Freelander 1 Td4 vybruje a dymi Pomoc
Moderátor: Safraporte
Freelander 1 Td4 vybruje a dymi Pomoc
Caute mam velky problem s Land Roverom s motorom Td4 od BMW rok 2002.
Za studena vybruje ako keby jeden vstrek nefungoval alebo nieco podobne. Auto strasne dymi na bielo. Avsak ked sa zohreje tak uz netrasie(nevybruje) a nedymi. Auto ma normalny vykon ako pred tym.
Dnes rano ledva nastartoval a strasne zadamil a dymi a trasie az kym sa nezohreje. Neviete co moze byt pricina? Najprv som si mylslel ze moze byt preskoceny rozvodovy remen potom ma napadlo ze to ma retaz. MOze to byt poskodene vstreky spinavou naftov? alebo turbo ked tak dymi? Na Pc som s tym este nebol. Ak aj viete poradte kde na koho sa mam obratit kde zohnat vstreky na land rovera ak su uz odpalene pomozte
Za studena vybruje ako keby jeden vstrek nefungoval alebo nieco podobne. Auto strasne dymi na bielo. Avsak ked sa zohreje tak uz netrasie(nevybruje) a nedymi. Auto ma normalny vykon ako pred tym.
Dnes rano ledva nastartoval a strasne zadamil a dymi a trasie az kym sa nezohreje. Neviete co moze byt pricina? Najprv som si mylslel ze moze byt preskoceny rozvodovy remen potom ma napadlo ze to ma retaz. MOze to byt poskodene vstreky spinavou naftov? alebo turbo ked tak dymi? Na Pc som s tym este nebol. Ak aj viete poradte kde na koho sa mam obratit kde zohnat vstreky na land rovera ak su uz odpalene pomozte
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
no mně to dělal po koupi taky , ale asi méně než tobě tak jsem vypláchl motor, vyměnil olej, vyměnil filtr oleje a paliva, nalil do nádrže 2x po sobě - tedy na 2 plné 2 přípravky na čištění vstřiků a zatím to dalo pokoj, ted jsem na zkoušku přidal benzín do nafty , ale jak správně kluci psali chce to na 10 litrů nafty radši jen 0,8 litru benzinu a přidat trochu oleje do dvoutaktu , já tam dám ten lepší cca 2 dcl co mám do husqwarny a měl by být klid myslím tím na plnou nádrž
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 01 bře 2009 00:01
- tel.: c902 )))
- auto: PAJERO 2.8TD
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Ahoj!! to co popisujes to vypada na zhavice--nebo spatny predvstrik--nebo se ti zavzdusnuje cerpadlo-projdi vsecky hadicky a prepady.
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Podivej se na vodu v nadobce jestli ti neubylo z ni anebo maš turbo v hajzlu,dělal mi to stejné a pak sem zjistil,že žere vodu.
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Takze mam to opravene na chybe bol druhy vstrek. Jednoducho vymenene a auto ide krasne nedymi netrasie
Tryska stala 161e repasovana staru som musel vratit.
Tryska stala 161e repasovana staru som musel vratit.
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
TAK TO BY ŠLO TO JE FAJN, JÁ BUDU MĚNIT VŠE TAK SNAD PAK BUDE NA 100 000 KM KLID
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Zdravím, má ještě někdo podobné zkušenosti a rady?
Posledních 1000 km mi auto pouze na volnoběh cuká někdy víc někdy míň, teplota motoru na to nemá vliv. Po natankování kvalitní nafty +aditiv žádná výrazný zněna. Coš o to, to mám podezření na vstřikovač, proto sem se už objednal na diagnostiku, ta poví víc. Ale dneska mě hodně vyděsila jiný věc, jel sem do Prahy po Hradecký dobrý, po sjezdu do obchodního centra, sem mělo dojem krátkodobé ztráty výkonu, pak vše v pořádku. Cestou domu jsme se stavily v Hummer centru zaparkuji, do patnácti minut vyjíždím dobrý, řadím za dvě, zvuk jako pneumatická utahovačka + nehorázný dým Bílo modro hnědý. V první fázi sem měl za to že hoříme!!! Okamžitě zhasnout, vylíst, obýhat Nic neobviklího. Protože jsem stál na špatném místě tak popojedu kromě silnějšího kouře nic zvláštního (víc než za studena, ale dalo se přes to dívat, něco jako studená Avie) do minuty normál. Obvyklý neklidný chod, bez kouře… domu jsem jel stejně jako tam 140 s výkonem bez kouře Co to bylo? Je možný že by se zasek vstřik-> stálí přísun nafty do válce?
