RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#21 Příspěvek od Kokesek » 24 bře 2013 18:56

LAKE píše:Zdravím vás všetkých. :skleb

Som tu medzi vami nový.Jazdím Range Rover 4,6 V8 /LPG.R.v.10/1999.Som nadmieru spokojný s uvedeným vozidlom.Používam ho prevažne na jazdu s prívesom o hmotnosti 3T.Terén 5% cesta 95%.

Je to tu veľmi rosiahle fórum a preto som sa podujal k registrácii.Potreboval by som helfnúť s problémom nenaštartovania.
Odstavil som vozidlo s kľúčom v zapalovaní,po dvoch dňoch sa auto samé uzamklo samozrejme aj s kľúčom v spínačke.Otvoril som ho s náhradným manuálne bez diaľkového,centrál otvoril,chcel som ho naštartovať s tým klúčom v spínačke a bezvýsledne len točil a nenakopol neviem čo sa stalo všetko na ňom funguje len nenakopne.(od začiatku doby čo som majiteľom po zastrčení kľúča do spínačky vypisuje chybu alarmu-odpojená je húkačka,napriek tomuto až doteraz auto vždy naštartovalo)

Poprosím vás o radu čo mám učiniť vopred ďakujem.


_________________
HYBRID Two mode Gasoline/LPG
predpokladam ze mas BOSCH. Potrebujes nahodit immo.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
LAKE
Příspěvky: 39
Registrován: 23 bře 2013 16:14
tel.: 00421903501642
auto: RANGE ROVER 4,6 HSE

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#22 Příspěvek od LAKE » 24 bře 2013 19:58

Ďakujem , len neviem či je tam BOSCH nevyznám sa v tom. :hmm: Mám celý RR na diely toho istého dáta výroby kompletný s chybou vyhorelej poistkovej skrinky pomôže mi? :hmm:
HYBRID Two mode Gasoline/LPG

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#23 Příspěvek od Kokesek » 25 bře 2013 11:25

LAKE píše:Ďakujem , len neviem či je tam BOSCH nevyznám sa v tom. :hmm: Mám celý RR na diely toho istého dáta výroby kompletný s chybou vyhorelej poistkovej skrinky pomôže mi? :hmm:
to je otazka co je spatne...
je potreba to okouknut.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
LAKE
Příspěvky: 39
Registrován: 23 bře 2013 16:14
tel.: 00421903501642
auto: RANGE ROVER 4,6 HSE

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#24 Příspěvek od LAKE » 27 bře 2013 22:01

to je otazka co je spatne...
je potreba to okouknut.[/quote]


Problém je vyriešený,auto je plne funkčné.Bol to pôrod na štyri hodiny v značkovom servise.Ani v ňom nevedeli presný postup ako na to.

Kokesek mal si pravdu s tým immobilizérom.Aj v tom že to bolo na fyzickú obhliadku.

Verdikt konca je v tom že verzia 4,6HSE do roku 99" je na tom inak s kódovaním ako moja 99".TOTIŽ JE POTREBNÉ ABY AUTO BOLO ÚPLNE POZATVÁRANÉ S VYTIAHNUTÝMI OKNAMI !!! Pokiaľ tak nieje môžete akurát zabíjať čas a bezmocne sa prizerať že nie a nie to spojazdniť.Starším a ani dieselovým to údajne nevadí.
Podmienka je že auto musí byť pred započatím min.30min bez napätia(odpojené aku) potom zapojiť aku,pripojiť diagnostiku, potom podľa pokynov konfigurácie spojazdniť immobilizér.Kumšt na ktorom všetko stálo bol že automaticky sa stali nefunkčné oba kľúče,čiže bolo treba zadať aj kód kľúča.Zadanie štvormiestneho EKA kódu cez dverový zámok:Musí byť auto zamknuté!Potom následne 4xZ,potom už spomínaný postup Ľ a P...Ktorý kľúč bude prvý nakódovaný ten sa musí vložiť do spínacej skrinky a po zablikaní indikátoru diaľkového ovládania(červená kontrolka na kľúči) sa spáruje s autom následne auto štartuje a ide avšak nefunguje diľkové ovládanie-preto treba odpojiť akumulátor na dobu 15min.Pred znovuzapojením akumulátoru musíte mať kľúč mimo spínacej skrinky,zapojíte aku 2xpípne v aute a kľúč je plne funkčný jak pre štart tak aj pre diaľkové ovládanie-auto sním štartuje aj naštartuje ,zamkne aj odomkne!Druhý kľúč v poradí takýmto sôsobom nenakódujete ani pre štart ani pre diaľkové ovládanie.Druhý sa musí "zobudiť" cez zámok v šoférových dverách a to tak že s ním manuálne raz zatvoríte a potom otvoríte ,potom vytiahnete a funguje diaľkové a zároveň aj immob.,kľúč funguje ako má aj v spínacej skrinke.Je úplne jedno ktorý z dvoch kľúčov bude prvý v spínacej skrinke len ten druhý musí byť zobudený cez dvere! Len kto toto mohol tušiť ! :doh

