RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Na kastli vezmi magnet a budeš hned vědět co je hliník a co ne
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zdravim pánové
potrebuji poradit jak vyndat dopravní čerpadlo z nádrže u p38, má to
někde v podlaze přístup nebo musí nádrž dolů. Nedává mi to naftu
do filtrů dík za rady .
potrebuji poradit jak vyndat dopravní čerpadlo z nádrže u p38, má to
někde v podlaze přístup nebo musí nádrž dolů. Nedává mi to naftu
do filtrů dík za rady .
Naposledy upravil(a) pidalini dne 01 kvě 2012 11:17, celkem upraveno 1 x.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Chcel by som sa opytat kolko litrov oleja ide do TDV8 ? Diky
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jj, to jsem se už dočetl, spíš mě zajímalo kdy to cca čekat a co s tím ideálně? Koupit nové a mít na nějakou dobu zase klid, nebo zaslepit? Nebo to stačí pravidelně čistit?komin píše:Ten BMW motor ma v sani take plastove klapky plast casom dozreje polame sa a motor si to nasaje ostatne si uz asi domyslis
Masar: jo, taky možnost
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Co viem tak sa davaju tie klapky prec.
LR DEFENDER 110 SW
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Už jsem to našel, na anglické ebay se prodávají záslepky o průměr 22 nebo 33mm... Takže to nechám otevřít, zkontrolovat zda tam jsou a jaký průměr a zaslepí se to.
Ještě se zeptám, jak je to s měchy například v pneuservisu atd.? Může se auto bez problému zvednout, nebo je potřeba nějaká speciální procedura? Vím, že třeba u Allroada to znamenalo možné poškození měchů...
Druhý dotaz, budu dělat spaní do auta, jde nějak deaktivovat vnitřní alarm?
Ještě se zeptám, jak je to s měchy například v pneuservisu atd.? Může se auto bez problému zvednout, nebo je potřeba nějaká speciální procedura? Vím, že třeba u Allroada to znamenalo možné poškození měchů...
Druhý dotaz, budu dělat spaní do auta, jde nějak deaktivovat vnitřní alarm?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zrcátka nevím (také by se mě to líbilo), ale zamykání po rozjezdu jde a automatické svícení také. Z dalšího zajímavého, by se mě líbilo automatického snížení auta na nástupní výšku např. po zařazení P. Sice používám ten knoflík na dveřích, ale je to takové...knoflík zrcátka, knoflík výška a pak teprve vypnout a vystoupit. Ještě by bylo dobré automatické zavření všech oken včetně střešního po vyjmutí klíče ze zapalování.Lukasino píše:Zeptam se na takove kraviny
Mechy
- radeji s vyskou podvozku nehybat, nebo naopak je lepsi, kdyz se to hybe? Nebo je to absolutne fuk?
Motor TD6, mam najeto 180tis (dle vseho real)
- nachipovat, nebo radeji na nej nesahat? Nekdo rikal, ze se mu motor docela zklidnil po nachipovani (nemel potrebu podrazovat v kopci atd.)
- co sani? Od kolegu s e39 vim, ze tam byl nejaky problem u sani, uz ted nevim co presne, ale myslim ze nejake tycky kdyz se zapekli a urvali, tak nadelali dost bordelu v motoru, resit, nebo to je u RR nejak vyreseno lepe?
- jak s rozvody? Rozvod je retezem, mam-li spravne informace, ale co pomocny rozvod nebo jak se tomu rika (na altik, klima kompresor, servo, atd.). Jaky je tam interval vymeny a co se vse meni?
Kastle
- co je vse hlinik? Koukal jsem, ze zadni vnitrni lemy mam docela od kaminku orvany a na tech mistech mi uz trochu leze liska...
Diagnostika, co vse lze pres ni?
- je mozne nastavit aut. sklapeni zrcatek po zamknuti na leto?
- nastavit automaticke zamykani po rozjezdu?
- aut. sviceni?
- neco dalsiho zajimaveho?
Pote co jsem se bavil s Jirkou (jeste jednou diky za pokec), tak mi doporucoval jednotku na mechy z UK. Co je to presne zac?
