RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#41 Příspěvek od jirka116 » 09 kvě 2012 16:04

Bylo to přímo z tohoto obchodu: http://www.lrparts.net/pp/RANGE_ROVER_L ... tno=DA6400" onclick="window.open(this.href);return false;
Umí to načíst chyby ,vymazat,nastavit výšku podvozku,překalibrovat podvozek,vyfouknout měchy úplně,dál je tam převozový mod na odtahovku,a měly by se tam ještě někde nastavovat servisní prohlídky,ještě jsem to nepotřeboval tak nevím.
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#42 Příspěvek od Lukasino » 15 kvě 2012 11:05

Já se omlouvám za tupounský dotaz, ale jak je to s tou výškou podvozku? :)

IID Tool je připojený stále, nebo jen když člověk potřebuje něco dělat? IID Tool tedy dokáže upravit nastavení výšky pro výstup/běžnou jízdu/terén, nebo se kdykoliv přes menu můžu do IID Tool proklikat a nastavit si vyloženě libovolnou výšku?
Našel jsem tohle video, je fakt vidět funkce IID Tool, ale bohužel tady využito jen pro čtení a mazání chyb :(
http://www.youtube.com/watch?v=pAjF8XKQSGY" onclick="window.open(this.href);return false; a http://www.youtube.com/watch?v=o7NBnN30 ... ure=relmfu" onclick="window.open(this.href);return false;

Jinak ad servis, nakonec jsem jel do DEF TECu a byl jsem spokojený, auto se prošlo, je vidět že ví co dělají, prošla se diagnostika i volitelné nastavení.

K volitelnému nastavení co je možné u předfaceliftu, tj. u mojí MY2003:
Automatické zamykání po rozjezdu (to je jen trochu nedomyšlené, po vypnutí motoru, nebo po vyndání klíčku se auto neodemkne (jak to bývá u jiných značek), takže člověk musí 2x zatáhnout za páčku dveří)
Automatické svícení
Automatické zpoždění vypnutí světel (coming home, nebo jak se to jmenuje)
Lazy entry, tj. zajíždění volantu a sedačky při nastupování
Možnost ovládání oken s DO
Možnost vypnutí předních park senzorů, nebo úplné vypnutí PDC
Možnost deaktivace ztraceného klíčku
Aktivace panic (to se mi ještě nepodařilo spustit :D )
Opětovné zamknutí do asi 2m od odemknutí bez otevření dveří

To je snad vše :)
Mopadži, bohužel aut. sklápění zrcátek ani aut. snížení podvozku po vypnutí motoru tam není, ale třeba budeš mít víc možností u FL ;)

Jinak servis potvrdil, že klapky v sání (swirl flaps) TD6 nemá.

PDC se podařilo diagnostikovat, mám tři špatné senzory Obrázek

Se zrcátkama je to horší, koncové spínače jsou KO a koupit zvlášť se prý nedají :(
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#43 Příspěvek od jirka116 » 15 kvě 2012 11:16

ID Tool připojíš pouze na změnu a pak ji vyndáš. Jsou tam celkem tři nastavení pro tebe a jeden originál.
Mužeš si nastavit základní výšku pomalu až do ofroad modu tzn. že s tou výškou můžeš jet i přes 50 Km/h. Je to dobrý když jedeš po nějaké horší cestě si to natrvalo zvednout. Já to mám tak že na nastaveí 1 jsem si to nastavil cca o 5 cm výš než standart 2.mám danou že ofroud je cca o 5cm, výš a 3. Jsem ještě nepoužil když zůstaneš ležet na břichu tak to jde asi ještě o 2cm výš.
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#44 Příspěvek od Lukasino » 15 kvě 2012 11:26

Tzn. že to je nějak už zapamatované v menu palubáku a mohu si tam přepínat, zda chci režim 1, 2, 3, nebo původní?

Takže to je:
režim jedna - výška kupříkladu normál +5 cm
režim dva - offroad +5 cm
režim tři - offroad max +7cm
původní - funguje volič u řadící páky, režim dálnice, atd.

To by mělo logiku a bylo super :D
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#45 Příspěvek od Lukasino » 15 kvě 2012 11:39

Jinak ještě co mě zaujalo na L322...

