můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2778
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#321 Příspěvek od Lukasino » 06 pro 2020 17:34

merlin píše:
06 pro 2020 17:31
ještě jednu otázku k barvě vozidla
v 2006 se píše nová barva Buckingham Blue
mám 2005 MY 2006 a nejsem si jist - kde ve VIN najdu kód barvy?

Ptám se proto, že bych rád koupil přední kapotu a zadní vrchní tailgate. Tak ať hledám mojí barvu.
Štítek v motorovém prostoru, pod levou miskou tlumiče - je tam přímo slovně uvedená barva :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2778
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#322 Příspěvek od Lukasino » 06 pro 2020 17:35

merlin píše:
06 pro 2020 17:25
Laborace se sedačkou, aby šlo vyhřívání sedadla řidiče. Viz pár příspěvků výše. (Kokesek měl pravdu - vyměň sedačku)

Koupil jsem od Lukasina stejnou sedačku, ale UK řidič.

Nejdříve jsem chtěl vyměnit jenom podsedák - tím myslím jenom kůži s dečkami a drátama a zaměnit UK/RHD za EU/LHD.
Když jsem ji rozdělal, zjistil jsem, že to bude jednodušší. Stačí vyměnit jenom "podvozek", ten rozlišuje LHD/RHD a pak plastový záda - stavitelná područka.

- hlavní konektor je stejný - jenom mě překvapilo, že uvnitř je malinko jiná elektrika a nedá se propojit EU/LHD podsedák a UK/RHD záda.
- i kůže - švy 2x prostředkem sedák i záda - jsou jiný - moje EU/LHD mají švy, že se nemají roztáhnout, kdežto UK/RHD víc povolí - otevřou se asi pod větší vahou
- sundal jsem tedy celý UK/RHD sedák a záda a namontoval - cca 6 šroubů - na můj EU/LHD "podvozek"

Zandal jsem sedačku, připojil konektor a ejhle, všechno funguje. Dokonce je to lepší, podle počtu drátů co jdou na dečky, je jich o dvě víc než v EU/LHD.

Díky Lukasino, v týhle "přemýšlivý" době o klíčku to byla pozitivní činnost s dobrým koncem. (ještě jednou zkusím ty PDC)
Wow, tak to jsem rád, že se podařilo :yes Já myslel, že z toho budeš brát jenom střeva... Ono to podle mě nebude úplně o LHD / RHD, ale o předfacelift a Tvůj mezityp, který má sedadla sice z 99% stejné, ale přesně má jinak ty švy, atd. :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 733
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#323 Příspěvek od Miklosxxx » 06 pro 2020 18:25

Tak toto potesi pred sviatkami.
Mam teraz normalne obavy z parkovania.Vzdy ked idem z atom von z garaze tak v kopci dam led do polohy P ked otvaram vrata malokedy dam rucnu.
Toto by nemalo byt normalne u automatu aby v polohe P sa auto rozbehlo na vylet a to nehovoriac este na Orechy :Sorry:
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2142
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#324 Příspěvek od pojir » 06 pro 2020 18:28

Proc by to nebylo normalni. Staci aby jedine kolo bylo na dostatecne kluzkym povrchu a uz se to muze hnout...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 841
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#325 Příspěvek od merlin » 06 pro 2020 19:54

Ještě ke zjišťování proč TO ujelo ...

dle provedených testů - klíč jde vytáhnout ze spínačky v maximální levé poloze u všech PRND. Jakmile dám II.polohu (u třetí startovací je to nesmysl neboť se vrací do II.) klíč ve spínačce nejde vytáhnout ani v jedné z PRND.
Takže chybu vidím nejspíše v komunikaci a následné akci řadící páky vůči spínačce.
Proto jsem vypsal chyby z iCarsoftu, jestli někdo ze specialistů nemá zkušenost, co je PŘÍČINOU.

Lukasino mě navedl na lanko mezi spínačkou a voličem - uvidíme co...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 733
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#326 Příspěvek od Miklosxxx » 06 pro 2020 23:27

pojir píše:
06 pro 2020 18:28
Proc by to nebylo normalni. Staci aby jedine kolo bylo na dostatecne kluzkym povrchu a uz se to muze hnout...
Nie som si isty ako konkretne funguje automat u L322,ale nezaaretuje pri polohe P 2 kolesa v krizi?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Odpovědět