Obecne, je nekdo v Praze, kdo umi L322? Cimz nemyslim LR autorizak Jen potrebuji vyresit kraviny typu ze se mi nezklapi zrcatka (respektive se sklopi, ale okamzite hned vyklopi) a nefunguji parkovaci senzory (pote co predchozi majitelka "oparkovala" roh zadniho narazniku).
Moc diky
To nám ale musí napsat někdo z kluků, co mají diagnostiku ...
Servis R.R. je mimo ofic. servisy značky problém. Když jsem ale toto auto kupoval, byl jsem s tím ale smířen.
Já možná zkusím DEF TEC, i když mě p.Mrzena připadá velice neosobní. Setkal jsem se s ním asi 3x a nikdy nebyl sdílný na nějakou debatu o možnostech jeho servisu atd. Vždy se na akci bavil jen v úzkém kruhu svých známých. Alespoň tak mě to připadalo.
Můžu se ale mýlit, protože zákazníci tam jezdí (je to prostě Praha) a když si přečteš poslední číslo 4x4 Off road magazínu, je tam o jeho servisu článek, reklamy atd. Uvádí o sobě, že jsou specialiské na Range Rovery a to mě zajímá.
První co tam poptám je výměna žhavýcích svíček u Tdv8. To mě zatím nikdo z mnou oslovených servismanů nebyl schopen nabídnout, vzhledem k tomu že to je prý docela opruz a musí na to být speciální přípravek, když je nechceš zalomit v hlavě ... Pak hlavy ven, ovrtat brrrr ... Teď je ale docela teplo, takže to není až tak aktuální.
Jinak jsem rozhodnut, když v CZ neuspěji s kvalitním servisem který toto auto potřebuje vzhledem k elektronice která v něm je, si udělat výlet např.do Lipska a nechat si to udělat tam.
Uvidíme
Ten modul na ten podvozek, díval jsem se na to také ale nevím ...
Koupit modul na podvozek, pak na vymazání servisního intervalu atd. atd. To už je lepší pořídit alespoň Blackbox nebo rovnou celou diagnostiku a naučit se to
To auto, je ale tak pohodové a rozmazlující že i přes tyto problémy se servisem, bych ho neměnil
Před lety byl stejný problém s Defama a DII Td5, a teď už to kluci servisovat umí
Problém bych viděl pouze v kompletní GO motoru Td5. Tam bych ještě vybíral ke komu si to dám udělat. Zpravidla ti, kteří to tady umí, nemají čas a mít z auta 6 měsíční uloženku, se mě asi nebude chtít. Bohužel GO motoru, mě v dohledné době čeká a DanoDefa také ... Možná vzít celý repasovaný motor z Anglie, starý jim tam na protiúčet poslat a je klid. Je to ale docela raketa
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Do motoru Tdv8 8,5 litru, odpověděl jsem i na SZ.
Mazadlo Castrol 5W40
Mazadlo Castrol 5W40
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mopadži díky za odpověď
Ještě jsem se pořádně s tím nikam nedostal... Diagnostika je BMW nebo LR? Odpoledne jedu do servisu kvůli té el., tak budu moudřejší
S tím servisem, když nikoho nenajdu, budu muset do LR, ale přiznám se, že jsem zatím vždy servisoval u nadšenců značky, kteří ty auta opravdu znají a vyplatilo se mi to.
Ten modul na podvozek, to je tohle? http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-Ra ... 794wt_1163" onclick="window.open(this.href);return false;
K čemu je to ještě jednou přesně dobré, kromě mazání chyb? Že v případě opravdu nouze to dokáže zvednout ještě více podvozek a můžu si vlastně sám navolit výšku všech režimů?
Servisní interval, tady to nejde udělat nějakou kombinací spínačky a reset tlačítka? :-O To je snad první auto kde to slyším
Uvidím co bude vše třeba, servisní interval mě čeká cca za dva měsíce, zatím musím jen vyřešit ty zrcátka (je možné, že to chce jen seřídit krajní polohy?) a parkovací senzory.
