Koupě Discovery
Moderátor: Miky_CZ
Re: Koupě Discovery
Pojedu v nejblizsi dobe k Novemu Boru.Nejsem sice expert na Land Rovery ale D1 200TDi mam dva roky takze jsme se uz trochu seznamili a opravuji auta.Jestli to je ci neni hyena se mohu podivat.A.
Opravy vozu Volvo rady 2,7,9.
DI 200TDi r.93,MGB Roadster r.78,Lotus Type 75 Elite 503 r.78,Volvo 245 r.78...
DI 200TDi r.93,MGB Roadster r.78,Lotus Type 75 Elite 503 r.78,Volvo 245 r.78...
-
- Příspěvky: 595
- Registrován: 06 úno 2010 19:55
- tel.: 608971145
- auto: D3V8
- Bydliště: Rynholec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Discovery
Sláma Karel píše:297tis je hovno. To jenom tady v Čechách si všichni myslí, že musí mít auto do 200tis jinak je v prdeli.
Kopil jsem si teď T4 najeto 545tis servis VW a je o deset tříd lepší než všechny co jsem tady v nich jel nebo je viděl a to měli najeto nejvíc 302tis ale většinou měli do 200tis.
Takže na km vůbec nezáleží.
Znám jednu D1 co jsem před pěti lety prodával a měla najeto 245tis. Prodával jsem jí nějaké firmě, ta jí pak po třech letech prodala dál a ten další jí prodával mému známému a najednou měla najeto jenom asi 180tis. Tak mi to bylo trochu divný.
Jenže tady si to lidi udělali sami. Musí mýt všechno málo najeto, tak to mají. Je to blbost. Před pěti lety se prodávali auta co měli najeto těsně pod 200tis a teď po pěti letech mají zase všechny auta najeto těsně pod 200tis.
U aut zvenku se tomu dá aspoň trochu věřit, ale u nás ani náhodou.
Kdo chce vidět rozdíl na vlastní oči, může se ke mě přijet teď podívat. Nejsou to sice LR ale koupil jsem dvě T4ky. Jedna z německa se serviskou najeto 545tis a druhá z čech najeto 306tis (což je tedy na ČR dost). Ty auta jsou absolutně nesrovnatelný. Ta česká je proti té německé úplný šrot. Ale na to co jsem tady vyděl za jiné, tak je úplně v parádním stavu.
Takže tak můj názor na najeté KM.
Naprostá pravda.
Moje Discoška byla z Holandska a měla tusím 233000 a teď na ní je tuším 286000 a absolutně naprostá pohoda.
Sorry,že je to tak dlouhý, ale nedalo mi to. K
Re: Koupě Discovery
Zdravím lidičky.
Předem píšu že nejsem Land Roverák ale citroenář bolavými zády i duší.
Ale jelikož si tatík splnil malý sen a koupil Land Rovera Discovery, tak jsem našel toto fórum a začal ho intezivně studovat. Tatík je starý dobytek na veškerá auta, udržba, ouřadování atd. je totálně mimo jeho mozkovou kapacitu tak on si bude prdel vozit v Roveru a na mě zůstane veškerá údržba a servis toho pěkného vozítka. (I mě se začíná velice líbit)
Po tříhodinové zkoumací anabázi v bazaru bylo Discovery schváleno a zakoupeno. Co jsem koukal na motor tak se mi velice líbil svojí jednoduchostí a archaismem. Po přečtení mnoha témat na fóru jsem čekal motor obalený kabelama, drátama a řídícími jednotkami. Naštěstí jsem byl s otcem velice mile překvapen když místo pětihrnku trůnil pod kapotou jen 8ventilovej naftovej čtyřhrnek. Jediné co tatíkovi vadilo bylo turbo a rozvody řemenem. Motor poslintanej od oleje což se nám velice líbilo neb co je mastné tak nerezne. Chytil na drcnutí, traktorovej zvuk, žádný čmoudy z otevřeného víčka na dolévání oleje, turbo nehvízdalo, termostat ok, větrák taky makal, hadice nafouklý v normě a v expanzce žádné bubliny. Motor prostě prošel na výbornou.
Spodek velice suchej, jen rosí olejová vana a asi náká hadička od serva. Nikde nic při jízdě netřískalo, koroze v normě ba skoro žádná. Redukce a uzávěrka také v poho. Elektrika funkční akorát mimo provoz zadní stěrač, což otce vůbec netrápí.
Jestli můžu měl bych pár dotazů:
1: Co si myslíte o tom motoru?? Spolehlivej?? Má nějaké slabiny?? Na co si dát majzla??
