Freelander 1 Td4 vybruje a dymi Pomoc
Moderátor: Safraporte
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Jo jo německá a naše nafta to je velký rozdíl, když jsem vyndal vstřiky, někde to mám nafocené tak mně málem trefilo, jak vypadali o sání vzduchu nemluvě , Jinak co ě dělali diagnostiku před přečipováním , tak říkali že váha vzduchu je důležitá pro dávkování paliva v poměru se vzduchem a dá se yčistit a pak hned nový filtr. Dá se i dobře diagnostikovat jestli je špinavá či ne, ale na volnoběh to vliv má minimální spíš jde o zabrání turba a pak teprve to má pořádný vliv na vše kolem spalování. Ty volnoběhy + nafta u vstřiku je myslím fakt vstřiky a pak už když je rozebráno se vyplatí i ostatní.
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Tak sem dneska měl zase trošku času, se mu věnovat a udělat pár pokusů, takže mám dost dotazů.
1. Váha vzduchu, tu jsem venku neměl, protože k demontáži je potřeba „dutý“ imbus, jediné co jsem sním dělal bylo to, že jsem jí odpojil-motor bez jakékoliv zněny. Zkoušel to někdo z vás? Nebo zkusí to někdo z vás?
2. V lezl jsem pod auto, na pravé straně zezadu je něco co neznám. Vedou k němu kabeli a vzduchové hadičky napojené s podtlakovými s posilovače brzd. Po odpojení kabelu motor běžel, ale měl prodlevy při ustálení otáček-např 2000 pozvolna, přelítlo, podlítlo, stouplo, ustálilo. Nejdříve do 3000 pak i víš, normal. Co jsem to vlastně odpojil? 3. odpojil jsem kabel u vstřikovačů-motor nešel nastartovat, za běhu jsem si netroufl. Co jsem to odpojil? 4. když už jsem byl v tom odpojování, začal jsem i odpojovat jednotlivý vstřiky (počítáno z leva) 1. 3. 4. motor do pěti vteřin naběhl nepravidelný chod tendence chcípat při přidání plynu se chod srovnával.
Po odpojení druhého nepatrný rozdíl. Hodnoty napětí do vstřiku shodný s ostatními. Takže, že by opravdu, kupodivu 2. vstřik?! I když je pravda že se potrubí kříží.
Dále jsem proved ještě jeden testík a to tak že jsem odpojil všechny přepady-ze vstřiků se valilo shodné množství-takže asi do druhého válce něco jde, ale ve špatné formě.
Jde ze vstřiků vyčíst rok výroby? Například nějak podobně jako ze skel?
Tak to je asi vše, uznávám deska jsem k němu nebyl úplně nejhodnější ale bylo to zajímavé. Nemá někdo něco jako „Jak na Td4“ ušetřilo by to hodně dotazů.
Jo ještě jedna věc, pří žádným úkonu se nerozsvítila chyby motoru!!! To přijde divné i mě. Ani bych se nedivil kdyby to kluci francouzský odpojily, aby je futr neoslňovala
K uniku nafty, od té doby se zatím neobjevila stejně jako podobný výstup co vyved u Hamer centra Nejspíš to jsou dva nezávislí úkazy (to a klepání) Spojuji si to s jízdou po dálnici-vysoké otáčky, potřeba víc chladit…uvidím (no snad radši neuvidím) jak se to bude vyvíjet dál, možná hlava pryč…
P.S.
Tagr: …Já sehnal všechny věci… můžu se zeptat odkud? Děkuji Aditíva do nafty přidávám preventivně furt, nestojí to svět a pro klid duši
MatTom … nebude to něco jako senzor klepání u benzínového motoru? … taky nás to napadlo, ale u díslu!? Kdo ví.
1. Váha vzduchu, tu jsem venku neměl, protože k demontáži je potřeba „dutý“ imbus, jediné co jsem sním dělal bylo to, že jsem jí odpojil-motor bez jakékoliv zněny. Zkoušel to někdo z vás? Nebo zkusí to někdo z vás?
