Zdar, pred dvema dny , free 2, rv 2010 118kw, najednou cuklo pri jizde a auto ztratilo silu, domu jsem do jel na max 1500 otacek, kdyz pridam, zacoudi se z kominka, ozve divny zvuk a stejne nejde. tak jem napojil diagnostiku a ukazalo mi to chybu na bank1 sensor 1, v live data to hazelo ze teplota na sonde je od -40 do 3000 stupnu C.. takze jsem sondu vymenil , uz to neukazuje... ale problem stejny...
projel jem vic live data a zjistil jsem ze mi to ukazuje teplotu oleje motoru 330 stupnu C , tlak na railu 327600 kPa... hazi to neskutecny cisla....
nema s tim nekdo nejakou zkusenost?
dikes
divne hodnoty na ECU na freelander 2
Moderátor: Safraporte
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: divne hodnoty na ECU na freelander 2
Neskutecne cisla se muzou zdat tem kteri nevi jake maji byt spravne hodnoty. A neskutecna cisla jsou take dusledkem neskutecne diagnostiky. Jestli se neco stane za jizdy bude to mechanicky problem…. Ostatni tam jiz bylo davno pred tim….podle me.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 254
- Registrován: 30 kvě 2007 09:31
- tel.: 605235192
- auto: L322, Def110,Disco 2
- Bydliště: Krakonošovo... Stred
- Kontaktovat uživatele:
Re: divne hodnoty na ECU na freelander 2
to samozrejme.. ale teplota oleje motoru byla pres 300 a tlak na railu i 327000 kPa, neni dobre.. a teplota na sonde 1, bank 1 byla 3300 stupnu celsia.. kdzy t o jelo predtim, tak jsem jsem si takovzch hodnot nevsiml a diganostikz mam dve - IIDtool a hawkey a ukazuji kupodivu shodne.. .. konektory od ecu nebyly zaoxidovane, a prostrikal jsem je , na cidlech tez, motor na volnobeh jede pekne, a pri zvyseni otacek nad 2000 zacne coudit
- Tazik1992
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: divne hodnoty na ECU na freelander 2
Když blbne tolik snímačů najednou, tak bych se aspoň pro začátek zaměřil na napájení. Kontrola baterie, dobíjení, napájecí napětí na vstupu ŘJ, napětí na výstupech pro snímače, nejlépe na straně u snímačů ( některé bývají 12v, některé 5v) a na ukostření ŘJ, potažmo jestli ty problémové snímače třeba nemají svůj společný kostřící bod.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008