A musím co nejdřív zkontrolovat ty "swirl flaps", ale zatím co jsem našel fóra kde bylo dotazováno na RR TD6, tak je tam nikdo neměl, doufám že nebudu první
http://www.fullfatrr.com/forum/post77944.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... &p=1031510" onclick="window.open(this.href);return false;
Čeká mě teď servis při cca 186tis.km, co vše udělat? Mot. olej, filtry, ještě něco? Jakou výdrž/interval má řemen a kladka(y)?
Ještě jsem se pořádně s tím nikam nedostal... Diagnostika je BMW nebo LR? Odpoledne jedu do servisu kvůli té el., tak budu moudřejší
S tím servisem, když nikoho nenajdu, budu muset do LR, ale přiznám se, že jsem zatím vždy servisoval u nadšenců značky, kteří ty auta opravdu znají a vyplatilo se mi to.
Ten modul na podvozek, to je tohle? http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-Ra ... 794wt_1163" onclick="window.open(this.href);return false;
K čemu je to ještě jednou přesně dobré, kromě mazání chyb? Že v případě opravdu nouze to dokáže zvednout ještě více podvozek a můžu si vlastně sám navolit výšku všech režimů?
Servisní interval, tady to nejde udělat nějakou kombinací spínačky a reset tlačítka? :-O To je snad první auto kde to slyším
Uvidím co bude vše třeba, servisní interval mě čeká cca za dva měsíce, zatím musím jen vyřešit ty zrcátka (je možné, že to chce jen seřídit krajní polohy?) a parkovací senzory.
A musím co nejdřív zkontrolovat ty "swirl flaps", ale zatím co jsem našel fóra kde bylo dotazováno na RR TD6, tak je tam nikdo neměl, doufám že nebudu první
http://www.fullfatrr.com/forum/post77944.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... &p=1031510" onclick="window.open(this.href);return false;
Čeká mě teď servis při cca 186tis.km, co vše udělat? Mot. olej, filtry, ještě něco? Jakou výdrž/interval má řemen a kladka(y)?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No já tedy nevím o nikom s TD6 (mot.M57 306D1)komu by vlítla klapka do sání,to se podle mě týkalo až novějších motorů,které se dávali do BMW E60.(mot.306D2).Tam to lítalo jak čerti v palírně...a ty motory nepřežili 100000km,ale starej TD6 co dávali do RR byl pro němce už odpad...
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
pan klobouk píše:No já tedy nevím o nikom s TD6 (mot.M57 306D1)komu by vlítla klapka do sání,to se podle mě týkalo až novějších motorů,které se dávali do BMW E60.(mot.306D2).Tam to lítalo jak čerti v palírně...a ty motory nepřežili 100000km,ale starej TD6 co dávali do RR byl pro němce už odpad...
No právě kolegové s e39 s automatem to tam mají... Osobně si myslím, že to tam také není, ale raději se přesvědčím, než na to spoléhat.
Jinak můj servis diagnostiku neumí, takže opravdu zkusím DEF TEC.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jasně,určitě je lepší to zkontrolovat,než se jenom domnívat...
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
To Lukasino:
Co se tyka diagnostiky, to nam opet musi rici povolanejsi. Ja se domnivam, ze prave u tohoto motoru Tdv8 ktery neni BMW, bude i ta diagnostika jina.
Co se tyka servisu - oleje, filtry, vymena kladek prislusenstvi, remenu atd. ti udelaji kluci tady. Ja byl na tomto prvni servisu u eliotta. Umi to ale i Mesky, Auto Jase atd.
Me se jedna ale hlavne (treba to ani potrebovat nebudu ) o servis ty elektroniky co v tom aute je. Az to proste zacne hazet nejaky ty nesmysly, bude to blikat a tak , zatim jsem s tim najel ale pouze 8tis. co to mam a vse je bezproblemu.
Rozvod je retezem, jak me potvrdil Patrik, takze to neni treba resit.
Remen prislusenstvi a kladky, bych byt tebou radsi vymenil. Ja mam remen vymenen, kladky necham udelat priste. Urcite si nech vymenit olej v prevodovce. Tu kravinu co pisi v manualu ze tam je dozivotni napln ... tam napsal snad nejaky najaty Toyotar
Je pravda, ze olej v automatu nejde nikdy vymenit vsechen, to by se muselo vyplachovat a vyplachovat snad 20litry.