Ještě se mi objevila v prohlubni u přívodu k prvního vstřiku z leva nafta. Po dojetí byl minimální, jestli vůbec nějaký příbytek. Vedení vysoko tlaké potrubí, stejně jako přepad čistý. Po odstavení a opětovnému nastartování vše v „normalu“ Stalo se vám někdy něco podobného? Co s tím? Popřípadě odkud jste braly vstřiky? Názor na nový X repas- zkušenosti, Stačí jeden nebo všechny? Ale hlavně odkud se tam mohla vzít ta nafta!? Palivová soustava nemá něco jako přetlakový ventil, nebo jo? Kdyby byla někde netěsnost stříkalo by to pod tlakem ne? Vždyť tam je tlaku! Tápu nad tím.
Posledních 1000 km mi auto pouze na volnoběh cuká někdy víc někdy míň, teplota motoru na to nemá vliv. Po natankování kvalitní nafty +aditiv žádná výrazný zněna. Coš o to, to mám podezření na vstřikovač, proto sem se už objednal na diagnostiku, ta poví víc. Ale dneska mě hodně vyděsila jiný věc, jel sem do Prahy po Hradecký dobrý, po sjezdu do obchodního centra, sem mělo dojem krátkodobé ztráty výkonu, pak vše v pořádku. Cestou domu jsme se stavily v Hummer centru zaparkuji, do patnácti minut vyjíždím dobrý, řadím za dvě, zvuk jako pneumatická utahovačka + nehorázný dým Bílo modro hnědý. V první fázi sem měl za to že hoříme!!! Okamžitě zhasnout, vylíst, obýhat Nic neobviklího. Protože jsem stál na špatném místě tak popojedu kromě silnějšího kouře nic zvláštního (víc než za studena, ale dalo se přes to dívat, něco jako studená Avie) do minuty normál. Obvyklý neklidný chod, bez kouře… domu jsem jel stejně jako tam 140 s výkonem bez kouře Co to bylo? Je možný že by se zasek vstřik-> stálí přísun nafty do válce?
Ještě se mi objevila v prohlubni u přívodu k prvního vstřiku z leva nafta. Po dojetí byl minimální, jestli vůbec nějaký příbytek. Vedení vysoko tlaké potrubí, stejně jako přepad čistý. Po odstavení a opětovnému nastartování vše v „normalu“ Stalo se vám někdy něco podobného? Co s tím? Popřípadě odkud jste braly vstřiky? Názor na nový X repas- zkušenosti, Stačí jeden nebo všechny? Ale hlavně odkud se tam mohla vzít ta nafta!? Palivová soustava nemá něco jako přetlakový ventil, nebo jo? Kdyby byla někde netěsnost stříkalo by to pod tlakem ne? Vždyť tam je tlaku! Tápu nad tím.