2. V lezl jsem pod auto, na pravé straně zezadu je něco co neznám. Vedou k němu kabeli a vzduchové hadičky napojené s podtlakovými s posilovače brzd. Po odpojení kabelu motor běžel, ale měl prodlevy při ustálení otáček-např 2000 pozvolna, přelítlo, podlítlo, stouplo, ustálilo. Nejdříve do 3000 pak i víš, normal. Co jsem to vlastně odpojil? 3. odpojil jsem kabel u vstřikovačů-motor nešel nastartovat, za běhu jsem si netroufl. Co jsem to odpojil? 4. když už jsem byl v tom odpojování, začal jsem i odpojovat jednotlivý vstřiky (počítáno z leva) 1. 3. 4. motor do pěti vteřin naběhl nepravidelný chod tendence chcípat při přidání plynu se chod srovnával.
Po odpojení druhého nepatrný rozdíl. Hodnoty napětí do vstřiku shodný s ostatními. Takže, že by opravdu, kupodivu 2. vstřik?! I když je pravda že se potrubí kříží.
Dále jsem proved ještě jeden testík a to tak že jsem odpojil všechny přepady-ze vstřiků se valilo shodné množství-takže asi do druhého válce něco jde, ale ve špatné formě.
Jde ze vstřiků vyčíst rok výroby? Například nějak podobně jako ze skel?
Tak to je asi vše, uznávám deska jsem k němu nebyl úplně nejhodnější ale bylo to zajímavé. Nemá někdo něco jako „Jak na Td4“ ušetřilo by to hodně dotazů.
Jo ještě jedna věc, pří žádným úkonu se nerozsvítila chyby motoru!!! To přijde divné i mě. Ani bych se nedivil kdyby to kluci francouzský odpojily, aby je futr neoslňovala
K uniku nafty, od té doby se zatím neobjevila stejně jako podobný výstup co vyved u Hamer centra Nejspíš to jsou dva nezávislí úkazy (to a klepání) Spojuji si to s jízdou po dálnici-vysoké otáčky, potřeba víc chladit…uvidím (no snad radši neuvidím) jak se to bude vyvíjet dál, možná hlava pryč…
P.S.
Tagr: …Já sehnal všechny věci… můžu se zeptat odkud? Děkuji Aditíva do nafty přidávám preventivně furt, nestojí to svět a pro klid duši
MatTom … nebude to něco jako senzor klepání u benzínového motoru? … taky nás to napadlo, ale u díslu!? Kdo ví.
- Distruptor
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 bře 2009 04:29
- auto: Freelander, D4?
- Bydliště: SR
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
S tym odpojovanim opatrne Nastudoval si si najprv RAVE Mozes nahrat ten zvuk klepania motoru ?
Land Rover FREELANDER Td4, HSE, 5dv, 2005, automat
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
1- váha vzduchu má opravdu význam až když ,,sepne" turbo - tak od 1600 otáčkách , při volnoběhu neznatelně
2- jestli dobře vidím odpojil jsi u turba čidlo s regulací to už nedělej
Podle toho měření máš kabely a bude to mechanika na vstřiku.nevím kolik máš najeto , ale vyndání a zkontrolování cstřiků stojí + - 4 500,- a repase jednoho taky tolik. Uvidíš sám ten rozdíl až je uvidíš.Opravdu si myslím že jsou to vstřiky, pokud elektronika nepíše nic a nafta jde přepadama všude stejně.A že by čerpadlo dávalo sem tam v tak rychlém sledu jinak se mně nezdá. Jdi do vstřiků
2- jestli dobře vidím odpojil jsi u turba čidlo s regulací to už nedělej
Podle toho měření máš kabely a bude to mechanika na vstřiku.nevím kolik máš najeto , ale vyndání a zkontrolování cstřiků stojí + - 4 500,- a repase jednoho taky tolik. Uvidíš sám ten rozdíl až je uvidíš.Opravdu si myslím že jsou to vstřiky, pokud elektronika nepíše nic a nafta jde přepadama všude stejně.A že by čerpadlo dávalo sem tam v tak rychlém sledu jinak se mně nezdá. Jdi do vstřiků
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- cesta
- Příspěvky: 535
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
To co jsi odpojil je selenoid (el.ventil)(2.)od ovládání podtlakového ventilu(ten stříbrný co k němu vede ta hadička).Tím si vyřadil naklánění lopatek v turbu,takže při tom přídávání plynu nad 2000,tam byl obrovský přetlak,kdyby jsi tam měl někoho kdo by se díval na tu hadici (to gumové koleno vpravo)v motoru co vede do interkoleru tak by viděl jak se doslova nafukuje, ale vydrží to hodně já s tím jezdil asi týden než jsem zjistil že mám předřenou hadičku od podtlaku a nefunkční ten selenoid.(Chová se to tak že auto zpočátku jede a čím výš řadíš a zvedáš otáčky motoru tak se pak přepne do chráněného režimu a nepustí tě dál jak na 2000 ot. a auto ztratí výkon a jede jak škodovka,bez rozsvícení kontrolky chyby motoru.Když ho vypneš a znovu nastartuješ tak zas chvíli jede a tak pořád dookola)Jinak kolem odpojování kolem těch vstřiků jsem nic nezkoušel. Jinak váhu vzduchu když ji odpojíš z konektoru,taky nerozsvítí chybu motoru.Ty dva šrouby co popisuješ tak tam je to na torx, ne imbus.Tady máš nějaký pokec http://74.125.87.132/translate_c?hl=cs& ... eLMgTFGssA" onclick="window.open(this.href);return false;
Stačí ji vymýt líhem, nebo něčím podobným jsou tam takové kovové plošky, a jedna dioda.Jinak je to zalité.
