L322 3,6TDV8 šusplechy
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
L322 3,6TDV8 šusplechy
Na radu některých z Vás, jsem začal řešit ochrané plechy podvozku. Doufám, že se zadaří.Originály vypadají takto.
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Podvozek vypadá takto.
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
No a pouštím se do práce. Kamarád mi v CADu spočítal sílu plechu, musí stačit na inkriminované místa 2 plechy o síle 2 mm, které se zbodují do sebe, tím vzniká sendvičový efekt a plechy vydrží obrovské namáhání. Tam kde plech kryje na krátkou vzdálenost mezi výztuhami použiju plech 2,5 mm samostatně. Použiju tvrdý pozinkovaný plech, který se používá při výrobě karoserii automobilů.
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Máš nějaké přesné označení toho plechu?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Mělo by to být tohle, HX420LAD+Z, pevnost v tahu - Rm min./ max. 470 - 590 MPa, tloušťka povlaku Z275 to je 20 µm.
To mám od známého to označení, dělá v té fabrice, (lisují z toho části skeletu na Dustery a WW) já těm plechům vůbec nerozumím.
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Akorát si mě to posílal na whatsup. To vypadá pěkně .. !
-
- Příspěvky: 14941
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Hezké. Co proti korozi mezi dvěma plechy?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Nakonec jsem použil jeden plech silnější, 4mm, karosářský pozinkovaný. Už jsem se po něm vezl několikrát po kamenech a zatim v pohodě. Dříve jsem to měl našroubovaný šrouby s matkami. Teď se chystám tam na nýtovat matky.
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Jak řešíš fixaci předních podběhů vpředu, které standardně drží ten přední plastový kryt?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Až to budu dávat dohromady tak to nafotím
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
ty mřížky jsou tam proč?
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Odcházím tim horký vzduch co je kolem motoru aby to nešlo kolem převodovky. Dříve jsem to tam neměl a přehříval se olej v převodovce. Už je to ok. Navíc při rychlejší jízdě prochází vzduch a převodovku to lépe chladí.
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
to celkem chápu, že to máš kvůli lepšímu chlazení, ale silnější větev ti to protrhne a v lepším případě urveš jen šuplech
-
- Příspěvky: 14941
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Spíš větev proběhne tou mřížkou a zaleze někam do motoru, tam udělá svoje mezi hadičkama a drárama, a až potom se bude snažit vyřešit ten šusplech.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Ty mrizky jsou tam k ničemu. Stejne se v terénu hned zalepi bahnem.
Ten origo plast zadny mřízky nemá a nic se neprehřívá.
Ten origo plast zadny mřízky nemá a nic se neprehřívá.
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Zatim jsem tahal větve všude ale z toho plechu ne. Nejvic se cpou kolem vzduchojemu.
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Jenomže, origo plast končí před převodovkou, a já to mám zakrytovaný až za mezinápravák. Účel toho plechu neni chránit auto proti větvím a blátu, ale proti kamenům. Ja s tím moc blátem nejezdím, jenom pokud je to nutný a není východisko.
Jezdíme většinou hřebenovky. V originále chrání převodovku dva srandovní plíšky, a moc nevěřim tomu, že ten plastový deklik na převodovce by udržel náraz kamenu.
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]