Ja budu ( mam auta proste rad), menit olej v motoru po 15tis. a v prevodovkach a diferacich po 30tis. pri beznem pouzivani auta. Az s nim zacnu neco tahat (montaz zavesu u Patrika se blizi), nebo ho nekde lehce potrapim v terenu (?), interval zkratim.
Co se tyka vymazani to servisniho intervalu, bohuzel zatim jsem zadnou fintu - klicek atd. u tohoto modelu RR s Tdv8 nenalezl ... Takze stale zbyva jen diagnostika.
U starsich typu s Tdv6, 4,4 a 4,2 benzin to jde. V diagnostice Bosch je tato metoda dokonce popsana. Konzultoval jsem to s Meskym.
Co se tyka zvedani podvozku, myslim ze pro mne je mod "offroad" dostatecny. Ja s timto autem, zadny "hardcore" jezdit nehodlam (zatim)
Co se tyka diagnostiky, to nam opet musi rici povolanejsi. Ja se domnivam, ze prave u tohoto motoru Tdv8 ktery neni BMW, bude i ta diagnostika jina.
Co se tyka servisu - oleje, filtry, vymena kladek prislusenstvi, remenu atd. ti udelaji kluci tady. Ja byl na tomto prvni servisu u eliotta. Umi to ale i Mesky, Auto Jase atd.
Me se jedna ale hlavne (treba to ani potrebovat nebudu ) o servis ty elektroniky co v tom aute je. Az to proste zacne hazet nejaky ty nesmysly, bude to blikat a tak , zatim jsem s tim najel ale pouze 8tis. co to mam a vse je bezproblemu.
Rozvod je retezem, jak me potvrdil Patrik, takze to neni treba resit.
Remen prislusenstvi a kladky, bych byt tebou radsi vymenil. Ja mam remen vymenen, kladky necham udelat priste. Urcite si nech vymenit olej v prevodovce. Tu kravinu co pisi v manualu ze tam je dozivotni napln ... tam napsal snad nejaky najaty Toyotar
Je pravda, ze olej v automatu nejde nikdy vymenit vsechen, to by se muselo vyplachovat a vyplachovat snad 20litry.
Ja budu ( mam auta proste rad), menit olej v motoru po 15tis. a v prevodovkach a diferacich po 30tis. pri beznem pouzivani auta. Az s nim zacnu neco tahat (montaz zavesu u Patrika se blizi), nebo ho nekde lehce potrapim v terenu (?), interval zkratim.
Co se tyka vymazani to servisniho intervalu, bohuzel zatim jsem zadnou fintu - klicek atd. u tohoto modelu RR s Tdv8 nenalezl ... Takze stale zbyva jen diagnostika.
U starsich typu s Tdv6, 4,4 a 4,2 benzin to jde. V diagnostice Bosch je tato metoda dokonce popsana. Konzultoval jsem to s Meskym.
Co se tyka zvedani podvozku, myslim ze pro mne je mod "offroad" dostatecny. Ja s timto autem, zadny "hardcore" jezdit nehodlam (zatim)
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
MOPADŽI píše:To Lukasino:
Co se tyka diagnostiky, to nam opet musi rici povolanejsi. Ja se domnivam, ze prave u tohoto motoru Tdv8 ktery neni BMW, bude i ta diagnostika jina.
Co se tyka servisu - oleje, filtry, vymena kladek prislusenstvi, remenu atd. ti udelaji kluci tady. Ja byl na tomto prvni servisu u eliotta. Umi to ale i Mesky, Auto Jase atd.
Me se jedna ale hlavne (treba to ani potrebovat nebudu ) o servis ty elektroniky co v tom aute je. Az to proste zacne hazet nejaky ty nesmysly, bude to blikat a tak , zatim jsem s tim najel ale pouze 8tis. co to mam a vse je bezproblemu.
Rozvod je retezem, jak me potvrdil Patrik, takze to neni treba resit.
