Stránka 2 z 2

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 10 lis 2011 19:50
od squire01
podla toho co pises som mal asi ten isty problem co ty.tiez som riesil zhavice,padanie nafty.ked som s tym prisiel k mechanikovi,hned mi povedal ze treba nastavit cerpadlo.teraz chyta super.

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 14 lis 2011 16:24
od vlabar
squire01 píše:podla toho co pises som mal asi ten isty problem co ty.tiez som riesil zhavice,padanie nafty.ked som s tym prisiel k mechanikovi,hned mi povedal ze treba nastavit cerpadlo.teraz chyta super.
ahaaa ... že bych obnovil řešení problému ... :wink: také jsem řešil padání naftu, žhaviče a bez výsledku ...

Kdopak umí seřídit čerpadlo v Praze a okolí ???

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 29 lis 2011 18:29
od dejf
zdravým všecky,
POřídil jsem si opět free1, rv99, 2.0, 72kw, 5dv. Zatím se studenými starty nemám problémy, nechám ho ráno 2-3krát nažhavit a zatím naskakuje na drc, pak jej nechám cca 5min vrčet na dvoře, ať se ohřeje, nechci to honit za studena. Parkuji na dvoře a poslední dobou je celý zamrzly, jen začínám mít obavy, když to zde čtu, aby to vydrželo. Má najeto 130tis, (teť se chystám vyměnit visko, nevrní, nehučí, na parkovišti to nesmíka, jen mezi 110-115km/h se mi zda že to podemnou trošičku vrní, tak to chci vyměnit dřív než bude pozdě), avšak se mi stalo, že když jsem ho ráno nažhavyl jen jednou a hned startoval, tak se mu nechtělo naskočit, naskočil až na podruhé. Tudíš se chci zeptat k tomuto tématu, zda je to u tohoto motoru normální, nebo zda již pomálu začínaj odcházet žhavící svíčky, přes den to pak startuje na drc ikdyž je třeba 3hodiny zaparkovanej. Chtěl bych znát vaše názory a za veškeré info, či jiné poznatky budu velmy vděčný.

Ještě malinky dotazek: do motoru jsem zatím jen koukal zda je tam dost oleje, provozních kapalin tak by mne zajímalo, zda je to motor TDi, nebo Di, či něco takového TD4 to určo není, je to přeci jen rv99, v TP je napsano TDI a 71,6Kw zda to tak je či není. Jen mně to tak zajíma. (příští týden ho dávám na výměnu všech filtru a kapalin, mám ho přeci jen 14dní a ikdyž od důchodců, zichr je zichr.)

Ještě jednou mnohokrát všem děkuji a všem se omlouvám za mé nadčení, měl jsem před tím 3roky Free 1,8 a nafťáčkem jsem přímo nadčeny, hlavně tím, že tam zatím nic nehučí, neboucha atd.

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 29 lis 2011 20:29
od tagr
Ahoj, máš tam klasiku od LR , TD4 tam byla až když to převzalo BMW.přelom byl tuším 2000-2001.

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 30 lis 2011 10:09
od Hunter
Jak pise Tagr, TD4 se davala od RV 2001. Takze mas klasicky "nesmrtelny" naftak od Rovera.

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 30 lis 2011 10:41
od squire01
, (teť se chystám vyměnit visko, nevrní, nehučí, na parkovišti to nesmíka, jen mezi 110-115km/h se mi zda že to podemnou trošičku vrní

mne to "vrnenie" robili loziska na kardane.ale tu visko by som dal zrepasovat.

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 30 lis 2011 18:18
od tagr
:D do nesmrtelnosti má ten diesel daleko :D To je na tom líp TD4

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 30 lis 2011 18:29
od vlabar
tagr píše::D do nesmrtelnosti má ten diesel daleko :D To je na tom líp TD4
No nevím nevím ... co tady čtu a různě slyším tak jsem rád, že mám motor DI ...