Stačí ji vymýt líhem, nebo něčím podobným jsou tam takové kovové plošky, a jedna dioda.Jinak je to zalité.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
To je vyčerpávající odpověď do podrobna rozebraná funkce ,,čidla u turba s regulací" , nepsal jsem to protože je to zbytečné tím ta závada co piposoval nebude. Co se týká váhy opravdu použijte čistý líh nebo max.lihobenzin - 95% lihu 5% benzinu- dělám to při každé výměně filtru na doporučení od kluků co čipují, aby byly data do řídící jednotky co nejpřesnější:) .
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- cesta
- Příspěvky: 535
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Já netvrdím že to je váhou ,jen začínám vždy od toho nejjednoduššího ,vyčistěním se nic nepokazí........(výměna vstřiku už něco stojí,klidně to mužou být vstřiky,nejsem žádný odborník)
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Jo jo jasně já by jsem ji taky vyčistil, protože čistá vydrží tak 5000 km a pak už se na ní stejně něco nachytá ,i filtr pouští jemný prach, ale už to motoru nevadí, ale když čisté tak čisté, prostě čistm s každou výměnou filtru
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Děkuji za reakce a odkaz. V nejbližší době se chystám na výměnu 2. vstřiku (je nejhorší a sem zvědaví na výsledek) pak se uvidí jestli opravdu vstřiky, nebo i něco jiného. Až budu mít čas a hotovo určitě se ozvu.
sem si vědom, že mu to nedělá dvakrát dobře ale co bychom pro vás neudělaly. Kvalitu videa (chtěl sem to setříhát do jednoho, ustřihnout konec(točení špatné trubky aspoň jde znovu slyšet“normální“ chod ), ale ze záhadného důvodu mi to nejde, furt to házi nějakou chybu, stahování programu, stejně to v něm nešlo…po 2. hodině mě to přestalo bavit podstatný je obsah, ne forma!) a komentáře prosím omluvte, možná by bylo lepší mlčet ale potřetí už sem ho trápit nechtěl!!!
K obsahu-jde vidět, znatelný rozdíl chování při různém odpojení vstřiků, na živo je to ještě znatelnější! Motor byl na provozní teplotě, při všech odpojení-bez zbarvení spalin, byl „testován“ bez zatížení, takže nevím kdy je znát nastup turba… jinak při jízdě s kompletním zapojení mi přijde menší výkon motoru a nástup turba po druhém tisíci(píská dřív)- co bych taky chtěl po 3 a čtvrt válcích a to kdo ví jestli
Nic jsem před tím nestudoval, ono možná lepší. Mohl bych se bát Kde se o tom dá něco přečíst? Pak bych třeba nenahrál videa http://www.stream.cz/?search_text=td4&a=search" onclick="window.open(this.href);return false;Distruptor píše:S tym odpojovanim opatrne Nastudoval si si najprv RAVE Mozes nahrat ten zvuk klepania motoru ?
sem si vědom, že mu to nedělá dvakrát dobře ale co bychom pro vás neudělaly. Kvalitu videa (chtěl sem to setříhát do jednoho, ustřihnout konec(točení špatné trubky aspoň jde znovu slyšet“normální“ chod ), ale ze záhadného důvodu mi to nejde, furt to házi nějakou chybu, stahování programu, stejně to v něm nešlo…po 2. hodině mě to přestalo bavit podstatný je obsah, ne forma!) a komentáře prosím omluvte, možná by bylo lepší mlčet ale potřetí už sem ho trápit nechtěl!!!
