Přestavba RRC na 4,6 V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1079
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#381 Příspěvek od krestak » 12 led 2021 11:49

Řeším jakou vačku? Poradite ?
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2552
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#382 Příspěvek od teslo » 12 led 2021 13:14

napr Crower 50229
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2504
Registrován: 18 lis 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#383 Příspěvek od Mirko » 12 led 2021 14:15

Měl jsem Crowery, ale i podle informací s Paulem z V8tuner, který je přestal prodávat, měli problémy s kvalitou. Moje Crower měla po 8000km na jednom válci "ťukance", jako kdyby se tam vytrhával kov. Nyní jezdím Kent cams High-Torque, ale prý byli dělané právě pro Paula a ten už není mezi námi.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2552
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#384 Příspěvek od teslo » 12 led 2021 15:22

Ten Crower mi doporucil prave Paul. Ale uz je tomu 5 rokov.
Kent cam su tiez OK. Este su tusim Piper a mozno zopar dalsich...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1079
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#385 Příspěvek od krestak » 12 led 2021 18:10

Děkuji to jsem potřeboval je jich mnoho a už jsem se v nich ztrácel :grin: :grin:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1839
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322
Bydliště: Sýkořice

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#386 Příspěvek od kryten » 13 led 2021 08:56

Používám vačky Piper od RPi.Dá se vybrat a s nimi prokonzultovat jakou potřebuješ,podle toho,jakou máš představu o výkonu a průběhu kroutícího momentu.
Mají k nim i stavitelné sady rozvodů.Jen připomínám,že u takových staveb a vlastně všech zásadních opravách motorů V8 je pak nutné nastavit předpětí hydraulických zdvihátek,mají to popsané na webu.

Odpovědět