RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2669
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#641 Příspěvek od Lukasino » 31 říj 2019 12:29

1, 3 a 4 kabely musí jít propípat mezi sebou. Jakmile je to mezi nimi přerušené, nefunguje to. Ale taky už jsem se setkal s mrtvou ecu
Přílohy
20191031_122800.jpg
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

vinicpp
Příspěvky: 124
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#642 Příspěvek od vinicpp » 31 říj 2019 12:41

No ja som to meral takto: Modul som odpojil a meral som 4pin ktorý vychádza z venca volantu - myslel som že tam niečo nameraám. ALE kombináca 1234 pinov som nič nenameral. ANi ohm ani Kohm, ani nič nepípalo ked som to chcel prepípať. Takže je v prdeli veniec?

Ešte detail - musím zakaždým odpájať baterku ked chcem rozobrať volant?

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2669
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#643 Příspěvek od Lukasino » 31 říj 2019 19:18

Já to měřím na vstupu do modulu, je to pro mě jednodušší a rychlejší. Ty tři kabely (1., 3. a 4.) musí jít prozvonit mezi sebou, pokud je něco porušeného, vyhřívat to nebude. Často se to poškodí při přešívání věnce.

Ohledně airbagu, je lepší to dělat při odpojené baterii, na druhou stranu to dost lidí dělá i při zapojené, ale bez zapnutého/zastrčeného klíčku a ještě jsem neslyšel, že by se něco stalo. Ale ta představa, že Ti bouchne bag v ruce do obličeje, nic moc :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

vinicpp
Příspěvky: 124
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#644 Příspěvek od vinicpp » 31 říj 2019 21:39

No prave ta predstava ako mi to pacne na usmevu :whew

vinicpp
Příspěvky: 124
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#645 Příspěvek od vinicpp » 01 lis 2019 13:13

No tak som to zase rozobral a premeral. Takze prepipal som to ako si povedal a pipa iba kombinacia 3+4. Ina kombinacia nereaguje. Takze asi zly veniec?

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2669
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#646 Příspěvek od Lukasino » 01 lis 2019 13:45

Ano
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

vinicpp
Příspěvky: 124
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#647 Příspěvek od vinicpp » 01 lis 2019 15:08

lukasino - dakujem za pomoc. :)

vinicpp
Příspěvky: 124
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#648 Příspěvek od vinicpp » 04 lis 2019 17:21

Dnes som bol na jednom vrakovisku na záhorí (Zohor). Majú tam dva range roveri. Strieborný a čierny. Tak som kupil zámok tých šoférových dverí a vymenil a funguje :). Chlapci ale teda kto by tam chcel ísť - nech sa pripraví na to že si to sám musí zmontovať. Čistí motáci. Ani náradie.. neochota. (našťastie som to predvídal a zobral si svoje náradie). Hned som zobral aj mikrospínač do spetného - nech je doforoty :D a tiež jeden reproduktor - lebo moj mal uplne zatlačenú membránu a nehral. Nechápem čo sa mu stalo. a jeden origo disk R18., lebo moj bol trochu ťuknutý. Takže 1ks disk, mikrospínač, zámok dverí a reproduktor komplet za 70e. Myslím že fajn cena. Chcel som kupiť aj veniec - volant - kedže mi nejde stále ten ohrev, ale mali ho v žalostnom stave. Moj je ako nový, takže je predpoklad ako písal lukasino - že to asi niekto prečalúnil a tým sa mohol poškodiť ten výhrev.
Tak pomáli pokračujem dalej. :wink:

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 22
Registrován: 14 zář 2011 14:14
tel.: nokia
auto: MGF/TF, Jag, RR L322
Bydliště: Praha

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#649 Příspěvek od Dendy » 13 lis 2019 17:28

Johny píše:
26 říj 2019 17:48
Dendy píše:
12 črc 2019 13:11
Třeba to někdo už řešil u motoru M62TU VANOS, krom výměny lze i VANOS repasovat. Nenasel jsem zde ve foru zadnou zminku tak alespoň co jsem zjistil ja :

svepomoci:

vymena tesneni a k slisovani je potřeba tyto sady:
tesneni 50 dolaru
https://vanos-bmw.com/product/m62tu-van ... 1361433932
plus pripravek 70 dolaru
https://vanos-bmw.com/product/m62tu-vanos-press-tool
navod
https://vanos-bmw.com/m62tu-vanos-procedure-e39-e38-e53
dorazi cca do tydne bez cla :-)
coz je 120 dolaru plus posta cca 3200Kc

Nebo firma
nebo polaci kteří to vymeni tesneni a prelisuji coz mi prijde docela dobry
800 zlotých coz je krat 6 cca 5000Kc plus doprava tam??

http://mehenker.com/cs/bmw/15-regenerac ... mw-v8.html


jinak rusaci to delaj jeste jinak.

https://www.youtube.com/watch?v=-xG2YcxBJo0&t=193s[/youtube]

mate někdo s tim zkušenost???
diky
Dan
Jak se pak řeší samotné nastavení vanosu pri instalaci? Je někde přesný postup nastavení?
Když se zamknou všechny váčky a motor v O/T otočí se vanos( vnitřní část )proti směru hodinových ručiček do max polohy a ten kontakt s mutimetrem není důležitý někde jsem to vyčetl. Jinak jsem sem dával dva návody a z nich je to krásné viditelné.