K obsahu-jde vidět, znatelný rozdíl chování při různém odpojení vstřiků, na živo je to ještě znatelnější! Motor byl na provozní teplotě, při všech odpojení-bez zbarvení spalin, byl „testován“ bez zatížení, takže nevím kdy je znát nastup turba… jinak při jízdě s kompletním zapojení mi přijde menší výkon motoru a nástup turba po druhém tisíci(píská dřív)- co bych taky chtěl po 3 a čtvrt válcích a to kdo ví jestli
Na šroubech trvám, není to klasický torx a ani dutý imbus, spíš dutá pětiokvětní kytička lepší ukázat než popisovat, myslíme oba stejný šrouby, nebo se dobývám jinam?cesta píše:...Ty dva šrouby co popisuješ tak tam je to na torx, ne imbus...
- Přílohy
-
- Bez názvu.JPG (28.72 KiB) Zobrazeno 9687 x
- cesta
- Příspěvky: 535
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Ne ne jsi dobře na té váze i šroubech, no je už to víc jak rok jak jsem s ní dělal,já kupoval novou a tam byly torxy a ty tam teď mám .
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- cesta
- Příspěvky: 535
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Jo jinak jak se ptáš na to kde se o tom dočíst, tak já mám stažené to rave CD 1 odtud http://green-oval.com/joomla/index.php? ... &Itemid=29" onclick="window.open(this.href);return false;
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
S tím šroubem máš pravdu není to klasika a dost špatně se schání ,,oříšek" kdyby někdo věděl přesný název bylo by to fajn .
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- cesta
- Příspěvky: 535
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Jo ještě k těm 2 šroubům ,já to z té rozmazané fotky moc nepoznám, ale jestli je to takový ten "venkovní torx" ))) tak tam pasuse normální ořech 5,5-7 co já vím??
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
No to právě že není proto to sem píšeme .
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- Distruptor
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 bře 2009 04:29
- auto: Freelander, D4?
- Bydliště: SR
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Torx na vahu vzduchu: http://cgi.ebay.co.uk/AIR-FLOW-SENSOR-S ... 5ada4cb337
Land Rover FREELANDER Td4, HSE, 5dv, 2005, automat
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
no jo , já to torxem zkoušel- koupeno originál Hallfords a nemohl jsem se tam dostat- je tam širší ten střed ale měl se to rozhozené celé tak se váha umyla i tak
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
Tak konečně hotovo i s testovací jízdami (300km) a vše v pořádku, dokonce se mi zdá že jezde líp než když jsem si ho přivez.
Takže co s ním bylo. Naše podezření na 2. vstřik bylo oprávněné. Doma jsem pro sichr vyndal i s prvního válce. Schválně jestli poznáte který byl kde. 1. šel pěkně lehoučce ven, u druhého se hodně boha jehovalo! Přes ten bordel to šlo opravdu těžko, ale nakonec monpáce neodolal. Ještě že tak. protože byl na půl cesty a nešlo by s tím nikam přejet. Na to pozor, profi vytažení jednoho vstřiku+vyčištění čtyř otvorů+příjezd vyšlo „osobního“ mechanika na rovných 5000 Tahal obyčejný vstřik s Boxera.
