Land Rover Discovery 2 Td5

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#97 Příspěvek od MadTom » 29 lis 2021 15:03

Na korekce vstřiků se má smysl dívat pouze s ustálenými otáckami, jinak mohou být hodnoty všelijaké.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#98 Příspěvek od VencaZE » 30 lis 2021 11:23

masar píše: 29 lis 2021 13:55 Měl ode mě půjčených několik pedálu na 10P a prý beze změny.
Jestli to správně chápu tak je to takový slepenec- nějaký motor, nějaká jednotka s nějakým SW a nějaký pedál. Jde o to jestli k sobě ty jednotlivý komponenty a SW patří a dokážou správně spolupracovat...
Jak jsem psal výše, měl jsem tu D2 s motorem 10P. S autem se nedalo jezdit protože reakce na plyn byla taková chaotická. Jako kdyby ten plyn měl polohy jen 0-1. Nechal jsem nahrát správný SW do správné jednotky a bylo po problému. U RRC taky asi nebude čidlo redukce takže ta jednotka neví jestli se jede na malou nebo velkou. Ale to třeba zrovna nevadí, nevím. Domluv se se zdejšími specialisty na TD5 a ti to určitě rozlousknou.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Juri Toy
Příspěvky: 398
Registrován: 14 lis 2011 00:15
tel.: 603338599
auto: RRC V8,79, D2 98+03
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#99 Příspěvek od Juri Toy » 29 dub 2022 10:48

Setkal se někdo s tím, že koupil nový kabelový svazek ke vstřikům a ten nefungoval?
Po namontování jsem sice normálně nastartoval, ale motor běžel totálně chaoticky, snad jen na tři. Dal jsem tam starý svazek a vše ok. Jak moc se mohou lišit různí výrobci těchto svazků od originálu a kde nejlépe nakoupit?
Díky za postřehy. J.
Juri (42)
RRC/3dv. 3.5 čtyřkvalt, r.v. 79
- Disco Td5 98 aut.
https://www.facebook.com/pripyat.a.ghost.town/

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco2TD5 - problém se vstřikovačem

#100 Příspěvek od MadTom » 29 dub 2022 11:43

Setkal, plechy kontaktů byly z tak měkké konzervy pro psy, že nešly ani napružit. Starej svazek se naštěstí podařilo najít v kontejneru. Za mě originál, napružit piny a vyměnit Okroužky na konektoru kde jde svazek z hlavy ven.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět