

Moderátor: Miky_CZ
To bych se s nima hádal, když to odešlo hned druhý denliqpil píše:Chci se s vámi podělit o moji zkušenost s kompresorem. Koupili jsme starší D4 u Charouze na Kolbenově asi před týdnem. A druhý den přestal pracovat kompresor. Jak se k tomu postavili v LR škoda mluvit... Nicméně auto dofoukalo třeba tři cykly v pořádku a poté to zvedlo jen zadek a těžký předek dofukovalo třeba minutu. Mezitím to psalo hlášku "Suspension Will Raise When System Cooled". Kompresor měl tedy před smrtí.... Bohužel jsme museli tedy po koupi auta hned investovat zároveň do kompresoru, ale je to alespoň na dlouho vyřešeno...
Na kompresory u prvních D4 byla svolávačka na výměnu! Myslím že tam je Hitachi...Mě ho nakonec neměnili, protože mi funguje ok. Jako bod 1 bych se na vašem místě teda nejdřív pokoušel zjistit, jestli se vás něco z toho netýkalo. Nemá to nic společného s dobou záruky na vůz. Platí to déle než 2 roky, jestli ne dokonce až do nějaké návštěvy u autorizáku LR, kdy se na to přijde. Mě takhle u Free2 od mé ženy přehrávali SW u automatu. Také zdarma. Na autě 6 let starým. Tak zkus omrknout jak na tom to tvoje auto je. Dřív než do něj zase něco nacpeš z vlastní šrajtofle.liqpil píše:Chci se s vámi podělit o moji zkušenost s kompresorem. Koupili jsme starší D4 u Charouze na Kolbenově asi před týdnem. A druhý den přestal pracovat kompresor. Jak se k tomu postavili v LR škoda mluvit... Nicméně auto dofoukalo třeba tři cykly v pořádku a poté to zvedlo jen zadek a těžký předek dofukovalo třeba minutu. Mezitím to psalo hlášku "Suspension Will Raise When System Cooled". Kompresor měl tedy před smrtí.... Bohužel jsme museli tedy po koupi auta hned investovat zároveň do kompresoru, ale je to alespoň na dlouho vyřešeno...
chiefcip píše:prosim o radu
diagnostika Pise
U0421-94 ATCM Invalid data received from ride level control module
C1A13-64 RLM Pressure Does Not Decrease When Venting Gallery - Signal plausibility failure
Je to vymene cidla a kalibrace je udelana. V LR tvrdi spatnej kompresor ale me se to nezda.
a) přidávám obrázek z návoduHST píše:Tak dneska mam do tohohle vlakna nezvyklej dotaz:
a) netusite kolik je v centimetrech rozdil vysky mezi "access" polohou a polohou na "spalkach", tj mechy total bez vzduchu?
b) a netusite jak by se dalo vyhackovat, aby clovek mel moznost mechy proste natvrdo total vypustit (a pak to zas vratit do puvodniho stavu.
... ano, vim, je to blbost, bo zjistil jsem ze mam na vysku 193cm a potrebuju pod 190cm na trajekt mezi osobaky, je to o dost levnejsi
. Gumy mam normal, na spalcich to nedrhne (vyzkouseno z Jihlavy)
Me po procteni manualu napadlo vytahnout konektory z ridici jednotky, udelat si protikusy, a pustit 12V naraz do vsech 4 ventilu u mechu + pilot ventilu u kompresoru, tim by se to mohlo otevrit a vyfouknout cely . Po vylodeni jenom zapojit konektory zpet a trada. No nevim, treba je to uplne mimo. Predpokladam ze takovouto volovinu nikdo nezkousel
Nebo treba nejde to vypustit nejakou diagnostikou, kterou bych si mohl poridit i pro jine ucely?
Udělal jsem to stejně a bylo to zbytečný ... před naloděním nás rozdělovali podle výšky odhadem najatí študáci ( né podle lodního lístku ) a tak jsem skončil v nejnižší palubě společně s kamionamaHST píše: Z CR vezu veci v aute, po vylodeni jdou na strechu a v aute se spi. Proto 193...