2: Co je to za typ Discovery?? I nebo II??
Předem díky a přeji všem mnoho kilometrů bez závad.
Zdar Lebeda
Předem píšu že nejsem Land Roverák ale citroenář bolavými zády i duší.
Ale jelikož si tatík splnil malý sen a koupil Land Rovera Discovery, tak jsem našel toto fórum a začal ho intezivně studovat. Tatík je starý dobytek na veškerá auta, udržba, ouřadování atd. je totálně mimo jeho mozkovou kapacitu tak on si bude prdel vozit v Roveru a na mě zůstane veškerá údržba a servis toho pěkného vozítka. (I mě se začíná velice líbit)
Po tříhodinové zkoumací anabázi v bazaru bylo Discovery schváleno a zakoupeno. Co jsem koukal na motor tak se mi velice líbil svojí jednoduchostí a archaismem. Po přečtení mnoha témat na fóru jsem čekal motor obalený kabelama, drátama a řídícími jednotkami. Naštěstí jsem byl s otcem velice mile překvapen když místo pětihrnku trůnil pod kapotou jen 8ventilovej naftovej čtyřhrnek. Jediné co tatíkovi vadilo bylo turbo a rozvody řemenem. Motor poslintanej od oleje což se nám velice líbilo neb co je mastné tak nerezne. Chytil na drcnutí, traktorovej zvuk, žádný čmoudy z otevřeného víčka na dolévání oleje, turbo nehvízdalo, termostat ok, větrák taky makal, hadice nafouklý v normě a v expanzce žádné bubliny. Motor prostě prošel na výbornou.
Spodek velice suchej, jen rosí olejová vana a asi náká hadička od serva. Nikde nic při jízdě netřískalo, koroze v normě ba skoro žádná. Redukce a uzávěrka také v poho. Elektrika funkční akorát mimo provoz zadní stěrač, což otce vůbec netrápí.
Jestli můžu měl bych pár dotazů:
1: Co si myslíte o tom motoru?? Spolehlivej?? Má nějaké slabiny?? Na co si dát majzla??
2: Co je to za typ Discovery?? I nebo II??
Předem díky a přeji všem mnoho kilometrů bez závad.
Zdar Lebeda
Citroen XM 2.1TD r.v2000
Land Rover Discovery I 300TDi mt:2.5TD 83kw r.v:1997- otcovo auto.
Land Rover Discovery I 300TDi mt:2.5TD 83kw r.v:1997- otcovo auto.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupě Discovery
O motor nemusíš mít vůbec strach. Pokud má nějakou slabinu, tak tou slabinou může být jenom ten člověk co s ním jezdí. Ty motory se povedli fakt na výbornou.
Pokud je to čtyřválec tak je to určitě DI.
V té DI se ty čtyřválce ještě lišili na typ 200tdi nebo 300tdi. Lámalo se to v roce 94. Poznáš je od sebe jednoduše podle klínových řemenů. Buďto jsou tam dva až tři obyčejný (200tdi) nebo jeden sedmidrážkový (300tdi).
K
Pokud je to čtyřválec tak je to určitě DI.
V té DI se ty čtyřválce ještě lišili na typ 200tdi nebo 300tdi. Lámalo se to v roce 94. Poznáš je od sebe jednoduše podle klínových řemenů. Buďto jsou tam dva až tři obyčejný (200tdi) nebo jeden sedmidrážkový (300tdi).
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Koupě Discovery
Elektrika funkční akorát mimo provoz zadní stěrač, což otce vůbec netrápí.
[/quote]
Ahoj, zadní stěrač nemusí být nutně mimo provoz. U DI. funguje zadní stěrač pouze při zapnutém motoru a zavřených dveřích řidiče . R.
[/quote]
Ahoj, zadní stěrač nemusí být nutně mimo provoz. U DI. funguje zadní stěrač pouze při zapnutém motoru a zavřených dveřích řidiče . R.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Re: Koupě Discovery
Děkuji moc za odpovědi.
Ten stěrač vyskoušíme. Podpis v profilu jsem hned upravila dopsal tu "I".
Všiml jsem si, že tam jsou dva řemeny: oba drážkovaný a jeden má mín drážek který pohání klimu.
Před chvíli jsme s tím přijeli do našeho centra žití a tatík byl nadšen.
(přemejšlím, že pošlu XMo k vodě a koupím taky Lanďáka. ) Když jsem prskal po příjezdu nad častými dírami v silnici tak tatík jen utrousil " vole já vo nich skoro nevěděl" .