- Přílohy
-
- DSC00133.JPG (47.24 KiB) Zobrazeno 14441 x
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
repase vstřiku pokud to ještě jde , 1 stojí jen 4500,- všechna Bosch centra , ale zavolej klukum tady co maj servisy je to lepší maj to v ruce za stejnou cenu a mužeš se spolehnout , třeba do Třeboně
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Od posledního vložení mám najeto sto kilometrů i s cestou k diagnostice. Vše, až na klepání, se mi jeví v pořádku. Žádný kouř, výkon, dokonce sem nezaznamenal ani unik nafty. Diagnostika ukázala chybu číslo 5651 Regulace klidného chodu motoru. Co to je? Kde to hledat? Musím přiznat, že tento výraz jsme slyšeli poprvé. Dokáže mi někdo vysvětlit zhruba funkci + místo umístění na motoru, ověření funkčnosti… moc by nám to pomohlo. Ještě bych měl napsat, že kontrolka „chyby motoru“ je v klidu, v žádném případě se mi nerozsvítila! Přesto, na první poslech motor zní jako by jel na tři válce, je možný že by byl třeba mimo jiné i podpálený ventil -> unik tlaku, při větších otáčkách míň znatelný…. Má někdo s zkušenosti z ventilama? A vůbec s něčím podobným? Děkuji
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Já ti to povím takto, šel jsem udělat částečnou repasy motoru i když na diagnostice chyby nebyly.
Dopadlo to tak že po vyndání vstřiků byl špatný rostřik a málo dávaly- repase,žhavicí svíčky nešly 2 , všechny nové,v hlavě jsme našli odštípnutí pod měděnou podložkou vstřiku a drobné prasklinky kolem, budu ji měnit za novou,všechny kladky a nápínáky nové - už byly vůle na ložiskách, nové přepadové hadičky - puchřily kapala nafta,těsnění výka ventilů-lehce sáklo nové, výměna hadic stlač. vzduchu za silikony- v anglii cena podobná jako tady za gumu, servo teklo, repase, turbo repase-nové ,kluzné ložisko,byčištění,vyvážení,nové řemeny, to ani nepíšu o vyřazení EGR ventilu a 4 hodinovém čištění sání, protože tam byla jen 1/2 díra na vzduch oproti čistému no a máš to celkem za 40 000,- ani nemrkneš a to je ještě dobrá cena
Tím jen píšu jak to je s hlášením chyb a co si myslím o diagnostice a elektronické kontrole- stojí to za prd Ale nedej bože aby se stala nějaká pitomina a bude to řvát jak protržené
Dopadlo to tak že po vyndání vstřiků byl špatný rostřik a málo dávaly- repase,žhavicí svíčky nešly 2 , všechny nové,v hlavě jsme našli odštípnutí pod měděnou podložkou vstřiku a drobné prasklinky kolem, budu ji měnit za novou,všechny kladky a nápínáky nové - už byly vůle na ložiskách, nové přepadové hadičky - puchřily kapala nafta,těsnění výka ventilů-lehce sáklo nové, výměna hadic stlač. vzduchu za silikony- v anglii cena podobná jako tady za gumu, servo teklo, repase, turbo repase-nové ,kluzné ložisko,byčištění,vyvážení,nové řemeny, to ani nepíšu o vyřazení EGR ventilu a 4 hodinovém čištění sání, protože tam byla jen 1/2 díra na vzduch oproti čistému no a máš to celkem za 40 000,- ani nemrkneš a to je ještě dobrá cena
Tím jen píšu jak to je s hlášením chyb a co si myslím o diagnostice a elektronické kontrole- stojí to za prd Ale nedej bože aby se stala nějaká pitomina a bude to řvát jak protržené
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Nikdo, nic Nikdo nikdy neslyšel o regulaci klidného chodu motoru?! A nebo se s auty bez koulí nebavíte Neee teď zas chvíli vážně, nikdo z vás neví aspoň na jakým principu to funguje (tlak nafty, podtlak v sání, otáčky motoru…) v jakých režimech (ve všech, jen při volnoběhu…) nebo aspoň jak to vypadá a hlavně kde to je? Při troše štěstí by to mohl být třeba vypadlý kablík, nebo nějaká jiná blbovinka.