Pro předFL lepší kryt spínače zadních spodních dveří
http://www.ebay.com/itm/370581623401?ss ... 1439.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Viz. video: http://www.youtube.com/watch?v=Mwn5Clr3oU8" onclick="window.open(this.href);return false;
Taková blbost, ale mě osobně to vadí když se to spíná po opření, už to mám doma, jen to vyměnit :)

Funkční a vyzkoušené zaslepení EGR ventilu u TD6
http://www.ebay.co.uk/itm/AlliSport-Ran ... 831wt_1163" onclick="window.open(this.href);return false;
Poté jsem našel za polovic, ale nevím jak s funkčností, není vidět ten spodní výstup :-/
http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-RA ... 500wt_1180" onclick="window.open(this.href);return false;
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#46 Příspěvek od jirka116 » 15 kvě 2012 12:53

Lukasino píše:Tzn. že to je nějak už zapamatované v menu palubáku a mohu si tam přepínat, zda chci režim 1, 2, 3, nebo původní?

Takže to je:
režim jedna - výška kupříkladu normál +5 cm
režim dva - offroad +5 cm
režim tři - offroad max +7cm
původní - funguje volič u řadící páky, režim dálnice, atd.

To by mělo logiku a bylo super :D
V podstatě ano ty cm si zadáváš ty.
Dálniční mod nejde nastavit.
Volič je funkční podle toho co tam dáš tzn.: režim jedna= na voliči normál+5cm offroad režim seriový
reřim dva=na voliči normál seriový offroad režim +5cm
atd.tech kombinací může být moc já využívám jen
režim jedna +5cm normal +5cm offroad
režim tři +5cm normal +7cm offroad
normálně jezdím na originální nastavení
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#47 Příspěvek od Lukasino » 15 kvě 2012 13:02

Už chápu, moc díky ;)

Udělám servis a pak to taky pořídím...

Uložení těch režimů funguje i po vypnutí motoru? Myslím, zda si auto zapamatuje že je na režimu 2, nebo zda to člověk musí po nastartování nastavit (zda chce nějaký režim).

Ještě k podvozku, na youtube je návod, jak bez čehokoliv vymazat chybu, aby byl opět aktivní:
http://www.youtube.com/watch?v=xR899nhkRxE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale uvádí, že to funguje jen pokud vyskočila chyba při vybité baterii, nebo pokud se baterie odpojovala/měnila.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#48 Příspěvek od jirka116 » 15 kvě 2012 13:04

Lukasino píše:Už chápu, moc díky ;)

Udělám servis a pak to taky pořídím...

Uložení těch režimů funguje i po vypnutí motoru? Myslím, zda si auto zapamatuje že je na režimu 2, nebo zda to člověk musí po nastartování nastavit (zda chce nějaký režim).

Ještě k podvozku, na youtube je návod, jak bez čehokoliv vymazat chybu, aby byl opět aktivní:
http://www.youtube.com/watch?v=xR899nhkRxE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale uvádí, že to funguje jen pokud vyskočila chyba při vybité baterii, nebo pokud se baterie odpojovala/měnila.
I po vypnutí klíčku zůstává uloženo.
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#49 Příspěvek od Lukasino » 15 kvě 2012 13:15

jirka116 píše:I po vypnutí klíčku zůstává uloženo.
Tak to je super, moc díky :wink:

Ještě mě napadlo, jak je to s diskama? Na L322 dávali 18", 19" a 20", což není problém zapsat do TP (pomůže např. firma Helpreg p.Stehlík), ale dají se dát na auto i 17" (s AT nebo MT), nebo se do nich nevejdou brzdiče?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#50 Příspěvek od jirka116 » 15 kvě 2012 13:58

Lukasino píše:
jirka116 píše:I po vypnutí klíčku zůstává uloženo.
Tak to je super, moc díky :wink:

Ještě mě napadlo, jak je to s diskama? Na L322 dávali 18", 19" a 20", což není problém zapsat do TP (pomůže např. firma Helpreg p.Stehlík), ale dají se dát na auto i 17" (s AT nebo MT), nebo se do nich nevejdou brzdiče?
Já tam mám toto 265/65 R 18 ALL TERRAIN T/A KO 122R
Přílohy
gumy.jpg
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#51 Příspěvek od Lukasino » 15 kvě 2012 14:08

jirka116 píše:Já tam mám toto 265/65 R 18 ALL TERRAIN T/A KO 122R
To je pěkný! Co hluk, jaký je rozdíl oproti silničním? Není problém s nějakým drhnutím, atd.? V rejdu mi přijde, že tam moc místa navíc není :shock:

BFG AT jsem sice už na autě měl, ale tam to byl přechod z MT Mudzill, takže to po nich byla slast :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#52 Příspěvek od jirka116 » 15 kvě 2012 14:21