Jeho dojmy: Jede to pěkně, akorát krátké rychlostní stupně 1,2,3. (holt auto na sílu a né na sprinty) a čtyřce se tam moc nechce (asi synchron nebo zkusit pro začátek vyměnit olej v převodovce) Musí si ještě zvyknout na jiný nástup brzd a delší chod plynu. Jinak stížnost žádná. Po debatě jsme se schodli, že to půjde na klasický servis (olej, filtry, brzdovka, rozvody a náké to přetěsnění)
Zdar Lebeda.
PS: upraveno kvůli mé neschopnosti identifikovat počet řemenů a typ.
Ten stěrač vyskoušíme. Podpis v profilu jsem hned upravila dopsal tu "I".
Všiml jsem si, že tam jsou dva řemeny: oba drážkovaný a jeden má mín drážek který pohání klimu.
Před chvíli jsme s tím přijeli do našeho centra žití a tatík byl nadšen.
(přemejšlím, že pošlu XMo k vodě a koupím taky Lanďáka. ) Když jsem prskal po příjezdu nad častými dírami v silnici tak tatík jen utrousil " vole já vo nich skoro nevěděl" .
Jeho dojmy: Jede to pěkně, akorát krátké rychlostní stupně 1,2,3. (holt auto na sílu a né na sprinty) a čtyřce se tam moc nechce (asi synchron nebo zkusit pro začátek vyměnit olej v převodovce) Musí si ještě zvyknout na jiný nástup brzd a delší chod plynu. Jinak stížnost žádná. Po debatě jsme se schodli, že to půjde na klasický servis (olej, filtry, brzdovka, rozvody a náké to přetěsnění)
Zdar Lebeda.
PS: upraveno kvůli mé neschopnosti identifikovat počet řemenů a typ.
Citroen XM 2.1TD r.v2000
Land Rover Discovery I 300TDi mt:2.5TD 83kw r.v:1997- otcovo auto.
Land Rover Discovery I 300TDi mt:2.5TD 83kw r.v:1997- otcovo auto.
Re: Koupě Discovery
Tak zadní stěrač opravdu funguje. Při zebruvném průzkumu motoru jsme bádali zda ten motor má opravdu rozvodový řemen či nemá. Je nám to divné neb ventily jsou mačkány koníky přes vodící tyčky. Podle tohoto, by se tam dobře vyjímal rozvod ozubenými koly či řetězem. Kór když tam není v rozvodu vodní pumpa. Z toho vyplývá dotaz: Je tam opravdu řemen a po kolika km se má měnit?? Předem díky.
Citroen XM 2.1TD r.v2000
Land Rover Discovery I 300TDi mt:2.5TD 83kw r.v:1997- otcovo auto.
Land Rover Discovery I 300TDi mt:2.5TD 83kw r.v:1997- otcovo auto.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Discovery
Víc se dočteš tady v tomto vlákně...
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 45&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 45&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupě Discovery
A ten typ motoru je 300tdi. Jsem zapomněl, že můžou být také dva když to má klimu. Hlavní je aby byly vícedrážkové. Pak je to 300tdi.
A opravdu to má rozvodový řemen.
K
A opravdu to má rozvodový řemen.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Koupě Discovery
koukám že nejsem jediný kdo má hadice chycený montexpáskou aby neškrtaly o řemen
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- zdenek666
- Příspěvky: 341
- Registrován: 09 čer 2008 14:32
- tel.: +420722074098
- Bydliště: Vyškov na Moravě
Re: Koupě Discovery
to je pěkná leštěnka, ten tvůj motorSteve píše:D.I 300 TDi
LR Disco II TD5 auto
Re: Koupě Discovery
Zdar lidi. To je přesně ten motor. Když koukám na ten náš tak se docela stydím. Asi ho zítra řádně vyčistím. Dotaz: koukám na to víčko na expanzce a přemejšlím kde je přetlakový ventil na odfouknutí většího tlaku v chladícím systému?? Většinou bývá přímo ve víčku, ale na tomhle víčku ho nevidím.
Citroen XM 2.1TD r.v2000
Land Rover Discovery I 300TDi mt:2.5TD 83kw r.v:1997- otcovo auto.
Land Rover Discovery I 300TDi mt:2.5TD 83kw r.v:1997- otcovo auto.
Re: Koupě Discovery
to je pěkná leštěnka, ten tvůj motor
Předpokládám, že je to ironie
Jednou jsem ho nechal umýt, zajel jsem do umývárny na dlaždice....měl jsem blbý pocit, že tam nemám co dělat , všude okolo zánovní leštěnky, nějaká pipka tam chodila s jelenicí a leštila kastle těch leštěnek na užovkách...