Abych se přiznal tak o Tagra cestě začínám decánko uvažovat, už kvůli sání, zkouknutí ventilů… ale teď není nejvhodnější doba. Najde se mezi vámi jiná, méně pracná rada? Jakákoliv Děkuji
Pro Tagra: Když už sem to nakous, můžu se zeptat odkud jste čerpal potřebné informace, tipu utahovací momenty, pořadí utahování šroubů na hlavě…a odkud jste bral náhradní díly? Mě se třeba ventily nepodařilo najít Já jen abych mohl začít malinko počítat. Děkuju
Abych se přiznal tak o Tagra cestě začínám decánko uvažovat, už kvůli sání, zkouknutí ventilů… ale teď není nejvhodnější doba. Najde se mezi vámi jiná, méně pracná rada? Jakákoliv Děkuji
Pro Tagra: Když už sem to nakous, můžu se zeptat odkud jste čerpal potřebné informace, tipu utahovací momenty, pořadí utahování šroubů na hlavě…a odkud jste bral náhradní díly? Mě se třeba ventily nepodařilo najít Já jen abych mohl začít malinko počítat. Děkuju
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Ahoj já to udělal tak ,že jsem šel za známým , co mně doporučil motoráře a ten si s tím poradil. Já sehnal všechny věci a hlavu mně bude dělat zase známí co dělá BMW disel už 20 let tak na to vše má.Ono je na to potřeba pár věciček,, aby se to udělalo tak jak má a hlavu jsem vzal vyčištěnou a zkontrolovanou- tlaková zkouška + zkouška rovnosti dosedací plochy z Anglie. Ventily jsou přebroušeny a těsníci gufera vyměněna za nová, tak snad to bude OK. Prostě ten motor zase vydrží 150 000 km a pak ho musím vyměnit za nový ( repase i spodku-válce písty,klika), nebo ho nechat dojezdit, ale asi pujdu cestou vyměn a budu mít klid do doby než se bude jezdit už na něco jiného. Protože jak tak kolem toho běhám, čím novější motor tím je sice víc EKO, ale taky míň vydrží. Tady ta TD4 má ještě rozvodový řetěz - cca po 300 000 km výměna, turbo při šetrném zacházení vydrží hodně ( nejezdit s turbem do brodu po alespoň 5 minut bez ochlazení , pak mu to nevadí), sání jsem předělal a dodělávám , aby to opravdu sálo jen vzduch a to co nejčiščí .... Tak prostě ,,Dráčka vypiplám co bude možné a nechám ho jezdit klidně do veteránské doby a pak už asi budem jezdit na vodu , nebo jiné palivo a bude vše zase jinak.Stejně ho za ty prachy co tam narveš neprodáš, starostma Ti ještě víc zaroste pod kůži,jsem s ním spokojen, dělá vše tak jak by jsem od tohoto vozu očekával a co projedu,či neprojedu v terénu se pak uvidí.
jak říká Karel ,, bez navyjáku stejně nikam nevyjedeš" a ten budu mít jak na přední tak na zadní připojení tak není potíž
jak říká Karel ,, bez navyjáku stejně nikam nevyjedeš" a ten budu mít jak na přední tak na zadní připojení tak není potíž
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
PS: ventily a zbytek ted pravidelně čistím chemicky po 4 000 km, olej budu měnit po 15 000 km,filtr vzduchu mám zdvojený z traktoru z 150 kW , a až bude výkon na 100 - 110 kW ,,tož se hukáže" no Převodoka bude taky nově složená a vydrží do 150kW já budu mít míň tak věřím ,že to bude vše reálné a lepší než z výroby. Snad pak někoho s free 2 najdu aby jsme to poměřili a klidně by jsem vyděl i rád vedle sebe disco 2 v základu Vyšší to už nejde , širší nemá cenu sedí to jak přilepené , tak proč hledat jiné, když tohle na to co chci stačí. Jo pak když bude potřeba to velké ,...., ale to je jiná kapitola a snad až jednou najdu nějakou ,,taky trochu postiženou oválkem" a nejen tím ,:D tak aspoň bude druhé spolehlivé auto do nové rodiny
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- cesta
- Příspěvky: 535
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Co se třeba podívat na váhu vzduchu, měl jsi ji někdy venku??Já bych začal tam.XXXJenda.xxx píše:Nikdo, nic Nikdo nikdy neslyšel o regulaci klidného chodu motoru?! A nebo se s auty bez koulí nebavíte Neee teď zas chvíli vážně, nikdo z vás neví aspoň na jakým principu to funguje (tlak nafty, podtlak v sání, otáčky motoru…) v jakých režimech (ve všech, jen při volnoběhu…) nebo aspoň jak to vypadá a hlavně kde to je? Při troše štěstí by to mohl být třeba vypadlý kablík, nebo nějaká jiná blbovinka.
