RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#821 Příspěvek od Miklosxxx » 20 čer 2021 14:13

Oki :yes
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#822 Příspěvek od Miklosxxx » 26 čer 2021 12:00

libovka píše: 20 čer 2021 11:01 Když tam dáš čínu tak systém přestane fungovat a to tak že tě ani neupozorní dlouhým pípnutím že je systém neaktivní. Z druhovyroby funguje pouze VEMO
Táto informácia je hodne cenná.
Funguje skvele :yes Diik
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#823 Příspěvek od Lukasino » 27 čer 2021 10:11

Řešil tu někdo vakl na origo kouli (až v tom hranatém profilu 50x50, kde se to kotví na čep)? Můj poslední RR má ten vakl extrémní a přemýšlím, jak nejjednodušeji to vymezit, než to zahodím a koupím jiné železo :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#824 Příspěvek od Kokesek » 27 čer 2021 16:22

Lukasino píše:Řešil tu někdo vakl na origo kouli (až v tom hranatém profilu 50x50, kde se to kotví na čep)? Můj poslední RR má ten vakl extrémní a přemýšlím, jak nejjednodušeji to vymezit, než to zahodím a koupím jiné železo :lol:
Mel sem stejny problem pred deseti lety. Klasicky jsem to zavaril a vyreseno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#825 Příspěvek od Lukasino » 27 čer 2021 21:46

No to se mi zrovna dělat nechce :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#826 Příspěvek od Kokesek » 27 čer 2021 21:47

Musis umet prijmout radikalni reseni. Odrezat to pripadne jde taky.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
PetrVIVIVI
Příspěvky: 79
Registrován: 26 úno 2018 15:45
auto: RR V8 (M62)
Bydliště: Ostrava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#827 Příspěvek od PetrVIVIVI » 23 zář 2021 08:21

Ahoj. Přidávám se do party a díky Kokeškovi (moc děkuji jako vždy) budu majitelem l322 m62 s plynem. Jelikož jsem plynem naprosto nepolíbený (nevím ani jak to natankovat) zeptal bych se zde zkušenějších na pár naprosto triviáních otázek. Mám tam STAG-300-8 qmax basic a nádrž místo rezervy. Jako vždy tomu chci dát maximální možnou péči.

Kde tankovat kvalitní lpg nebo to je jedno?
Je potřeba přimazávaní ventilů nebo to motor zvládá v pohodě. Nebo jak poznám že to tam mám.
Jak měřit spotřebu?
Co se ukazuje za spotřebu na palubovce?
Jak často jezdit na benzín? Třeba 1:5 (benzin:plyn) nebo to je jedno.
Auto startuje na benzín a pak po čase přepne na lpg?
Používat Aditiva do benzinu na udržení cistoty benzínových vstřikovačů?
Když pojedu dlouhou trasu dálnice je lepsi jet na benzín a lpg třeba na město a krátke trasy?
Je dobré používat přípravky na čištěni olejového prostoru a pak aditiva do oleje?(BG)

Děkuji moc Petr
Přílohy
IMG_1391.jpeg

MadTom
Příspěvky: 14901
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#828 Příspěvek od MadTom » 23 zář 2021 08:40

Plyn už dlouho nemám, ale jednu zkušenost z nedávné doby - auto na plyn, většinu času jezdilo na plyn, postupně to startovalo na benzín hůř a hůř. Nakonec problém byl v kvalitě benzínu, který se díky biosložkám v něm postupně v nádrži kazil, až to přicpalo jako filtr tak vstřikovače. Ve všem bylo něco, co vypadalo jako sliz. Výsledek - rozborka benzínové palivové soustavy a komplet vyčištění. Od té doby tam lije jenom 100 oktanový super benzín, který by měl být bez biosložek. A to ne kvůli výkonu, ale čistě kvůli životnosti, protože na benzín pouze startuje. Stejně problémy potom se stavebními stroji na benzín - pokud se tam na podzim nechal ten obyčejný, tak na jaře se to nedalo nastartovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2545
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#829 Příspěvek od pojir » 23 zář 2021 09:31

Jo, nejpodstatnejsi je bych rekl mit benzinovou nadrz spis plnou nez mit jak je rok dlouhy jen trochu na dne. A tankovat benzin, ktery se nekazi (protoze nema bioslozky) - to jsou ty vysokooktanove u nekterych (!) cerpacich stanic nebo obycejny natural 95 u EuroOilu. A menit LPG filtry jednou za rok.

