P38 Autobiography_sen

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3673
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Autobiography_sen

#141 Příspěvek od Kokesek » 23 led 2021 22:01

Ojnici ohnes uplne jednoduse, kdyz projedes vetsi kaluzi nebo mensim rybnikem


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 770
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D2,D3,S3,RRC
Bydliště: Ostrava

Re: P38 Autobiography_sen

#142 Příspěvek od Dex » 24 led 2021 07:50

Ne to bude to vela benzinu které v tom válci bylo. Kapalina moc stlačitelná není


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3673
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

P38 Autobiography_sen

#143 Příspěvek od Kokesek » 24 led 2021 08:53

Tak vstrikovac by to taky dokazal zalit, ale to by chcal uz kdyz by bezelo cerpadlo v nadrzi. To otestujes uplne snadno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Robilv
Příspěvky: 90
Registrován: 31 srp 2017 17:22
auto: RR P38 4.6
Bydliště: Levice

Re: P38 Autobiography_sen

#144 Příspěvek od Robilv » 24 led 2021 11:35

Vstrekovač bol vložený nový, a keď bol vonku nepúšťal. Podľa mňa prišiel škriatok a poriadne ho dodr... . :grin: Hodim naspäť starú a poriadne odskúšam celú rampu vstrekov. Podľa mňa prepúšťal keďže pri demontovaní sania bol ventil zatopený ako na kúpalisku. Otazka znie či dať z jazdenky ojnicu alebo zohnať novú?

Uživatelský avatar
Robilv
Příspěvky: 90
Registrován: 31 srp 2017 17:22
auto: RR P38 4.6
Bydliště: Levice

Re: P38 Autobiography_sen

#145 Příspěvek od Robilv » 27 led 2021 14:31

Tak takto dopadla skúška vstreku. Podotýkam že úplne nový pre vložením to nerobil. Ešte som len natlakoval vstrekovú rampu a už čúral ako besný. A teraz má človek veriť novým dielom?
Přílohy
len tak si cikám
len tak si cikám

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2532
Registrován: 18 lis 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Autobiography_sen

#146 Příspěvek od Mirko » 27 led 2021 15:25

Tak tohle je tedy hodně smutné zjištění, že to udělá nový vstřikovač. Nechci si představovat, jak to člověka naštve. Předpokládám, že to byl originál Bosch. Novým dílům už nevěřím dlouho, ale tohle je vyloženě sabotáž.

Uživatelský avatar
Robilv
Příspěvky: 90
Registrován: 31 srp 2017 17:22
auto: RR P38 4.6
Bydliště: Levice

Re: P38 Autobiography_sen

#147 Příspěvek od Robilv » 27 led 2021 15:35

Bol to original bosh. Trocha drahá sabotáž by som povedal. A tie starosti čo sposobil. Našťastie som zohnal 5 ojnic s piestom. Potrebujem len jeden ale do úschovy sa zakonzervuju a bude. Evidentne je to problém aj to zohnať za normálnu cenu.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3673
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Autobiography_sen

#148 Příspěvek od Kokesek » 27 led 2021 18:34

Aspon ze vis presne proc se to stalo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

vinicpp
Příspěvky: 189
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: P38 Autobiography_sen

#149 Příspěvek od vinicpp » 02 úno 2021 21:18

nový diel a ešte aj BOSCH .. to je strašné toto. robota, nervy, financ.. Držím palce.

Uživatelský avatar
Robilv
Příspěvky: 90
Registrován: 31 srp 2017 17:22
auto: RR P38 4.6
Bydliště: Levice

Re: P38 Autobiography_sen

#150 Příspěvek od Robilv » 02 dub 2021 15:39

konečne po mesiaci dorazili posledné veci a môže sa skladať.
Prekvapením bol plech tesnenia pod saním. Bol väčší asi o 1 cm.
Po dumaní ako ho zúžiť tak padla myšlienka nafalcovať ho.
Nasledovala výroba provizórnej falcovačky. Výsledok je
uspokojivý zúžené na potrebnú šírku. Sice rovina mi velmo nešla
ako vidieť na foto ale učel to splnilo.
Přílohy
plech.jpg

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2532
Registrován: 18 lis 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Autobiography_sen

#151 Příspěvek od Mirko » 08 dub 2021 13:58

To spíš než velký plech jsou asi hodně slíznuté hlavy. Jak ti tady tohle bude těsnit na krajích? Ten jeden šroub tam moc velký přítlak neudělá. Nový motor by sice neměl mít žádné velké tlaky v klikové skříni, ale přesto. Já jsem teda protahoval díry směrem dolu, je tam ještě dost masa nahoře.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2559
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: P38 Autobiography_sen