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 22
Registrován: 14 zář 2011 14:14
tel.: nokia
auto: MGF/TF, Jag, RR L322
Bydliště: Praha

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#650 Příspěvek od Dendy » 13 lis 2019 17:39

dabartos píše:
26 říj 2019 17:51
Musíš mít přípravky.. bez nich to neuděláš...
Jinak přípravky se daji koupit na eBay.co.uk do 3000 Kč.

Johny
Příspěvky: 27
Registrován: 26 zář 2019 12:29
auto: L322

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#651 Příspěvek od Johny » 14 lis 2019 08:17

Dendy píše:
13 lis 2019 17:39
dabartos píše:
26 říj 2019 17:51
Musíš mít přípravky.. bez nich to neuděláš...
Jinak přípravky se daji koupit na eBay.co.uk do 3000 Kč.
Je pošlu na repas do https://mehenker.com/cs/

Zeldaforever
Příspěvky: 11
Registrován: 26 zář 2019 23:28
auto: RR L322 TD6

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#652 Příspěvek od Zeldaforever » 14 lis 2019 22:09

Ahoj, možná hloupý dotaz, jsem čerstvý majitel RR 05 facelift, měl jsem neorigo kola bez senzorů tlaku v pneu, svítilo kontrolka, nyní jsem nasadil origo kola, auto zaznamenalo, napsalo něco o výměně pneu, ale senzor svítí dal, tak jsem pneu dofoukal na předepsaný tlak, ujel par km a stejně svítí, někdo nějakou radu? Mám 255/55r19 a předepsaný tlak 2,5/2,9

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2669
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#653 Příspěvek od Lukasino » 14 lis 2019 22:30

A senzory jsi dával nové? Víš určitě že jsou ok? Mají správnou frekvenci?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Zeldaforever
Příspěvky: 11
Registrován: 26 zář 2019 23:28
auto: RR L322 TD6

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#654 Příspěvek od Zeldaforever » 15 lis 2019 11:44

Senzory jsou nové z loňského podzima

vinicpp
Příspěvky: 124
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#655 Příspěvek od vinicpp » 15 lis 2019 14:01

Mne vypisovalo chybu aj rezervne koleso. Ale to som mal na jeep G CH. Proste bola vyfučana rezerva. Neviem ci to takto funguje aj na RR.

vinicpp
Příspěvky: 124
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#656 Příspěvek od vinicpp » 21 lis 2019 08:32

Čáute. Neviete prečo mi toto robí svetlo? Iba jedno. Zmontoval som ho - silikonom zatmelil spoj medzi sklom a plastom, reps. plastom a plastom :D.. , vysušil, prečistil tie malé gumové "odparovače" v tvare "T" (jeden bol upchatý) ale aj tak sa to rosí. Znamená to že tam stále niekde zateká asi že? Nechápem to kade.
Obrázek

MadTom
Příspěvky: 12368
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#657 Příspěvek od MadTom » 21 lis 2019 08:45

A není ten vnější plast někde lehounce popraskaný - voda tam potom umí protéct, a ven u potom nevyteče. Já jsem to u několik různých aut taky zkoušel lepit, nakonec jsem vzal vrtačku a dolů do toho plastu navrtal 2 mm dírku a je klid.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

vinicpp
Příspěvky: 124
Registrován: 09 říj 2019 19:45
tel.: čierny
auto: RR L322, w140 S500,
Bydliště: Trnava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#658 Příspěvek od vinicpp » 21 lis 2019 09:09

Cele som to pozorne prehliadol a nic som nenasiel. Hm. 2mm dierka - ok ale načo ked su vo svetle od vyroby dva odparováky? A teda su funkcné.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2669
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#659 Příspěvek od Lukasino » 21 lis 2019 09:20

Nevím proč to tak je, ale je to běžné u zadních světel na L322, nedejbože když se myje wapkou :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2099
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#660 Příspěvek od pojir » 21 lis 2019 09:21

Asi by to chtelo napred poradne vysusit... Dokud je uvnitr vlhkost, tak proste pri zchlazeni zkondenzuje.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Odpovědět