A jinak auto stratuje na benzin a na plyn prepne az po zahrati - to bys mel videt podle blikajici/svitici diody na ovladacim tlacitku plynu.
Spotrebu merit kllasicky jako za starych casu - tankovat plnou, resetovat pocitadlo a pouzivat kalkulacku. Nebo se o spotrebu nestarat, to taky dobre funguje.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#830 Příspěvek od discovery1liptov » 23 zář 2021 20:29

Ahoj len moja skusenost od januara mám také auto s plynom ... bol som na celkovej kontrole a menili mi filtre a neskor aj plynové vstrekovače postupne som si to vychytal:) určite ak nevieš v akom je stave chod ku plynarom nech ti to pozru a velmi sa mi osvečilo tankovať 100oktan u nás na OMW/SHELL/SLOVNAFT na 95tku som zabudol potom ako sa to auto začalo správať iked stoji 1,69 eur/ L :)

jazdím vačšinou 5 LPG nádrží a potom 1/2 benzínovej nádrže. Spotreba mi vychádza 20l LPG na 100km ale to je kombinácia dedina/mesto/dialnica a vačšinou šoferuje manželka:)

Samo.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#831 Příspěvek od Rennie » 23 zář 2021 21:22

Já mám nastavenou jízdu trvale na obě směsi. 90 procent plynu a cca 10 procent benzinu. Jde to i takto a nic tolik netrpí
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 900
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D2,D3,S3,RRC
Bydliště: Ostrava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#832 Příspěvek od Dex » 24 zář 2021 12:15

Rennie píše:Já mám nastavenou jízdu trvale na obě směsi. 90 procent plynu a cca 10 procent benzinu. Jde to i takto a nic tolik netrpí
Ventilové sedla mas dělané? Co to máš za systém? Díky

(Ventilové sedla jsou problém jen u Jaguar motorů, ne BMW …. pro ostatní)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
PetrVIVIVI
Příspěvky: 79
Registrován: 26 úno 2018 15:45
auto: RR V8 (M62)
Bydliště: Ostrava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#833 Příspěvek od PetrVIVIVI » 28 zář 2021 11:15

Chystám se na přetěsnění vík m62. Pojedu dle workshop manuálu a youtube. Jediné co nevím jaké těsnění vzít. Elring jsem našel že se dělá i malinko jíné než OE-má to smysl? Poradí prosím někdo co vše k tomu budu potřebovat? Chci dát i těsnící silikon na místa dle manuálu nebo to mám objet silikonem po celém obvodu? Děkuji moc

vinicpp
Příspěvky: 360
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#834 Příspěvek od vinicpp » 04 říj 2021 08:57

Už dávnejšie som sa chystal skontrolovat žhaviče, lebo na diag hlasilo chybu žhaviča. Tak som to rozobral a nakoniec som zistil ze zo 6 žhavičov, 3 nešli. To je zaujimavé že to uplne v pohode štartovalo. Sice v zime pri vačších mrazoch to par sekund po naštartovani vynechavalo, ale aj tak celkom fajn ked to žhavilo iba na 3.

Uživatelský avatar
PetrVIVIVI
Příspěvky: 79
Registrován: 26 úno 2018 15:45
auto: RR V8 (M62)
Bydliště: Ostrava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#835 Příspěvek od PetrVIVIVI » 11 říj 2021 13:59

Ahoj. Zima se blíží tak bych rád načnul téma zapalovacích svíček. Chtěl bych je vyměnit na mém l322 m62 4.4 LPG a těch typů je opravdu hodně takže nevím po čem sáhnout. Na plyn a benzín jezdím tak půl na půl zatím.

Má smysl tam dávat svíčky s označením CNG/LPG nebo je to úplně jedno?
Iridium nebo platina?

Děkuji moc

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#836 Příspěvek od Lukasino » 11 říj 2021 15:10

Mě vždycky radili dát tam co tam patří podle výrobce, bez ohledu na lpg :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
tom199
Příspěvky: 155
Registrován: 07 dub 2016 23:40
auto: L320 4.2 SC
Bydliště: Plzeň

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#837 Příspěvek od tom199 » 11 říj 2021 18:13

A měnit o polovinu dříve.

whiterabbit
Příspěvky: 52
Registrován: 20 úno 2020 10:10
auto: L322 3.0TD6

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#838 Příspěvek od whiterabbit » 18 říj 2021 19:31

Ahoj, občas si moje L322 dofoukne po delším stání na nerovném parkovišti (pravá strana mírně z kopce) - přední pravou stranu

Chtěl bych zkusit udělat kalibraci podvozku, ale trochu tomu nerozumim, v návodu je měřit od středu kola k lemu a origo hodnoty předek 493mm / zadek 483mm, na mě ale vykouklo tohle
IMG_6249.PNG
mám teda udělat kalibraci - změřit a napsat naměřený hodnoty a nebo napsat ty origo?

Díky
L322 3.0TD6 Epsom Green

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#839 Příspěvek od Lukasino » 19 říj 2021 07:42

Netuším přes co to děláš, v originál diagnostice se to měří svisle od středu kola po lem. Nemá logiku, aby jsi při kalibraci zadával nějaké předepsané hodnoty, musíš tam dát aktuální. :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

whiterabbit
Příspěvky: 52
Registrován: 20 úno 2020 10:10
auto: L322 3.0TD6

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#840 Příspěvek od whiterabbit » 19 říj 2021 08:03

ok díky, tak to tak udělám ... tohle je IID tool, hledal jsem jak se to dělá a v návodu k IID je tabulka origo hodnot, tak mi to přišlo divný proč tam vubec je a proč jsou ty hodnoty tak jiný
L322 3.0TD6 Epsom Green

Odpovědět