2x kontrola a repas proběhl v Diesel servise ve Starém Hradišti u Pardubic (areal Man) celá ta sranda vyšla na 3362Kč kontrola 2x500,- otvorová tryska 1195,- kulička ventilu 6,- sada dílů 50,- 3x podložka pod vstřik (kdybych jednu rozbil, nebo ztratil znám se ) 51,- zbytek DPH a práce. Sice jim to trvalo skorem týden, má tryska nebyla skladem. Jinak naprostá spokojenost-jednaní, ochota přijmout vstřik 24 hodin(prej i hlídač by je převzal!) ale hlavně mění opravdu jen to co je potřeba!!! Toto není „skrytá“ reklama, ale doporučení
Po namontování, nepatrné zlepšení, navíc auto netáhlo jelo max 80 na volnoběh vytočit šlo.Kontrolka motoru opět nesvítila. Po dojetí a vymazání chyb na diagstice klepání nepřestalo, tah-rychlost nezkoušena. po chvíli jsme přišly na to že je na vině 1. vstřik. Tentokrát už jen kabely v konektoru Teď ještě jezdím bez krytu-nemusím ohnout dráty-vodí. Ale jinak naprostá spokojenost. Takže kdyby někdo měl podezření na náhlí problém ze vstřiky, začal bych s proměřením a macarděním kabely. Je to hned, nic to nestojí a přitom se to chová jako když je vstřik na hození do kopřiv, teda do diesel servisu
Takže co s ním bylo. Naše podezření na 2. vstřik bylo oprávněné. Doma jsem pro sichr vyndal i s prvního válce. Schválně jestli poznáte který byl kde. 1. šel pěkně lehoučce ven, u druhého se hodně boha jehovalo! Přes ten bordel to šlo opravdu těžko, ale nakonec monpáce neodolal. Ještě že tak. protože byl na půl cesty a nešlo by s tím nikam přejet. Na to pozor, profi vytažení jednoho vstřiku+vyčištění čtyř otvorů+příjezd vyšlo „osobního“ mechanika na rovných 5000 Tahal obyčejný vstřik s Boxera.
2x kontrola a repas proběhl v Diesel servise ve Starém Hradišti u Pardubic (areal Man) celá ta sranda vyšla na 3362Kč kontrola 2x500,- otvorová tryska 1195,- kulička ventilu 6,- sada dílů 50,- 3x podložka pod vstřik (kdybych jednu rozbil, nebo ztratil znám se ) 51,- zbytek DPH a práce. Sice jim to trvalo skorem týden, má tryska nebyla skladem. Jinak naprostá spokojenost-jednaní, ochota přijmout vstřik 24 hodin(prej i hlídač by je převzal!) ale hlavně mění opravdu jen to co je potřeba!!! Toto není „skrytá“ reklama, ale doporučení
Po namontování, nepatrné zlepšení, navíc auto netáhlo jelo max 80 na volnoběh vytočit šlo.Kontrolka motoru opět nesvítila. Po dojetí a vymazání chyb na diagstice klepání nepřestalo, tah-rychlost nezkoušena. po chvíli jsme přišly na to že je na vině 1. vstřik. Tentokrát už jen kabely v konektoru Teď ještě jezdím bez krytu-nemusím ohnout dráty-vodí. Ale jinak naprostá spokojenost. Takže kdyby někdo měl podezření na náhlí problém ze vstřiky, začal bych s proměřením a macarděním kabely. Je to hned, nic to nestojí a přitom se to chová jako když je vstřik na hození do kopřiv, teda do diesel servisu
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander Td4 vybruje a dymi Pomoc
NO vidíš jak to šlo hezky a diagnoza se potvrdila
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Zvuk motoru - prosim o radu
http://www.youtube.com/watch?v=snmKpLmP ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Presne ten isty zvuk ma aj moj freelander mal s tym uz niekto nejaku skusenost
Presne ten isty zvuk ma aj moj freelander mal s tym uz niekto nejaku skusenost
Naposledy upravil(a) Safraporte dne 20 čer 2011 09:22, celkem upraveno 2 x.
Důvod: sloučeno s topicem stejného tématu
Důvod: sloučeno s topicem stejného tématu
- XXXJenda.xxx
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23 pro 2009 18:01
- tel.: 723310895
- auto: Freelander Td4 2000
- Bydliště: Chvaletice
Re: Zvuk motoru - prosim o radu
Tady odkaz. http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=7&t=9141" onclick="window.open(this.href);return false; Tenkrát mi zněl stejně. Při troše štěstí to bude jen špatnej kontakt na vstřiku. V tom horším případě vstřik zralý na repas (výměnu) a nebo to muže být taky úplně něco jiného. Kdyby si něco narychlo potřeboval vědět, radši volej týden jsem bez přístupu na internet. Ale moc velký rady ode mě nečekej