Remen prislusenstvi a kladky, bych byt tebou radsi vymenil. Ja mam remen vymenen, kladky necham udelat priste. Urcite si nech vymenit olej v prevodovce. Tu kravinu co pisi v manualu ze tam je dozivotni napln ... tam napsal snad nejaky najaty Toyotar
Je pravda, ze olej v automatu nejde nikdy vymenit vsechen, to by se muselo vyplachovat a vyplachovat snad 20litry.
Ja budu ( mam auta proste rad), menit olej v motoru po 15tis. a v prevodovkach a diferacich po 30tis. pri beznem pouzivani auta. Az s nim zacnu neco tahat (montaz zavesu u Patrika se blizi), nebo ho nekde lehce potrapim v terenu (?), interval zkratim.
Co se tyka vymazani to servisniho intervalu, bohuzel zatim jsem zadnou fintu - klicek atd. u tohoto modelu RR s Tdv8 nenalezl ... Takze stale zbyva jen diagnostika.
U starsich typu s Tdv6, 4,4 a 4,2 benzin to jde. V diagnostice Bosch je tato metoda dokonce popsana. Konzultoval jsem to s Meskym.
Co se tyka zvedani podvozku, myslim ze pro mne je mod "offroad" dostatecny. Ja s timto autem, zadny "hardcore" jezdit nehodlam (zatim)
Pan klobouk: tak tak
Mopadži: já mám TD6, 2003 A umí Eliott diagnostiku?
Rozvod je řetěz i u 3.0d, to už vím, takže mi jde skutečně jen o pomocný rozvod na altík atd. Nechám to zkontrolovat a kdyžtak vyměním.
Oleje v převodovkách znám, vím co to dokáže. Ta moje je nedávno po repasy, už prošla první výměnou po pár tisících, takže teď mám na nějaký čas klid.
Zkusím potom ještě jednou zavolat Jirkovi, snad ho nebudu otravovat a vyzvědět více věcí o té jednotce na podvozek
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zatím jsem skutečně našel jen na 2002-2005
Resetting the Oil Service or Service Interval Message 02-<05
Ignition key must be “off”
Press and hold the trip odometer button in the instrument cluster (left button), and turn the ignition key to the first position (KLR).
Keep the button pressed for approximately 5 seconds until one of the following words appear in the display: “OIL SERVICE, or “INSPECTION”, with “reset”.
Release the reset button and press and hold it again until “reset” begins to flash.
While the display is flashing, press the left button briefly to reset the service interval.
After the display has shown the new interval, the following will appear: “END SIA”.
Více http://www.fullfatrr.com/wiki/Service_R ... structions" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale našel jsem i na resetování chybových hlášek :-O
Resetting ALL Defect Codes
Ignition key must be “off”
Press and hold the Check Control button in the instrument cluster (RIGHT button), and turn the ignition key to the first position (KLR).
You will first see "Check Control OK", some seconds later you will see "Test Nr.01"
Push the left button on the instrument cluster to see the car's identification number. Add the 5 digits (not 6) together and write down that number, you will need it for unlocking all the functions. Example: A123457 will lead to 2+3+4+5+7 = 21
Push the right button until you see "Test Nr.19"
Push left button until you see the number that is equal to the one you calculated above
Push right button again
Using the left button select 21. Reset all defect codes
Press the Right button to select.
Zkopírováno z http://www.fullfatrr.com/wiki/Secret_Codes" onclick="window.open(this.href);return false;
Resetting the Oil Service or Service Interval Message 02-<05
Ignition key must be “off”
Press and hold the trip odometer button in the instrument cluster (left button), and turn the ignition key to the first position (KLR).
Keep the button pressed for approximately 5 seconds until one of the following words appear in the display: “OIL SERVICE, or “INSPECTION”, with “reset”.
Release the reset button and press and hold it again until “reset” begins to flash.
While the display is flashing, press the left button briefly to reset the service interval.
After the display has shown the new interval, the following will appear: “END SIA”.
