TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3602
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#21 Příspěvek od Maxsel » 29 led 2021 09:00

Don píše: 29 led 2021 07:22 Na britskych forech pisou, ze maji problem se sedly ventilu a dokonce, ze delaji i "modify" palici, aby to zvladla, ale nikde jsem nenasel jeji cenu, ani kdo
Ty ventily jsou to nejzásadnější problém. A jako druhé ladění LPG. Kluci, co tu montují LPG mluvili o nějak jiném průběhu změny kompresního poměru, než má běžné turbo... A tím opět k ty ventily. Buď to dobře funguje pokud auto jede a kompresor valí a trpí když ne, nebo to naladí naopak a trpí to naopak.
Discovery 4 TDV6 HSE
Range Rover 4.2 Supercharged

http://www.youtube.com/maxselcz

Topi28
Příspěvky: 14
Registrován: 27 led 2021 20:24

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#22 Příspěvek od Topi28 » 29 led 2021 18:35

Chlapi ještě pro zajímavost co motor 4,4 tdv8 nafta?

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3020
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#23 Příspěvek od Lukasino » 29 led 2021 19:48

Velmi dobře, co vím, tak netrpí na žádné bolístky, jen spotřební věci typu vstřiky, turba, domeček s termostatem, ... A spojení s 8q převodovkou je taky fajn. Za mě nejlepší volba v L322, ale pěkný kus je stále přes 500t Kč :yes
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Topi28
Příspěvky: 14
Registrován: 27 led 2021 20:24

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#24 Příspěvek od Topi28 » 30 led 2021 15:37

Tak mám doma TD6 :angel
4.2 kompresor nešel sehnat dobrej kus. Takže budeme se koukat a když něco bude vymeníme.
Nicméně první věc co řeším auto dost hulí. Jediny co mě nápadá je turbo. Nebo? Btw. Starej 5válcovej sprinter nám taky hulí už asi 150tis. Km

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3020
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#25 Příspěvek od Lukasino » 30 led 2021 16:05

Gratulace, pochlub se :wink:

Ten kouř těžko radit takhle na dálku, klidně to může být netěsnost v sání atd
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Topi28
Příspěvky: 14
Registrován: 27 led 2021 20:24

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#26 Příspěvek od Topi28 » 30 led 2021 21:24

Lukasino píše: 30 led 2021 16:05 Gratulace, pochlub se :wink:

Ten kouř těžko radit takhle na dálku, klidně to může být netěsnost v sání atd
Jsem přesvědčený že se musí vyměnit turbo, podle toho smradu. Je to stejný jako když bylo špatný u octavia RS, tak se hned zeptám... budu hledat po internetu nějaký návod jak vyměnit turbo ale mate nějaký hezky video popřípadě foto návod? 🙂
2FE3D1E9-5ECA-45C5-B153-E8E590DEBFBB.jpeg
4FBCF748-B710-4BFC-AF53-791D2A99FBF4.jpeg
P

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3020
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#27 Příspěvek od Lukasino » 30 led 2021 21:31

Vypadá moc pěkně, krásná barva!
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Topi28
Příspěvky: 14
Registrován: 27 led 2021 20:24

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#28 Příspěvek od Topi28 » 30 led 2021 21:44

Každopádně Děkuji všem kteří mi tu pomohli :Sorry:

Topi28
Příspěvky: 14
Registrován: 27 led 2021 20:24

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#29 Příspěvek od Topi28 » 01 úno 2021 14:13

Tak auto umřelo :grin:
Tak tak se dobelhalo do servisu...
tak to vypadá že netlačí turbo a závada bude někde u podtlaku, ale těch možností je víc.
Začalo to super cca 800km a hned do servisu :grin:
dáme to do kupy a budem jezdit už si mě získal rover :clap

pan klobouk
Příspěvky: 295
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#30 Příspěvek od pan klobouk » 01 úno 2021 14:30

Měto taky kdysi začala TD6 hulit a málo to jelo... Byla prasklá hadička podtlaku ovl. turba. Oprava cca za 15,- kč...

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1944
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#31 Příspěvek od libovka » 01 úno 2021 16:08

Topi28 píše: 30 led 2021 15:37 Tak mám doma TD6 :angel
4.2 kompresor nešel sehnat dobrej kus. Takže budeme se koukat a když něco bude vymeníme.
Nicméně první věc co řeším auto dost hulí. Jediny co mě nápadá je turbo. Nebo? Btw. Starej 5válcovej sprinter nám taky hulí už asi 150tis. Km
A je to 153kw se 6kvaltovou převodovkou?

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3020
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#32 Příspěvek od Lukasino » 01 úno 2021 16:45

libovka píše: 01 úno 2021 16:08
Topi28 píše: 30 led 2021 15:37 Tak mám doma TD6 :angel
4.2 kompresor nešel sehnat dobrej kus. Takže budeme se koukat a když něco bude vymeníme.
Nicméně první věc co řeším auto dost hulí. Jediny co mě nápadá je turbo. Nebo? Btw. Starej 5válcovej sprinter nám taky hulí už asi 150tis. Km
A je to 153kw se 6kvaltovou převodovkou?
To podle mě neexistuje :!:
Topi28 píše: 01 úno 2021 14:13 Tak auto umřelo :grin:
Tak tak se dobelhalo do servisu...
tak to vypadá že netlačí turbo a závada bude někde u podtlaku, ale těch možností je víc.
Začalo to super cca 800km a hned do servisu :grin:
dáme to do kupy a budem jezdit už si mě získal rover :clap
Tak vítej do klubu :mrgreen: To si zvykneš, je to jak rozverná ženská, prostě to stojí za to :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1944
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#33 Příspěvek od libovka » 01 úno 2021 18:21

Lukasino píše: 01 úno 2021 16:45
libovka píše: 01 úno 2021 16:08

A je to 153kw se 6kvaltovou převodovkou?
To podle mě neexistuje


Proto se na to ptam.

Topi28
Příspěvky: 14
Registrován: 27 led 2021 20:24

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#34 Příspěvek od Topi28 » 02 úno 2021 20:07

libovka píše: 01 úno 2021 18:21
Lukasino píše: 01 úno 2021 16:45

To podle mě neexistuje


Proto se na to ptam.
:grin: Není klasika 130kw a mg 5kvaltu. Ojeb na tom internetu.

Topi28
Příspěvky: 14
Registrován: 27 led 2021 20:24

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#35 Příspěvek od Topi28 » 02 úno 2021 20:09

Tak dneska mi volali.
Vyměnily veškeré hadicky ohledně podtlaku atp.
Regulátor turba
=začalo jet a přestalo hulit :yes
Dal termostat, olej a filtry.
Samozrejme v bazaru tvrdily ze ho měnily ale když jsem vyndal měrku tak to tak opravdu nevypadalo, ze servisu mi řekly ze servis je přejety o 6tis. A olej novej určitě nebyl.... lháři lháři bazarníci.

Masa.jan
Příspěvky: 2
Registrován: 31 led 2021 23:26

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#36 Příspěvek od Masa.jan » 10 úno 2021 20:06

A není tajný kde jsi to koupil?

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 705
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#37 Příspěvek od kaligula » 14 zář 2021 13:00

Nechci zakládat nové téma, tak sem jenom hodím rychlodotaz - jak je to u TDV8 4,4l s rozvodama ? 170 tis jako u TDV6 ?

díky

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3020
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue

#38 Příspěvek od Lukasino » 14 zář 2021 13:04

Řetěz, takže spíš podle potřeby, nemá to žádný papírový interval :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Odpovědět