#3
Příspěvek
od sodar » 06 lis 2020 23:05
Ahoj, je toho hodně. Určitě tady najdeš několik vláken, kde jsou v podstatě ty samé otázky, co máš, a jsou tam i odpovědi. Já můžu popsat pouze benzín 1.8 88 kw, tu jsem měl, jezdil jsem s ním do práce do lesa.
Na to, že to auto vypadá jako silniční suv pro ženy, je v terénu s dobrým vzorkem fakt dobrý. Naopak na silnici na nějaký delší ježdění se vůbec nehodí. Je to stálá čtyřkolka a na sešlápnutí pedálu reaguje fakt líně, navíc se spotřebou jsem byl pořád nad 10 spíš nad 11 litrů a to jsem jezdil fakt s velmi lehkou nohou. Jízda ale byla pohodlná, nějaký kanály nebo vémoly jsem vůbec neřešil, podvozek to nádherně pobral.
Alfou a omegou je visko spojka na kardanu. Má určitou životnost a potom ztrácí svojí funkci, začne tuhnout a tím se začnou poškozovat komponenty okolo (ird, zadní dif a převodovka). Takže i když koupíš auto, kde bude vísko v pořádku, nevíš jak na tom jsou další části.
Další slabinou je těsnění pod hlavou a hlava samotná, s tím spojený únik oleje do chladícího okruhu.
No a do třetice abs. I tady auto trpí na několik poradních vad, které zá e nejsou nějak náročný na opravu. Špatný ale je to u aut do roku 2000 (nevím jistě, jestli ne i ještě trošku mladší), kdy řídící jednotka abs komunikuje jen se speciálníma diagnostikama (já měl hawkeye).
Co se týče koroze, bylo celkově auto držák, slabý místo je přední část prahu, kde je překrytý plastovým blatník.