Více http://www.fullfatrr.com/wiki/Service_R ... structions" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale našel jsem i na resetování chybových hlášek :-O
Resetting ALL Defect Codes
Ignition key must be “off”
Press and hold the Check Control button in the instrument cluster (RIGHT button), and turn the ignition key to the first position (KLR).
You will first see "Check Control OK", some seconds later you will see "Test Nr.01"
Push the left button on the instrument cluster to see the car's identification number. Add the 5 digits (not 6) together and write down that number, you will need it for unlocking all the functions. Example: A123457 will lead to 2+3+4+5+7 = 21
Push the right button until you see "Test Nr.19"
Push left button until you see the number that is equal to the one you calculated above
Push right button again
Using the left button select 21. Reset all defect codes
Press the Right button to select.
Zkopírováno z http://www.fullfatrr.com/wiki/Secret_Codes" onclick="window.open(this.href);return false;
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Vim, ze mas Tdv6, proto dokola porad pisu, ze ja pisu o Tdv8 aby to bylo nejak tak rozliseno
Co se tyka diagnostiky, spoj se s tandemem eliotomeskovskym. U me to tak fungovalo
Co se tyka diagnostiky, spoj se s tandemem eliotomeskovskym. U me to tak fungovalo
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Naplne RR vogue Tdv8 3,6
Motor - 9,5l Castrol 5W40
Prevodovka ZF6HP26 - cca 10l i s vyplachem Shell ATF M13754
Predni dif.- 0,75l Castrol SAF XO 75W90
Zadni dif.s el.uzaverkou - 1,6l Castrol SAF Carbon Mod Plus
Redukcni prevodovka - 1,3l Shell TF 0753
Servo - Texaco Cold Climate PAS Fluid 14315
Chadici okruh - 14l Havoline XLC-WSS-M97B44 oranzova
Motor - 9,5l Castrol 5W40
Prevodovka ZF6HP26 - cca 10l i s vyplachem Shell ATF M13754
Predni dif.- 0,75l Castrol SAF XO 75W90
Zadni dif.s el.uzaverkou - 1,6l Castrol SAF Carbon Mod Plus
Redukcni prevodovka - 1,3l Shell TF 0753
Servo - Texaco Cold Climate PAS Fluid 14315
Chadici okruh - 14l Havoline XLC-WSS-M97B44 oranzova
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mopadži: jo, tak to jsme se s těmi motory nepochopili
Jinak další zjištění, nefunkční CD mechanika na navigaci Podle známého častá závada u bmw... Víte o tom něco? Lze to nějak opravit?
Jinak další zjištění, nefunkční CD mechanika na navigaci Podle známého častá závada u bmw... Víte o tom něco? Lze to nějak opravit?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Oprava navigační DVD, nevím ...Lukasino píše:Mopadži: jo, tak to jsme se s těmi motory nepochopili
Jinak další zjištění, nefunkční CD mechanika na navigaci Podle známého častá závada u bmw... Víte o tom něco? Lze to nějak opravit?
Na ebay co.uk jsou nějaké na prodej, zkus to tam.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No já mám MK3, tj. na CD a to se hodně kazí a cenově to je kolem 5tis., což odmítám dát za něco, co se stejně brzdy opět vy*ere
Pak je MK4 na DVD, což asi máš Ty. Je to zaměnitelné, to už je lepší, ale cenově 7-10tis. a to se bavíme o BMW verzi, takže přijdu o LR "customizaci" (logo, offroad navigace, atd)
Uvidím co mi řekne servis na tuhle jednotku, třeba půjde zachránit
Jinak dnes jsem objednaný na diagnostiku a první kontrolu do DEF-TECu, tak jsem zvědavý Eliott je bohužel vcelku daleko
Pak je MK4 na DVD, což asi máš Ty. Je to zaměnitelné, to už je lepší, ale cenově 7-10tis. a to se bavíme o BMW verzi, takže přijdu o LR "customizaci" (logo, offroad navigace, atd)
Uvidím co mi řekne servis na tuhle jednotku, třeba půjde zachránit
Jinak dnes jsem objednaný na diagnostiku a první kontrolu do DEF-TECu, tak jsem zvědavý Eliott je bohužel vcelku daleko
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322