Přestavba RRC na 4,6 V8
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Fotky budou, až se konečně k něčemu dostanu. Zatím jsem neměl čas ani koupit šrouby, abych mohl motor dat do stojanu. Už mi tady leží hromada těsnění a drobných dílů, příští týden bych chtěl dat na pískování a povrchovky všechny úchyty a držáky.
Ohledně náprav vycházím z toho, že Neklanovi a dalším to drží bez úprav. Rozhodně nejezdím hardcore offroad, ale už jsem jeden diferák z 3,9ky zrušil při nájezdu do naší trochu odlehlé garáže...Prostě se bude muset trochu s citem a on to zas takový nárůst výkonu nebude. Nová 3,9-ka měla 182 koní. Když vezmu, že 4,6-ka s lepším vstřikováním měla nová 224 koní, tak předpokládám, že v nějakém stáří pístních kroužků a na LPG budu rád, když se dostanu na výkon nové 3,9-ky.
Ohledně náprav vycházím z toho, že Neklanovi a dalším to drží bez úprav. Rozhodně nejezdím hardcore offroad, ale už jsem jeden diferák z 3,9ky zrušil při nájezdu do naší trochu odlehlé garáže...Prostě se bude muset trochu s citem a on to zas takový nárůst výkonu nebude. Nová 3,9-ka měla 182 koní. Když vezmu, že 4,6-ka s lepším vstřikováním měla nová 224 koní, tak předpokládám, že v nějakém stáří pístních kroužků a na LPG budu rád, když se dostanu na výkon nové 3,9-ky.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Když dáš do původní nápravy pevnostní klouby, poloosy a uzávěru, tak je po starostech.Byzi píše: Teslo Super konečnĕ pořádná odpovĕď.
Co se týče náprav, dají se použít nĕjaké nápravy zRR nebo LR co víc vydrží?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
eliott píše:Když dáš do původní nápravy pevnostní klouby, poloosy a uzávěru, tak je po starostech.Byzi píše: Teslo Super konečnĕ pořádná odpovĕď.
Co se týče náprav, dají se použít nĕjaké nápravy zRR nebo LR co víc vydrží?
Na kolik to celé vyjde?
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak to si na tom o niekolko storoci lepsie ako ja Ja mam stale ten motor smareny v rohu garaze spolu s novymi pruzinami, klietkou, laminatovou kapotou a zadnym celom, novym navijakom atd... a objednavanie spotrebneho materialu ma este len caka... povodna predstava bola, ze to spravim medzi sviatkami...asi to vyjde na vianoce 2014Mirko píše:Zatím jsem neměl čas ani koupit šrouby, abych mohl motor dat do stojanu. Už mi tady leží hromada těsnění a drobných dílů, .
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Podla devon4x4 s VATByzi píše:Na kolik to celé vyjde?eliott píše: Když dáš do původní nápravy pevnostní klouby, poloosy a uzávěru, tak je po starostech.
poloosy a klby 1374 libier
uzavierky: Ashcroft 1140 libier, alebo ARB 1436 libier
ale da sa to robit po castiach, alebo sa z casu na cas objavia nejake pouzivane diely...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Nikdy jsem nejezdil hard core offroad, ale někdy se dá něco urvat i při úplně nevinném hraní. Já mám normální nápravy, konstruované pro karburátorový 3,5 /132 koní, mám původní poloosy, náboje kol, přední koule, prostě všechno z roku 1983, jenom diferenciály trochu ošetřoval Pešlik, ale nebyl to klasický repas. No a k tomu mám motor o výkonu cca 240 koní, navíc s Edelbrockem, který myslím nemá tak lineární záběr jako stříkačka, prostě když se pořádně šlápne na plyn, kopne do zad. S původním motorem měly nápravy najeto 160 tisíc km (pokud se dá věřit původnímu tachometru), se 4,6 dalších 49 tisíc a neměl jsem nejmenší problém.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Neklan píše:Nikdy jsem nejezdil hard core offroad, ale někdy se dá něco urvat i při úplně nevinném hraní. Já mám normální nápravy, konstruované pro karburátorový 3,5 /132 koní, mám původní poloosy, náboje kol, přední koule, prostě všechno z roku 1983, jenom diferenciály trochu ošetřoval Pešlik, ale nebyl to klasický repas. No a k tomu mám motor o výkonu cca 240 koní, navíc s Edelbrockem, který myslím nemá tak lineární záběr jako stříkačka, prostě když se pořádně šlápne na plyn, kopne do zad. S původním motorem měly nápravy najeto 160 tisíc km (pokud se dá věřit původnímu tachometru), se 4,6 dalších 49 tisíc a neměl jsem nejmenší problém.