Když se do toho pustil. do žlábku tekl hnědočerný potok ale byla s ním moc rozumná dohoda.
Myslím, že to je fotka po umytí, ale nevím jistě.
Každopádně kdybys to viděl zespodu...zkusím najít fotku. Mělo to jít na STK a tak jsem si nemohl moc vyskakovat, navíc jsem sotva tušil, pod kterou koulí oleje a bahna se co skrývá.....holt když teče servo...
Takto jsem to koupil
Předpokládám, že je to ironie
Jednou jsem ho nechal umýt, zajel jsem do umývárny na dlaždice....měl jsem blbý pocit, že tam nemám co dělat , všude okolo zánovní leštěnky, nějaká pipka tam chodila s jelenicí a leštila kastle těch leštěnek na užovkách...
Když se do toho pustil. do žlábku tekl hnědočerný potok ale byla s ním moc rozumná dohoda.
Myslím, že to je fotka po umytí, ale nevím jistě.
Každopádně kdybys to viděl zespodu...zkusím najít fotku. Mělo to jít na STK a tak jsem si nemohl moc vyskakovat, navíc jsem sotva tušil, pod kterou koulí oleje a bahna se co skrývá.....holt když teče servo...
Takto jsem to koupil
Discovery je životní styl.
Re: Koupě Discovery
Zdravim,jsem tu taky nový a taky chci koupit Discovery,jen tápu,jaký rok a motor.Chci do toho dát tak do 150tis.,ale už jsem slyšel samá negativa na TD5.Poradíte mi prosím někdo do čeho jít??? Mám v tom fakt hokej. Díky moc. Michal
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Discovery
Nevím, kdo zase "hází" jaká negativa na Td5. Je to normání motor řízený elektronikou a má bohužel, jako dnes již každý "modernější" motor, několik různých čidel, právě jako každý motor s ECU. Když mu budeš dělat řádnou údržbu (předpoklad je, že koupíš něco od někoho, kdo to tak dělal a že auto netahalo 3t vozík 150tis km z 200tis. km co má na tachometru), vydrží ti dlouho. Samozřejmě brody a hlavně bahnité díry, prodloužení životnosti motoru a agregátů příslušenství, moc nepřispějí. Je ale potom jedno, jaký motor máš. Budeš-li ho koupat a chovat se k němu "macežsky" nevydrží ti žádný typ motoru od žádné značky.
Můžeš volit dále mezi 200 a nebo 300Tdi. To jsou ještě pravověrné motory bez elektroniky a nehrozí jim tudíš problém s nějakým tím čidlem. Jinak co se týká mechaniky atd. je to totéž, jako Td5, tedy řadové motory (200,300 jsou 4válce, Td5 5válec). Jak už jsem psal, když budeš měnit oleje a filtry, je podle mne jedno, do čeho půjdeš.
Pak můžeš ještě volit přestavbový 2,8TGV (taková modernější "třístovka"), který se do evropských verzí aut ale nedodává. Mejznar ve Vrchlabí, ti to ale z Jižní Ameriky doveze a namontuje do auta.
A pak ještě benzínová V8... ta je zase náchylná na praskání bloků
Můžeš volit dále mezi 200 a nebo 300Tdi. To jsou ještě pravověrné motory bez elektroniky a nehrozí jim tudíš problém s nějakým tím čidlem. Jinak co se týká mechaniky atd. je to totéž, jako Td5, tedy řadové motory (200,300 jsou 4válce, Td5 5válec). Jak už jsem psal, když budeš měnit oleje a filtry, je podle mne jedno, do čeho půjdeš.
Pak můžeš ještě volit přestavbový 2,8TGV (taková modernější "třístovka"), který se do evropských verzí aut ale nedodává. Mejznar ve Vrchlabí, ti to ale z Jižní Ameriky doveze a namontuje do auta.
A pak ještě benzínová V8... ta je zase náchylná na praskání bloků
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Koupě Discovery
No D1 s automatem už má taky nějakou elektroniku a Mejznar doveze motor 2,8,ale si to nechá zalepit i s chlupama ( takový půlmegový chlup .... )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Koupě Discovery
Tak to díky za radu,asi kouknu po těch starších verzích,nějak se nemůžu rozhodnout a hlavně jsem v tom ještě ani nejel,teď mám Volvo V70 a minulej víkend sem zkoušel jízdu starym Terranem a hrozně mě nadchla jízda v marastu,ale Terrano je menší a mě se Discovery líbilo i před tim,tak sem o tom začal vážně uvažovat.
Re: Koupě Discovery
Ještě jedna otázka,ten TD5 je z BMW TDS?