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 30 lis 2011 19:44
od tagr
:D každý má své mouchy a dal by se udělat lépe.To víš kdyby byl motor co je dokonalý tak by nebylo co řešit :D.
Trochu jsem tu svou TD4 upravil,aby jsem ty nejčastější závadičky eliminoval a zbytek je holt o naftě a údržbě. :D

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 30 lis 2011 19:49
od macejky1
vlabar píše:
tagr píše::D do nesmrtelnosti má ten diesel daleko :D To je na tom líp TD4
No nevím nevím ... co tady čtu a různě slyším tak jsem rád, že mám motor DI ...
Máš recht. A podle toho co máš v podpisu tak i nos na dobré motory :yes

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 01 pro 2011 07:02
od dejf
Hunter píše:Jak pise Tagr, TD4 se davala od RV 2001. Takze mas klasicky "nesmrtelny" naftak od Rovera.

jasný to že namám TD4 to vím, resp. po listování na foru jsem upřednostnil land rover motor. Sle spiš mně zajíma jestli to moje autíčko má či nema turbo? :clap je to muj první nafťáček, vždy jsem mněl jen benzíňáky.

Děkuji

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 01 pro 2011 07:17
od dejf
dejf píše:
squire01 píše:, (teť se chystám vyměnit visko, nevrní, nehučí, na parkovišti to nesmíka, jen mezi 110-115km/h se mi zda že to podemnou trošičku vrní

mne to "vrnenie" robili loziska na kardane.ale tu visko by som dal zrepasovat.

To je také možný, že by to mohlo být ložisko. Ale tu visko určo dám novou, nebo nechám zrepasovat (neví někdo, jestli to kvalitně dělá někdo i v česku, myslím tím repas visko :D su až z liberca, ikdyž pocházim z moravy a na slovensko to mám celkem daleko:-( ) Jak to budu mít zvedlý, tak to vše zkouknu a pokud možno vše vyměním naž bude pozdě.

P.s. Děkuji a cením si všech názorů

Prosím o smazání tohohle příspěvku, nějak my blbnul PC tak jsme to tam omylem poslal dvakrát
Děkuji

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 01 pro 2011 07:48
od macejky1
dejf píše:
Hunter píše:Jak pise Tagr, TD4 se davala od RV 2001. Takze mas klasicky "nesmrtelny" naftak od Rovera.

jasný to že namám TD4 to vím, resp. po listování na foru jsem upřednostnil land rover motor. Sle spiš mně zajíma jestli to moje autíčko má či nema turbo? :clap je to muj první nafťáček, vždy jsem mněl jen benzíňáky.

Děkuji

Turbo má :-), je sice dost malý ale je tam. Najdeš ho na pravý straně za filtrboxem.

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 01 pro 2011 12:05
od milmil
Tak ja se take pridam ka narkum. Podle voltmetru mi to zrejme prestalo "zhavit". (2.0 DI)
Drive po otoceni klicku pokleslo napeti cca o 0,5V (nekdy i vice) a ted stezi tak 0,1 max 0,2V.
Takze mi bud odesli zhavky, nebo relatko (nebo jeste hur nedostavaj signal "zhavit" z ECU).
Opet vyhrnout rukavy a v mrazu se v tom zacit starat o to velke tamagoci.
Milan

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 10 pro 2011 16:06
od Miland
Podívej se na relé žhavení ja ho měl vypáleny ale kontrolka ukazovala že žhavi

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 25 pro 2011 05:51
od ladinbin
Takže napíšu výsledek. Ten, kdo měnil na mém Free rozvody, nenastavil čerpadlo (rozvody nechal měnit předch. majitel). Vyměnil řemen, kladky a vymalováno. Po obrovských peripetiích a pátrání bylo nastaveno čerpadlo , vyměněna i čtvrtá žhavička a auto chytá jako nové.

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 09 led 2012 23:45
od vlabar
tak vyřešeno ... za vším byly žhavící svíčky. Již startuji na drc. Odzkoušeno po 3 dnech stání a následném startování při -4°C

Řešil jsem tady padání nafty, hledal jsem kdo by mi zkouknul předvstřik, že změřím komprese na válcích ... žhavičky mě nenapadly :angry byly dávány nové dva roky zpět. Vůbec jsem si nepřipustil, že by mohly být špatné. Byly mrtvé všechny čtyři.

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 31 říj 2020 21:11
od Jenda91td4
Zdravím teče mi nafta z toho šroubu co má 3 pložky když to přetesnim musím něco nastavovat ?
IMG_20201031_182719.jpg

Re: Freelander I (2,0DI-72KW) studené starty

Napsal: 01 lis 2020 10:28
od Hubert
NE. Jenom při instalaci znovu nastavit před vstřik