V plném rejdu jen malinko plastovej podběh. Hluk zanedbatelný do 50Km/h pak o nich nevíš víc jak 160 jsem s nima nejel a ani nechci :chuckle . V zatáčkách zatím dobrý,ale nesmíš na ně zapomenout ,protože jsem s nima jednou říznul zatáčku a to bylo už slyšet :chuckle a trochu už to šlo za předkem.
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#53 Příspěvek od Lukasino » 15 kvě 2012 14:37

jj, nad 160kmh je to opravdu zbytečný řešit :D To drhnutí je škoda, drhne to ikdyž se to lehce přizvedne, 3-5cm tím IID Tool? S přilnavostí chápu, že to nebude hitparáda, ale přecijen RR není "závodní placka" Obrázek
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#54 Příspěvek od jirka116 » 15 kvě 2012 17:59

To drhne né o celý podběh ale jen o takový kousek co je v předu a to fakt jen když dáš plnej rejt to nemusíš ani řešit :Pohoda:
Defender 110 300tdi, 130 td5

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#55 Příspěvek od pan klobouk » 15 kvě 2012 18:06

Zdar všem. Neřešil někdo z Vás u L322 to protivný "bzučení" předního okna? Mě to dělalo asi před rokem,pak to ustalo a teď se to zase ozývá.Jak jedu tak kolem 100km/h a při bočním větru :nech tak to nepříjemně bzučí. Někde na forech jsem četl,že to dělá starý design mřížky pro přívod vzduchu a guma kolem čelního skla,ale zajímá mě,jestli jste to někdo už v praxi neřešili co s tím. Díky

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#56 Příspěvek od jirka116 » 15 kvě 2012 18:11

pan klobouk píše:Zdar všem. Neřešil někdo z Vás u L322 to protivný "bzučení" předního okna? Mě to dělalo asi před rokem,pak to ustalo a teď se to zase ozývá.Jak jedu tak kolem 100km/h a při bočním větru :nech tak to nepříjemně bzučí. Někde na forech jsem četl,že to dělá starý design mřížky pro přívod vzduchu a guma kolem čelního skla,ale zajímá mě,jestli jste to někdo už v praxi neřešili co s tím. Díky
Slyším jen hrobové ticho :chuckle to co popisuješ to neznám :angel
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#57 Příspěvek od Lukasino » 15 kvě 2012 18:40

Jirka: jo takhle :)

pan klobouk: bohužel, ale také neporadím, také to neznám :( Není tam ta guma nějak divně usazená po výměně okna, nebo něco?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#58 Příspěvek od pan klobouk » 16 kvě 2012 08:34

Tak jsem potom začal pátrat a zjistil jsem,že to opravdu dělá guma kolem čelního skla,respektive ta spodní část co je spojena s plastovým deklem.Ona mírně nedoléhá a při vyšší rychlosti se odchlípne a vibruje a to se přenáší do čelního skla.Vibrace na skle jsou cítit když se ho dotknu. Ověřil jsem si to i sám a to tak ,že už jsem se naštval a oblepil jsem izolepou spoj mezi gumou a čelním sklem.Rázem hrobové ticho....No hrozná kravina :nerd
Sklo měněný nebylo,ale teď přemýšlým co s tím... jestli vyměnit ten dekl,nebo zkusit to nějak přilepit. Každopádně vidím,že jsem tady asi první,kdo tohle řeší,což mě netěší :cry:

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#59 Příspěvek od Lukasino » 17 kvě 2012 11:38

pan klobouk: tak přeji úspěch při řešení ;)

Řešili jste někdo zadní tlumiče? Ty moje mají už to nejlepší za sebou :)

V ČR je hafo prodejců, co nabízí Monroe D4004 za pár korun. Dokonce i na ebay jich pár je a uvádí, že to je pro L322, jenže oproti originálu vypadají jinak.

Máte s tím někdo zkušenost? Co se tu prodává, tak na jedné straně má jen "závitovou tyč", na druhé samozřejmě oko, to je v pořádku.

Ale originál tam má rovnou uložení.

Originál:
http://www.ebay.co.uk/itm/RPD500260-Ran ... 746wt_1163" onclick="window.open(this.href);return false;
Monroe:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 723wt_1163" onclick="window.open(this.href);return false;

To uložení jsem viděl prodávat i zvlášť. Jak to je, je možné použít uložení z původního, nebo na tuto druhovýrobu je potřeba dokoupit uložení? Nebo je to prostě blbost a nepůjde to tam? :)

EDIT: Tak jsem to našel, skutečně je to zaměnitelné, ale je to bez horního uložení.
http://www.landrover-czech.com/2332-rpd ... ver-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Btw. Jirko, jak řešíš rezervu? Vejde se do origo místa ta větší?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#60 Příspěvek od jirka116 » 18 kvě 2012 09:20

Rezervu nemám protože tam je LPG :sweat
Defender 110 300tdi, 130 td5

Odpovědět