Abych se přiznal tak o Tagra cestě začínám decánko uvažovat, už kvůli sání, zkouknutí ventilů… ale teď není nejvhodnější doba. Najde se mezi vámi jiná, méně pracná rada? Jakákoliv Děkuji
Pro Tagra: Když už sem to nakous, můžu se zeptat odkud jste čerpal potřebné informace, tipu utahovací momenty, pořadí utahování šroubů na hlavě…a odkud jste bral náhradní díly? Mě se třeba ventily nepodařilo najít Já jen abych mohl začít malinko počítat. Děkuju
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Ta s tím moc nenadělá v případě TD4 u free jen reguluje turbo a to při volnoběhu nic moc nedělá. Vidím to na vstřiky , a pokud tak měnit všechny najednou at si jen přede, protože pořád rozebírat a měnit kousek po kousku pak vyjde dráž, vyčistit sání a dát zaslepku na EGR ventil a bude klid od zanešeného vzduch. potrubí. Natankovat a přidat čištění ventilů , a při výměně oleje propláchnout motor . Měl by být zase klid. Ta nafta u toho vstřiku je divná proto bude chyby tam.
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
regulace klidného chodu - nebude to něco jako senzor klepání u benzínového motoru? Nové diesely (common rail, PD) mají systém více vstřiků na jeden pracovní cyklus - jak kvůli emisím, tak hlavně kvůli omezení tvrdého chodu motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- cesta
- Příspěvky: 535
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
No s tím si nejsem až tak jistý, tak jednoduchá zas ta váha není u TD4, tady je kousek krkolomného překladu z rave: "Snímač MAF výstup je analogový napětí úměrné hmotnosti přiváděného vzduchu. ECM využívá tato data spolu s informacemi z jiných čidel a paliva mapy, určit správné množství paliva, aby se vstříkne do válce. Používá se také jako zpětná vazba pro signál EGR systém."jinak je to popsané v rave EDC system.Ta váha má pozlacené kontakty, takže ty data co posílá musí být dost přesné.tagr píše:Ta s tím moc nenadělá v případě TD4 u free jen reguluje turbo a to při volnoběhu nic moc nedělá. Vidím to na vstřiky , a pokud tak měnit všechny najednou at si jen přede, protože pořád rozebírat a měnit kousek po kousku pak vyjde dráž, vyčistit sání a dát zaslepku na EGR ventil a bude klid od zanešeného vzduch. potrubí. Natankovat a přidat čištění ventilů , a při výměně oleje propláchnout motor . Měl by být zase klid. Ta nafta u toho vstřiku je divná proto bude chyby tam.
Je pravda,že ten únik nafty jak tam popisuje výše,je divný.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
pozlacené kontakty nemají co dělat s přesností, ale pouze s tím, aby to bylo odolné proti korozi. Toho zlata je tam velmi slabá vrstva, takže to ve výsledku vychází levněji než stříbření, protože toho se musí dát víc a hlavně zlato nekoroduje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Taky myslím.U mého předchozího přibližovadla (BMW 530d)se to projevovalo podobně.Klapot,ztráta výkonu,kouř,prvně jen občas,potom se to zhoršovalo.Diagnostika ukázala vstřik,ten byl vyměněn pak ukázala váhu vzduchu a pak ještě tři žhaviče.Teprve potom a po nahrání nějakého komunikačního upgradu to bylo v pořádku. Vím že životnost vstřiku udává BMW 200000 km.(a to myslím počítají s jejich naftou)Je to pro ně spotřební materiál. Mě to začalo dělat při 201900km...
- cesta
- Příspěvky: 535
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Tuž dík no,to se mám na co těšit teď jsem překročil 260 000km, nevím či tam jsou vyměněné.Ale zatím běží jak hodinky.....(buším do dřeva!)
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001