Stránka 36 z 52

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2020 21:04
od Kokesek
Neni to tdv6. Jedna se o stary radovy sestivalec od bmw s oznacenim 306d1.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2020 21:20
od Lukasino
Náplně a filtry, zbytek podle potřeby, to uvidíš sám o co si řekne... spíš bych se bál o brzdy, ty většinou odnesou delší stání venku (kotouče a destičky), dost možná pneumatiky, jestli jsou bez tlaku, atd. :wink:

Dva roky zase nic moc není :yes

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2020 21:36
od Kokesek
Nejvice bych se bal o prevodovku. Vetsi nestesti se do niceho jineho nemontovalo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2020 21:46
od Lukasino
Padl dotaz na problém kvůli stání, což převodovku nerozhodí :mrgreen: o GM převodovce u TD6 snad není nutné psát :lol:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2020 21:49
od Kokesek
Me to rozhodi pokazde co o te kombinaci slysim


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2020 22:08
od wittmann19
jasně jde o td6 ne tdv6, tu jsem měl v D3 , tak nerad bych koupil další neštěstí když mě furt přitahují ty LR,

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 13 črc 2020 21:46
od pan klobouk
Ahoj, stala se mi taková nečekaná věc a to že při jízdě po dálnici do kopce na 5 st. při sešlápnutí plynového pedálu auto při podřazení "koplo", ale opravdu hodně. Myslel jsem, že jsem něco přejel. Potom znovu. Říkal jsem si tak a převodovka je zase v pr... Ale mám na ní ujeto po kopl.GO cca 20000km. Nicméně jsem zjistil, že v manuální režimu řadí bez problémů. V podstatě jako by nešel kickdown. Po připojení na diagnostiku byly smazány adaptace . Při zkušební jízdě to zase koplo a hodilo chybu "vadné snímače plyn. pedálu- rozdílné hodnoty " Po smazání zatím řadí dobře. Vím, že to vyřešeno samozřejmě není, ale chci se zeptat jestli je to na výměnu kompl. plynového pedálu, nebo jsou tam ještě nějaké snímače, pokud to někdo řešil. Je to L322 TD6.

díky

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 29 črc 2020 18:58
od Dendy
Ahoj panove,

lze na L322 s motorem M62 sundat svody bez zvedáku? Koukl jsem do Workshopu a tam to vypadá ze lze sundat s tak nevím. :Sorry:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 30 črc 2020 22:10
od Kokesek
Ano je to mozne udelat na zemi. Trosku se budes trapit.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 říj 2020 14:05
od DavidGer
Ahojte, jsem tady nový, a přemýšlím, že bych si splnil svůj sen, a koupil si Land Rover, buď Discovery 3 nebo Range Rover té doby. Rozpočet je tak 200-250 tisic, pročetl jsem si tady témata ohledně těch modelu. A něco už vím. Ale přesto bych se chtěl zeptat, zda-li je možné takové auta provozovat i jako daily car, s nájezdem 30-40km tisíc ročně. Nebo je to finanční sebevražda. Samozřejmě počítám že takové auto bude vyžadovat větší servis a dražší. Teď vlastním Volvo XC90, takže vim, ze takové auto není jen olej a filtry. Díky za jakoukoliv radu nebo zkušenost. Moc si toho vážím.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 říj 2020 14:56
od Lukasino
Já bych se toho nebál, osobně bych šel raději do L322, než D3 už kvůli lepšímu výběru motorů.

Spotřebu si spočítáš sám a ostatní provozní náklady jsou dost závislé i na dobrém výběru a šťastné ruky :mrgreen:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 říj 2020 09:28
od Dobrák
Ahoj všem, chci se podělit o nakonec zábavnou historku (jak už to tak u LR občas bejvá)


Začal se mi vypouštět za jízdy podvozek a začala naskakovat hláška o snížení podvozku a podvozek se vypustil a vypnul.... vzhledem k tomu, že jsem vyměnil před týdnem všechny měchy bylo nepravděpodobné, že by tam byla díra ale budiž... Večer jsem s tím jezdil kolem baráku a snažil se zjistit v jakém momentě ta chyba naskočí... Nic méně, dělo se to absolutně nahodile, jednou hned ... jednou po 30km na dálnici .. atp...