Ďakujem za snahu.
HYBRID Two mode Gasoline/LPG

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#25 Příspěvek od Kokesek » 28 bře 2013 18:35

No tohle ale vsechno vime.... :mrgreen:
Nase moznosti uz umi synch. immo i na stole bez auta.
A trva nam to cca 20min :blush . A dokonce umime udelat takove opatreni aby se toto jiz neopakovalo. Ale pochvala pro tvuj znackovy landrover...Nektere LR nedosli tak daleko :ne
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
LAKE
Příspěvky: 39
Registrován: 23 bře 2013 16:14
tel.: 00421903501642
auto: RANGE ROVER 4,6 HSE

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#26 Příspěvek od LAKE » 05 dub 2013 23:36

Otázka na odborníka.

Utrhla sa mi tyčka stabilizátoru na prednej náprave, Ľ strana ,od vtedy je auto nahnuté na pravú stranu o 2cm.Vzduch funguje v každej polohe.Tyčku som vymenil,baterku odpojil ,na 30min(resetol).Auto znovu nakopol , aj tak je trochu na stranu....

Čo ďalej? :hmm: Je na to finta?
HYBRID Two mode Gasoline/LPG

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#27 Příspěvek od Kokesek » 06 dub 2013 09:28

LAKE píše:Otázka na odborníka.

Utrhla sa mi tyčka stabilizátoru na prednej náprave, Ľ strana ,od vtedy je auto nahnuté na pravú stranu o 2cm.Vzduch funguje v každej polohe.Tyčku som vymenil,baterku odpojil ,na 30min(resetol).Auto znovu nakopol , aj tak je trochu na stranu....

Čo ďalej? :hmm: Je na to finta?

zadny reset odpojenim baterie na P38 nefunguje!!! Akorat zablokovani je mozne kdyz neni vypnuty eka code a clovek pripoji baterku kdyz je auto zamcene. Pak se auto urcite zablokuje.
Co se tyce nakloneni, je mozne ze auto bylo naklonene uz pred tim nikdo si toho akorat nevsiml. Nebo doslo k poruse cidla dusledkem narazu nebo neceho jineho. Je treba provest kalibraci, popr. kontrolu drahy cidel. Pres merene hodnoty na diagnostice.
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 07 dub 2013 07:48, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
LAKE
Příspěvky: 39
Registrován: 23 bře 2013 16:14
tel.: 00421903501642
auto: RANGE ROVER 4,6 HSE

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#28 Příspěvek od LAKE » 06 dub 2013 10:07

Dík,tak si zopakujem náštevu v značkovom servise...
HYBRID Two mode Gasoline/LPG

Uživatelský avatar
LAKE
Příspěvky: 39
Registrován: 23 bře 2013 16:14
tel.: 00421903501642
auto: RANGE ROVER 4,6 HSE

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#29 Příspěvek od LAKE » 21 srp 2013 22:23

Možná to niekomu pomôže.Z ničoho nič sa rozsvietila kontrolka motoru.Menil som akumulátor,po výmene a znovu naštartovaní kontrolka zhasla.Asi po dvoch dňoch a najazdení cca 800km sa rozsvietila znovu.Pribúdajúcim vonkajšími teplotami a po resete(odpojením aku na cca 5min)rozsvietenie kontrolky opakovalo častejšie.Asi po piatom odpojení aku som to vzdal a navštívil LR servis,kde načítala diagnostika dve chyby odpojenie aku a tzv. ECM Box fan.Keď som sa pýtal čo to znamená odpoveď znela že je to riadaca jednotka ventilátoru (elektronic control module)ale akého to mi povedať nevedeli.Odpoveď na môj dotaz bola zlá,nakoniec som sa dopátral vo workshope na P38 k termínu ECM (engine control module)riadaca jednotka motoru,ktorá má vlastný obal(box)s mini ventilátorom(fan box) na potrebné chladenie riadiacej jednotky v prípade väčšej okolitej teploty.Tak som šiahol do "skladu RR na diely"vymenil ventilátor,odpojil a zapojil aku a odvtedy kontrolka nesvieti. :D
Přílohy
obrazok.jpg
obrazok(1).jpg
obrazok(2).jpg
obrazok(3).jpg
obrazok(4).jpg
HYBRID Two mode Gasoline/LPG

Uživatelský avatar
LAKE
Příspěvky: 39
Registrován: 23 bře 2013 16:14
tel.: 00421903501642
auto: RANGE ROVER 4,6 HSE

