POMOC PROBLEM EAS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: POMOC PROBLEM EAS

#61 Příspěvek od Kokesek » 18 kvě 2019 08:58

pockam do rana. To je perfektni. Ve ventilovem tele bude spatnej hlavni ventil. Je to takova membrana gumova. Dalsi rada zitra
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

keeper64
Příspěvky: 51
Registrován: 04 říj 2018 23:35
tel.: 6032667třišest
auto: Def 300tdi
Bydliště: Sýkořice

Re: POMOC PROBLEM EAS

#62 Příspěvek od keeper64 » 18 kvě 2019 19:39

Jasne, muze byt vic veci k reseni. Sytem byl cca 4roky odstaven a ja neznam duvod kvuli kteremu to nekdo predelal na pruziny. Jen mi je divny, ze se kompresor ani nehne. Nevim, jetli je nekde jete neco odpojeno, na co jsem neprisel. Chyby to vypisuje pokazde jiny, podle toho, jak hybu na heveru s vyskou.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: POMOC PROBLEM EAS

#63 Příspěvek od Kokesek » 19 kvě 2019 11:44

Cidlo teploty v kompresoru musi byt ohmicka hodnota 0. Proti vinuti. Kdyz je vadne nebo se prehreje tak se rozpoji.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

keeper64
Příspěvky: 51
Registrován: 04 říj 2018 23:35
tel.: 6032667třišest
auto: Def 300tdi
Bydliště: Sýkořice

Re: POMOC PROBLEM EAS

#64 Příspěvek od keeper64 » 19 kvě 2019 12:37

Ano teplotni cidlo je ok, proti vinuti ma cca 3ohmy. Kompresor kdyz vytahnu 20ku rele a sepnu ho rucne tak bezi.

Uživatelský avatar
smeky
Příspěvky: 136
Registrován: 22 čer 2010 10:11
tel.: 731139441
auto: RR P38 DSE 2001
Bydliště: Bruntálsko

Re: POMOC PROBLEM EAS

#65 Příspěvek od smeky » 19 kvě 2019 13:27

Rozdělat kompresor a zkontrolovat desku co drží uhlíky,měl jsem tam jsem stubený spoj. Je třeba pořádně koukat .Kompresor někdy šel někdy ne.

keeper64
Příspěvky: 51
Registrován: 04 říj 2018 23:35
tel.: 6032667třišest
auto: Def 300tdi
Bydliště: Sýkořice

Re: POMOC PROBLEM EAS

#66 Příspěvek od keeper64 » 19 kvě 2019 19:17

kompresor je ok, sepne ihned pokazde kdyz ho rucne sepnu misto rele. Ovladaci kabel rele co jde primo z jednotky je taky ok. Ve vzduchojemu byl nejaky tlak, zrejme jak si s tim hraju, ale neprinutim kompresor k samostatne cinnosti.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: POMOC PROBLEM EAS

#67 Příspěvek od Kokesek » 19 kvě 2019 19:19

Cidlo tlaku? Musi byt rozeple do tlaku 10,5-11atm. Potom se ma sepnout.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: POMOC PROBLEM EAS

#68 Příspěvek od teslo » 19 kvě 2019 19:26

Easunlock funguje? Na screenshote je status "no idle", to znamena ze nejde ako ma. Stare chyby sa podarilo zmazat a toto su nove chyby?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

keeper64
Příspěvky: 51
Registrován: 04 říj 2018 23:35
tel.: 6032667třišest
auto: Def 300tdi
Bydliště: Sýkořice

Re: POMOC PROBLEM EAS

#69 Příspěvek od keeper64 » 19 kvě 2019 23:02

Cidlo tlaku jsem nemeril, ale dle easunlocku pise nizky tlak, coz odpovida stavu.
To Teslo: eas unlock mam tri dny, neni u toho prima navod, zatim se s nim seznamuju. Dobra poznamka.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: POMOC PROBLEM EAS

#70 Příspěvek od teslo » 20 kvě 2019 09:20

moja skusenost s tymto SW je, ze pokial nebol windows nastaveny do regional settings US (a veci s tym suvisiace), tak ten SW nebezal korektne a choval sa ako generator nahodnych chyb. To by zodpovedalo tomu, ze si pisal, ze zakazdym mas ine chyby. Ak to nebezi korektne, tak tym padom nevies ani zresetovat chyby a si v slepej ulicke. Zaklad je rozbehat diagnostiku, HW veci su az druhy krok.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

keeper64
Příspěvky: 51
Registrován: 04 říj 2018 23:35
tel.: 6032667třišest
auto: Def 300tdi
Bydliště: Sýkořice

Re: POMOC PROBLEM EAS

#71 Příspěvek od keeper64 » 20 kvě 2019 10:57

Diky za odpoved. Dobra poznamka k nastaveni diag. Ze by svetlo na konci tunelu 👍

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 706
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: POMOC PROBLEM EAS

#72 Příspěvek od pooh » 20 kvě 2019 11:33

teslo píše: 20 kvě 2019 09:20 moja skusenost s tymto SW je, ze pokial nebol windows nastaveny do regional settings US (a veci s tym suvisiace), tak ten SW nebezal korektne a choval sa ako generator nahodnych chyb.
presne tak. kamarat volakedy davno odmeral to osciloscopom, a signal ma iny tvar - meni sa podla reg.nastavenia, co by si clovek ani necakal... :hmm: :ty jeden...:
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

keeper64
Příspěvky: 51
Registrován: 04 říj 2018 23:35
tel.: 6032667třišest
auto: Def 300tdi
Bydliště: Sýkořice

Re: POMOC PROBLEM EAS

#73 Příspěvek od keeper64 » 20 kvě 2019 20:45

Pratele, chtel bych vsem podekovat za trpelivost. Opravdu stacilo jen smazat chyby z jednotky eas a vse slape jak ma. Dnes prisel novy kabel z RSV solution - eas unlock v4, na prvni pripojeni nacetl chyby z eas jednotky a po smazani system ozil - zavrene dvere a nastartovano. Teprve pronikam do taju a zaludnosti, P38 vlastnim tri nedele. Pruziny uz jsou minulosti. :beer :beer :beer

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: POMOC PROBLEM EAS

#74 Příspěvek od Miklosxxx » 30 zář 2020 10:23

Caves chalani.

Mam mensi problem z EASom.
Po vystreleni mechu a nudzovom dojazdu domov a naslednom opraveni som zacal pozorovat ze auto my po 3 dnoch klesne lavy bok dole.
Chyby nie su ziadne len mi to pripada ako keby bol unik.
Tak som kontroloval tesnost bloku a je ok.
Nasledne som dal na 4 ventilky a nafukol manualne tak to stale drzi vo vyske.
Zaujimave ze ked som mal stare mechi a trochu mi jeden fucal tak sa auto stale dorovnavalo.
Prejavuje sa takto vadny selenoid vo ventylovom bloku?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: POMOC PROBLEM EAS

#75 Příspěvek od teslo » 30 zář 2020 11:50

Vadny solenoid: z elektrickeho pohladu nie. Z pohladu tesnosti, ale ano...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: POMOC PROBLEM EAS

#76 Příspěvek od Miklosxxx » 30 zář 2020 13:06

Takze komplet pretesnit kym je este cas.Dik za potvrdenie :yes
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Odpovědět