Tak jsem další den za světla chtěl vyrazit do servisu....no a koukám, že mám asi ušlé pravé přední kolo.. (v tu chívli si říkám,že je asi nepravděpodobné, že by to špatně vyhodnostil např ABS kuli zmeně obvodu nebo čidlo výšky) Na cestu do servisu jsem ho ale stejně potřeboval dofouknout ..... a ejhle "závada" odstraněna. Radši jsem to pak ještě jednou ručně vypustil abych si to ověřil :oops: Od te doby najeto asi 1000 km bez zavady :D

Závěrem :grin: : Pokud se vam začně blížit tlak v pneu k číslu 1 tak vas brzo čeká vypuštěnej podvozek.
Poučení: dobrý se řídit poviností řidiče vždy překontrolovat stav automobilu před jízdou a návodem k použití a předepsaným tlakem pneu :grin:

Třeba to někomu z vás ušetří nervy a zbytečnou cestu do servisu.

A k dotazu na spolehlivost L322 a případnou koupi můžu říct jen : Doporučuji :)

Celkově výše zmíněná L322 najela za rok a půl asi 60 tkm bez závady, krom výměny měchů a tlumičů...





LR zdar.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 říj 2020 11:54
od Miklosxxx
Hm nemas mat nahodou senzor tlaku v pneu?
Tam ked ti klesne pod 1.4bar tak to hlasi podhustenie. :mrk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 říj 2020 19:36
od Dobrák
Td6 to pokud vím nikdy neměla 👍

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 21 říj 2020 08:13
od Miklosxxx
Dobrák píše: 20 říj 2020 19:36 Td6 to pokud vím nikdy neměla 👍
Tak to som netusil :tmi Ja ze to uz rqnge ma v povinnej vybave

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 21 říj 2020 08:49
od Lukasino
Miklosxxx píše: 21 říj 2020 08:13
Dobrák píše: 20 říj 2020 19:36 Td6 to pokud vím nikdy neměla 👍
Tak to som netusil :tmi Ja ze to uz rqnge ma v povinnej vybave
Co vím, tak povinná výbava to nebyla, jen volitelná. Vždyť L322 měla vždy plnohodnotné rezervní kolo.

Ale kecal bych, jestli to nebylo možné už u předface, kontrolka na budíkách na to je, ale nikdy jsem to nepotkal...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 lis 2020 08:15
od 750gsxr
Dobrý deň všetkým. Prosím o radu. Mám LR RR R322 4.4 V8 benzin rok 2004.jedno ráno som naštartoval auto a keď naskočilo nešlo na všetky valce. Potom zhaslo a už som ho nevedel naštartovať. Stále len točí a točí a nič. Pre istotu som vymenil benzínový filter. Nepomohlo. Tak som vybral jednu sviečku dal do cievky priložil k hlave a pri štartovani hádzala iskru cca každú sekundu. Viditeľné sa dali iskry počítať. Neviem ako ďalej. Ma to nejakú riadiacu jednotku? Ecu? Ďakujem za každú radu.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 lis 2020 08:22
od mipr
Ano. L322 ma niekolko desiatok riad. jednotiek...

Dobrym zvykom byva vycitat zavady z riad. jednotky motora. Je to rychle a moze to napovedat o poruche...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 lis 2020 10:07
od 750gsxr
Zistil som ze motor nemá benzin. Pri štartovani som stlačil ventil na potrubí na motore a nič. Tak je to asi bud v čerpadle alebo v elektromagnete ak ho cerpadlo ma.uz len zistiť ci je čerpadlo pod sedačkami alebo v nádrží. Co by bolo horšie. Poistky su v poriadku. A na tu iskru co som písal na začiatku ma nič iné nenapadá len ze to nie je vysoko otackovy motor.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 lis 2020 12:01
od MadTom
A takový ten poslední dotaz - v nádrži benzín je? A je ho tam dost? A není náhodou v nádrži podtlak, třeba kvůli ucpanému odvětrání?