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#30 Příspěvek od LAKE » 21 srp 2013 22:27

ECM Box fan
Přílohy
obrazok(6).jpg
obrazok(7).jpg
HYBRID Two mode Gasoline/LPG

Uživatelský avatar
smeky
Příspěvky: 136
Registrován: 22 čer 2010 10:11
tel.: 731139441
auto: RR P38 DSE 2001
Bydliště: Bruntálsko

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#31 Příspěvek od smeky » 01 pro 2015 19:41

Mohlo by se hodit.
Přílohy
20152501-072522_p0.jpg

Uživatelský avatar
smeky
Příspěvky: 136
Registrován: 22 čer 2010 10:11
tel.: 731139441
auto: RR P38 DSE 2001
Bydliště: Bruntálsko

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#32 Příspěvek od smeky » 01 pro 2015 19:46

Ještě jeden
Přílohy
IMAG1320.jpg

Uživatelský avatar
Strosek
Příspěvky: 51
Registrován: 10 zář 2015 09:32
auto: RR

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#33 Příspěvek od Strosek » 08 led 2016 10:16

Kokesek píše:
bene píše:prý "jenom"... vždyť je to lepší než manuání uzávěrka!
Funguje to stejně dobře, ale samo... a nemůžeš to zapomenout "zamčený".
;-)
tak lepsi to teda v zadnem pripade neni!!! do terenu je to uplne nanic. jenom nici diferaky je to velmi pomale. a znacne neucine. proti trvalemu zamceni obou naprav.

sorry, že otravuju, ale nikde jsem nenašel, proč to ničí diferáky ?
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoli množství

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#34 Příspěvek od Kokesek » 08 led 2016 10:31

Strosek píše:
Kokesek píše:
tak lepsi to teda v zadnem pripade neni!!! do terenu je to uplne nanic. jenom nici diferaky je to velmi pomale. a znacne neucine. proti trvalemu zamceni obou naprav.

sorry, že otravuju, ale nikde jsem nenašel, proč to ničí diferáky ?

opakovane razy do planetoveho kola zpusobene aktivaci abs(pro preneseni tahu na prokluzujici kolo) delaji znacnou vuli mezi satelitem a planetou. Potom diferencial vydava lupave zvuky pri zmene smeru D-R, Toto je zpusobeno "putovanim" planetoveho kola po hridelce a nasledne zastaveni o kluzny obal. Kazda vule na soukoli vyvolava ztratu prenosu NM atim padem se muze stat ze ti to nekde "křupne". Da se to opravit vymezovacima podlozkama pod planetove kolo ale je obtizne je sehnat vetsinou se nechavaji vyrabet.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Strosek
Příspěvky: 51
Registrován: 10 zář 2015 09:32
auto: RR

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#35 Příspěvek od Strosek » 08 led 2016 11:00

díky za vyčerpávající opověď

dovolím si ještě jeden s tím trochu související dotaz

- předělává tady někdo diferenciály v P38 na samosvorné, nebo s nějakou uzávěrkou ?

Protože pokud nemá P38 TC, tak jí v optimálním případě hrabe jen jedno kolo vepředu a jedno vzadu.
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoli množství

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#36 Příspěvek od eliott » 10 led 2016 15:17

Dávali jsme do jednoho ARB
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

KDB
Příspěvky: 458
Registrován: 27 říj 2009 20:25
tel.: 725722563
auto: P38 4,6
Bydliště: Křivoklátsko

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#37 Příspěvek od KDB » 10 led 2016 15:56

Takže tohle by mohla být příčina zvuku, který nemůžu odhalit už nějakou dobu.
Opravit, znamená dif ven ?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#38 Příspěvek od Kokesek » 10 led 2016 17:57

ano, vysunout poloosy a vyklopit diff,.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

KDB
Příspěvky: 458
Registrován: 27 říj 2009 20:25
tel.: 725722563
auto: P38 4,6
Bydliště: Křivoklátsko

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#39 Příspěvek od KDB » 10 led 2016 20:11

Díky.

Uživatelský avatar
Strosek
Příspěvky: 51
Registrován: 10 zář 2015 09:32
auto: RR

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#40 Příspěvek od Strosek » 28 led 2016 12:13

Strosek píše:díky za vyčerpávající opověď

dovolím si ještě jeden s tím trochu související dotaz

- předělává tady někdo diferenciály v P38 na samosvorné, nebo s nějakou uzávěrkou ?

Protože pokud nemá P38 TC, tak jí v optimálním případě hrabe jen jedno kolo vepředu a jedno vzadu.

Máte někdo zkušenost něčím jako je toto ? viz. odkaz:

http://www.czech-offroad.cz/eshop/arb-r ... -1998-2006

já si to snad přikupím, to se vyplatí

ale zdá se mi to nějak drahý
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoli množství

Odpovědět