#152 Příspěvek od teslo » 08 dub 2021 15:37

Mirko píše: 08 dub 2021 13:58 To spíš než velký plech jsou asi hodně slíznuté hlavy. Jak ti tady tohle bude těsnit na krajích?
Ked vidim toto, tak sa mi vynara otazka ako sedi na hlavach samotne sanie?
Kontrolna otazka. Ako si zistil, ze tesnenie je o cm vacsie? Len prilozenim, alebo si ho pritiahol svorkami a sanim?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Robilv
Příspěvky: 90
Registrován: 31 srp 2017 17:22
auto: RR P38 4.6
Bydliště: Levice

Re: P38 Autobiography_sen

#153 Příspěvek od Robilv » 08 dub 2021 16:55

Pritiahol som ho tými dvoma U úchytmi na koncoch a nekrylo to presne otvori.Asi som velmo puntičkár.Asi nebudem očakávať už dokonalosť dielov a zmierim sa s tým aké je. Podľa teba som neurobil dobre? Nechám si poradiť. Problém bol hlavne na otvoroch pre chladenie kvapalinou na predku. Vzadu to tiež nesedelo velmo.

Uživatelský avatar
Robilv
Příspěvky: 90
Registrován: 31 srp 2017 17:22
auto: RR P38 4.6
Bydliště: Levice

Re: P38 Autobiography_sen

#154 Příspěvek od Robilv » 08 dub 2021 17:00

Mirko píše: 08 dub 2021 13:58 To spíš než velký plech jsou asi hodně slíznuté hlavy. Jak ti tady tohle bude těsnit na krajích? Ten jeden šroub tam moc velký přítlak neudělá. Nový motor by sice neměl mít žádné velké tlaky v klikové skříni, ale přesto. Já jsem teda protahoval díry směrem dolu, je tam ještě dost masa nahoře.
Može byť že hlavy až velmo sa zbrusili mohol som premerať výšku. Tesniť by to malo išiel tam silikon. A keď nie mam ešte jedno tesnenie a možem opakovať celú plejádu skladania zopakovať. Ale dúfam že nebude potrebné.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2532
Registrován: 18 lis 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Autobiography_sen

#155 Příspěvek od Mirko » 08 dub 2021 18:57

Jsem sám zvědavý, jestli to nepoteče. Může to fungovat, jen říkám, že jsem to řešil zvětšením otvorů. Další instance je pak opravdu to sání. Pro jistotu změř taky raději vůli na ventilech, pokud jsou takto snížené hlavy, je možné, že budeš muset dost podkládat hřídele vahadel.

Uživatelský avatar
Robilv
Příspěvky: 90
Registrován: 31 srp 2017 17:22
auto: RR P38 4.6
Bydliště: Levice

Re: P38 Autobiography_sen

#156 Příspěvek od Robilv » 08 dub 2021 19:16

Mirko píše: 08 dub 2021 18:57 Jsem sám zvědavý, jestli to nepoteče. Může to fungovat, jen říkám, že jsem to řešil zvětšením otvorů. Další instance je pak opravdu to sání. Pro jistotu změř taky raději vůli na ventilech, pokud jsou takto snížené hlavy, je možné, že budeš muset dost podkládat hřídele vahadel.
Ono to už bolo takto teraz sa hlava nebrusila bola rovná. brusila sa pri oprave motora ešte na začiatku.Sam som zvedavý ako to dopadne. Hádam že už v sobotu možem štartovať po 3 mesiacoch odstavenia auta.

Uživatelský avatar
Robilv
Příspěvky: 90
Registrován: 31 srp 2017 17:22
auto: RR P38 4.6
Bydliště: Levice

Re: P38 Autobiography_sen

#157 Příspěvek od Robilv » 13 dub 2021 17:58

Tak motor poskladaný konečne a aj funkčný. Malý zádrhel bol po prvom naštartovaní , ťahal falošný vzduch a tak nešiel na základný plyn a po pridaní a pustení pedalu miernu strelilo do výfuku. Tak zase dole sanie a hľadať miesto nasavania vzduchu. Priložím vakuovačku na sanie a tááák ťahalo vzduch popri vstrekoch ako besné. Nečakal som že o kružky sa tak zosušili. Tak výmena o krúžkov a zase zloženie. Motor začal bežať hladko. A nastal další problem. Nepustil sa kompresor pre EAS. Cez diagnostiku som kompresol zapol ale sam nie, len si blikal a blikal a stale nič. Pali mi poradil nech skúsim dať druhý kompresor. Ešte že som mal . Vzmenil som kompresor a hľa auto sa začalo dvíhať. Ešte počkam na veko expanzky troška bolo polámane vymením a skúsim skúšobnú jazdu. Toto auto je samé prekvapenie, ale aj tak ho milujem. Dufam že Vás nenudim mojimi starosťami.

Odpovědět