Stránka 2 z 2

Re: Diagnostika ABS a TC u RRC

Napsal: 21 led 2013 18:11
od Jacko
Po prečítaní "manuálu" som s toho "voľáky zmätený" a tak si potom auto zoberiem pekne k nám do práce a zmeriam s kolegom všetko na osciloskope a skúsim aj vyčítať pamäť závad... :Pohoda:
Ale chcel som niečo bližšie vedieť k tomu TCčku. Mám v pláne určite nejaké tie uzávierky - prvá bude medzinápravový diferák - mám prídavnú z Defa a potom som rozmýšľal o nápravách,ale nie som ešte rozhodnutý či nejaký samosvor,alebo ARB,alebo nejaký "automat" ako mám na Diskoške od Matošku... Preto by som potreboval vedieť,či je TC spoľahlivé a z akým systémom ho možno použiť,či stačí na zadnú nápravu a s medzinápravovou by to už pomohlo na predné kolesá - také veci ma zaujímajú :hmm:

Re: Diagnostika ABS a TC u RRC

Napsal: 21 led 2013 19:03
od alap
TC funguje jednoduše, když se jedno kolo točí rychleji jak druhé tak ho přibrzdí. Jediné co může být problém, že při častém použití bude přehřátí a vypnutí. Není to dělané do tvrdého terénu. Jo a funguje to jenom na zadní nápravě. Jestli chceš, doplň to na přední nějakým automatem a mohlo by to být v pohodě.

Re: Diagnostika ABS a TC u RRC

Napsal: 21 led 2013 20:54
od Jacko
Nemám moc voľného času,ale skúsim niekde niečo "vyňuchať" - to že to funguje iba na zadnú nápravu si robíš srandu,či? :coze:

Re: Diagnostika ABS a TC u RRC

Napsal: 21 led 2013 21:10
od Dockar
Už jsem ti to psal ve tvém vlákně. TC se jeví velmi výhodně v kombinaci s diferenciálem TrueTrack. Je tu o tom samostatné vlákno. Zjednodušeně, TrueTrack funguje podobně jako samosvorný diferenciál. To podobně je dost důležité :chuckle U TrueTrack se stane, že při odlehčení jednoho kola dif nesepne zatížené kolo. TC ti odlehčené kolo přibrzdí, čímž uvede systém zase do pohybu. S klasickým diferenciálem TC přibržďuje prokluzující kolo, čímž pomáhá kolu na pevnějším podkladu v záběru. Naopak u pevné závěrky systém TC v podstatě ztrácí efekt. Nicméně, při vypnuté závěrce funguje samozřejmě stejně :mrgreen:

Re: Diagnostika ABS a TC u RRC

Napsal: 21 led 2013 21:39
od Jacko
Viem ako funguje TC,ale teraz som ostal zaskočený tým,že to funguje iba na zadnú nápravu,to mi príde zaujímavé a dosť nelogické :hmm:
True track nieje 100% uzávierka,ale dosť to pomôže - a ako píšeš,s kombináciou TCčka by to mohlo byť aj účinné - no ale asi to vidím na 100% uzávierku,aby sa to netrápilo a "neprehrievalo" :mrgreen:
Dík. :Sorry:

Re: Diagnostika ABS a TC u RRC

Napsal: 21 led 2013 22:31
od alap
Ano funguje pouze na zadní nápravě. Na přední se dostal až u P38 as to až v roce 99. Takže tak. Ale co chceš, lepší zadek jak nic.
Ten diferenciál TrueTrack mají všichni RR od výroby s TC?

Re: Diagnostika ABS a TC u RRC

Napsal: 22 led 2013 08:01
od Dockar
Ne :mrgreen: ale hoďte si to do vokýnka hledej tu, nebo truetrack dif u přítele googla :mrgreen:

Re: Diagnostika ABS a TC u RRC

Napsal: 22 led 2013 12:11
od alap
Zajímavá to věc. Pochopil jsem že to není seriově v žádném autě. Jen hodně dobrý doplněk pro terén.
Díky

Re: Diagnostika ABS a TC u RRC

Napsal: 11 led 2021 23:06
od vendow
Nazdar chlapi, hele potrebuju prosim od vas pomoc.. predem, vsechna vlakna jsem snad peclive prosel, ale ten muj pripad, tedy me drahe, jako vlastnika F1 1.8 r.v.1999, se asi vymyka vsemu. Jak to zacalo.. to jsem ji takhle na 1 kvetna romanticky vyvezl k nasemu oblibenemu stromu, kde jsme po jarnich destich zapadli.. od te doby three amigos. Cidlo polohy brzdoveho pedalu to nema, jen 2pin obyc spinac brzd.svetel, spinac radici paky OK, vymena modulu ABS, vymena ridici jednotky ABS pod sedackou, vsech ABS krouzku, cidel na levem prednim a pravym zadnim kole. Vse pod dohledem DELPHI diag. Neplati, ze u ni byvaji chyby zobrazovany krizem. Totiz, po odpojeni praveho predniho cidla, ukazuje diag leve zadni, po odpojeni leveho zadniho ukazuje LEVE PREDNI.?? Jinak jsme namerili na levych cidlech auta cca 1150 kOhm, na prave cca 950 kOhm. Je to normalni? A ted to zasadni, po celou tuto dobu badani, ABS funguje, zkouseli jsme i stranove, tzn.najeli jsme jednou stranou na led a zabrzdili, pak druhou stranu, ABS vzdy funguje.. Proc tedy sviti kontrolky 3 amigos? DIAG HAZE STALE CHYBU LEVEHO PREDNIHO KOLA, chyba jde smazat, nastartujeme, kontrolky sviti, po rozjezdu zhasnou a pri rychlosti cca 30km/h se rozsviti nejprve ABS a pak ostatni. V POLOVINE TECHTO PRIPADU SE NAM OVSEM STALO, ZE PO VYMAZANI CHYB JSME SE ROZJELI, KONTROLKY ZHASLY A PRI RYCHLOSTI KOLEM 30 SE NAJEDNOU SAMOVOLNE SPUSTIL ABS modulator mlatici fo pedalu. A to aniz bych se dotkl brzdoveho pedalu. TO JE DIVNY.. Samozrejme se ihned rozsvitily vsechny kontrolky.
No poradte chlapi prosim 🙂