můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#81 Příspěvek od libovka » 28 srp 2011 17:44

Ty středící kolíky se právě vyrazej aby šlo s tou geometrií hnout.

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#82 Příspěvek od merlin » 12 říj 2011 20:02

libovka píše:Do téhle převodovky lze nalít i ATF III. Je o něco hustčí a trochu se pak zvýší tlaky v převodovce. ATF III je mísitelné s ATF LT71141.
Tak dle mých zkušeností, do ZF 5HP24 nedávejte Dexron III. Dejte tam vždy to co předepisuje výrobce LT71141 (snad jsem to napsal dobře)
Tenhle DexronIII není hustší viskozitou, naopak řidší v provozní teplotě - tím se rozjede problém na seleneoidech a vzápětí na jehličkovém ložisku, to poruší Okroužek na prvním stupni spojky, která je používaná pro všechny 4 stupně - propouští a je to na repas ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#83 Příspěvek od libovka » 13 říj 2011 08:58

No to ATF není tak stabilní.Ale třeba do převodovek GM které jsou v RR 3.0d řeklo BMW že lze nalít ATFIII místo LT71141 a že prej je to lepší.Tak nevím. :S Ale asi máš pravdu že nemá cenu nic vymýšlet a nalejt tam to co tam patří.

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#84 Příspěvek od merlin » 07 pro 2011 22:52

Tak převodovka po opravě. Řadí pěkně. Co není pěkný, teď počítají cenu ;-(
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#85 Příspěvek od libovka » 08 pro 2011 17:51

A to si jí nechával dělat jen tak nebo už padla uplně.A kde si to nechával dělat?

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#86 Příspěvek od merlin » 08 pro 2011 18:53

Nepadla úplně, ale cca po 30 km přešla do nouzaku, dala natvrdo za 5. Jezdit se rozumně dalo jenom kolem komína.
Jinak i ten vyměněnej olej opět spálenej. Vlastní repas dělali v sk.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#87 Příspěvek od libovka » 08 pro 2011 19:24

Tak pak hod kolik to stálo.

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#88 Příspěvek od merlin » 09 pro 2011 17:46

Co zatím vím, je seznam součástek na A4, repase a 32 hodin práce vymontování a namontováni. To dělal jinej. Samotná cena repase by měla být 1 500 € + dé a montáž + první pokus o záchranu výplachy nejdřív LT a potom DexronIII a nakonec zase náplň LT a vždy filtr ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#89 Příspěvek od jirka116 » 31 pro 2011 20:36

Tak jsem zkoušel ten tvůj odkaz na "chytrou krabičku" co zvedá auto víc oproti standartu a odkaz už nefunguje. Můžeš mě ještě nějak navézt. Děkuji
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#90 Příspěvek od jirka116 » 09 led 2012 19:56

Jsem asi analfabet anglicky neumim ,ale co je toto ? http://www.roverparts.com/Parts/L322SRK_C.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
Zůstanou tam měchy nebo ne?
Defender 110 300tdi, 130 td5

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#91 Příspěvek od alap » 09 led 2012 20:01

Je to konverze na pružiny, takže měchy ven a přejít na pružiny. Nedělej to.
http://translate.google.cz/translate?sl ... fm&act=url" onclick="window.open(this.href);return false;
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#92 Příspěvek od jirka116 » 09 led 2012 20:23

To jsem si myslel!! Tak tudy cesta nevede.Řeším to, když budu někde v trapu a odejde čidlo na snímání výšky tak auto jde na břicho.Co toto bude to k něčemu? http://www.rswsolutions.com/index.php?o ... &Itemid=81" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 110 300tdi, 130 td5

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#93 Příspěvek od alap » 09 led 2012 22:51

Je to nějaká diagnostika. Sice někde zjistíš které čidlo ti odešlo, ale stejně ti to v tu chvíli nepomůže.
Ale to že odejde čidlo není tak časté. Spíš jde o úniky. Pokud budeš své auto hlídat a nenechávat uniky na pozdější opravu, tak bych se ani moc nebál.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 394
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#94 Příspěvek od Navi » 09 led 2012 22:58

Ta diagnostika by se mohla hodit k mazání chyb. Teda pokud to funguje stejným způsobem jakou u P38. Smažeš chybu a jedeš dál, než se objeví znova. Na dojetí super.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#95 Příspěvek od merlin » 09 led 2012 23:31

http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-Ra ... 2181wt_689

Taky jsem to nemohl najít. Funkčně je to stejný, trochu dražší, ale zase nemusíš nic montovat a jenom to strčíš do OBD. Ovládá se to stejně přes tempomat.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#96 Příspěvek od alap » 09 led 2012 23:34

A to i L322 je tak náchylná na sedání po jednom špatném impulsu? Já myslel, že se jenom hodí do chyby, ale nesedne. To by měl říct někdo kdo s tím má víc zkušeností.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#97 Příspěvek od merlin » 09 led 2012 23:57

To máš pravdu. Chybu je ale potřeba přečíst a vymazat, třeba proto, aby zase začal foukat kompresor.

Jirkovi jsem slíbil odkaz na krabičku, jako mám instalovanou i já.
Dobrá věc, nemusíš kvůli tomu do servisu na diagnostiku. A navíc, snížíš nebo zvýšíš podle vlastní potřeby a to všechny polohy stejně, nebo každou zvlášť a jinak. Dobrá funkce je i návrat do origo nastavení.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#98 Příspěvek od jirka116 » 10 led 2012 07:11

Děkuji za odkaz ,ještě k tomu kabelu http://www.rswsolutions.com/index.php?o" onclick="window.open(this.href);return false; ... &Itemid=81 nechá se s ním taky nastavit ta výška jako u té krabičky co jsi dával odkaz?
Děkuji. Já to ani s tím google překladačem z toho nepochopil,no angličtina není můj kamarád ja говорить плохо :D
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#99 Příspěvek od merlin » 10 led 2012 10:52

jirka116 píše:Děkuji za odkaz ,ještě k tomu kabelu http://www.rswsolutions.com/index.php?o" onclick="window.open(this.href);return false; ... &Itemid=81 nechá se s ním taky nastavit ta výška jako u té krabičky co jsi dával odkaz?
Děkuji. Já to ani s tím google překladačem z toho nepochopil,no angličtina není můj kamarád ja говорить плохо :D
Tak jsem si to přečetl až teď, dle mého, je to lepší, neboť můžeš číst a mazat většinu ŘJ. A podle toho co píše, Tak můžeš nastavovat a kalibrovat EAS.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#100 Příspěvek od merlin » 10 led 2012 23:01

RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Odpovědět