Zdravím... prosím o radu.. Dlouho jsem se snažil najít odpověď na můj problém zde na fóru. Nevím, jestli jsem něco přehlídl, ale už si vážně nevím rady. Jedná se o F1 TD4 r.v.2004.
Při jízdě v záběru se mezi 30 až 50 km/h šíleně rozkmitá řadící páka a je cítit, jak celé auto háže. Nezávisle na zařazeném kvaltu. Nad 60 km/h už téměř nic cítit není, ale při jízdě do prudšího kopce v tom rozmezí 30-40 (na dvojku) jsem měl pocit, že mi ta šaltpaká vylítne a namlátí mi. Dle rad z fóra jsem vyměnil spodní silentblok motoru, obě přední poloosy a sundal kardan, ale nic nepomohlo. Bez kardanu je to snad ještě horší. Ještě bych zmínil, že mám 5 cm podložky od Macejkyho. Nicméně začalo to házet už před zvýšením. Neví někdo, čím by to mohlo být?
Kmitání šaltpáky
Moderátor: Safraporte
- Radek Lichnovský
- Příspěvky: 87
- Registrován: 19 úno 2017 20:54
- auto: Freelander 1
- Bydliště: Závišice
Re: Kmitání šaltpáky
řeším teď upe to samé na free1 2.0 Di, takže za prvé: (alespoň u mě) vůle v kříži táhla u převodovky, vypodložit, do těch dir v plastových kroužkách jsem nacpal hadici, tak by tam šly dát natěsno a aby prošel šroubek, zkrátka co nejlépe uložit, aby to tam nelítalo, já měl takovou vůli že mi to v tahu klepalo o nápravu Za druhé: zkontrolovat spodní silemblok motoru, i když jsem koupil nový, tak mi to lítalo jak jak sviňa, právě si budu nechávat dělat z plastových dorazů nové silembloky do toho držáku otázkou je jak je to u novějšího free
Vždycky sem si myslel, že alkohol není zdravý,....... je zdravý :D :D
- Jenda91td4
- Příspěvky: 231
- Registrován: 05 bře 2019 22:51
- tel.: 737544903
- auto: F1 D2
Re: Kmitání šaltpáky
U td4 je to trochu jinak u Di to jde přímo na převodovku a u td4 to jde rovné kde je to uchycené ke karoserii a pak pomocí táhel na převodovku tam je proti závaží a tam je plastové uložení to může dělat neplechu
Re: Kmitání šaltpáky
No, nejde mi úplně tak o to, že je ta páka trochu volná... Spíš, že to mezi těma 30 - 50 km/h háže s motorem/převodovkou/IRD/nevím. Když mrknete na video (od 3:30) - spodní silentblok je trochu volnější, ale nezdá se mi, že by byl zásadní problém zde - vypadá v "klidu". Pravá poloosa se taky zda být v pohodě. Ale IRD kmitá. Co si o tom myslítě? Je možné, že by byl špatný nějaký jiný silentblok motoru?
Video zde: https://youtu.be/BxpDW1smuVU?t=211
Video zde: https://youtu.be/BxpDW1smuVU?t=211