dobře, ale mě to nedá po třetí se zeptat, jsou některé nápravy z LR disco - deff, nebo RR p38 pevnější než origo RRC? Bez toho aniž by se musely kupovat pevnostní klouby, poloosy a atd?
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
V podstatě ne. Jen některé (třeba Def 110 a 130 a RR P38 ve 4,6) měli v zadní nápravě čtyřsatelitový diff, což je hodně velký rozdíl oproti standardním dvousatelitovým. Jinak poloosy, klouby a diffy ve všech ostatních LR jsou plus mínus stejně pevné.Byzi píše:Neklan píše:Nikdy jsem nejezdil hard core offroad, ale někdy se dá něco urvat i při úplně nevinném hraní. Já mám normální nápravy, konstruované pro karburátorový 3,5 /132 koní, mám původní poloosy, náboje kol, přední koule, prostě všechno z roku 1983, jenom diferenciály trochu ošetřoval Pešlik, ale nebyl to klasický repas. No a k tomu mám motor o výkonu cca 240 koní, navíc s Edelbrockem, který myslím nemá tak lineární záběr jako stříkačka, prostě když se pořádně šlápne na plyn, kopne do zad. S původním motorem měly nápravy najeto 160 tisíc km (pokud se dá věřit původnímu tachometru), se 4,6 dalších 49 tisíc a neměl jsem nejmenší problém.
dobře, ale mě to nedá po třetí se zeptat, jsou některé nápravy z LR disco - deff, nebo RR p38 pevnější než origo RRC? Bez toho aniž by se musely kupovat pevnostní klouby, poloosy a atd?
Obrovský problém nastává ale při použití druhovýrobových náhražek. Tam je životnost tak max 1/10 oproti značně ojetému originálu.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
a dá se koupit něco jiného než druhovýroba? ...páč jestli tam je ta kvalita taková
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ale za to se nikomu nechce dát peníze, když to stojí min 5-10x tolik.
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Uvidíme, poreferuju, jestli nápravy drží. Ostatně ten motor už předtím sloužil 3 roky v RRC. Díky Karlovi teď vím, že když tak šlohnu otci zadní nápravu ze 130-ky, on tam silné diffy nepotřebuje s tou dejchavičnou třistovkou
Včera mi dorazil rozdělovač na 4,5 TVR od simonbbc. Říkal jsem si, že tím nic nepokazím, protože normální rozdělovač do 3,9-ky mám, tak jsem to chtěl zkusit. Pocitově má menší odstředivý předstih, když zaberu za palec, tak se otáčí podle mě o menší úhel než u mé 3,9-ky. K tomu přišli i 8mm zapalovací kabely a konektor pro 3pinový zapalovací modul. Ještě bych dnes chtěl vyzvednout objednané šrouby do stojanu (Mě málem odvezli, když mi řekli částku 700 bez dpH za 4 šrouby. Asi si je dám doma na poličku vedle rodinných fotografií a budu věřit, že to nebylo naposledy, co jsem je použil )
Včera mi dorazil rozdělovač na 4,5 TVR od simonbbc. Říkal jsem si, že tím nic nepokazím, protože normální rozdělovač do 3,9-ky mám, tak jsem to chtěl zkusit. Pocitově má menší odstředivý předstih, když zaberu za palec, tak se otáčí podle mě o menší úhel než u mé 3,9-ky. K tomu přišli i 8mm zapalovací kabely a konektor pro 3pinový zapalovací modul. Ještě bych dnes chtěl vyzvednout objednané šrouby do stojanu (Mě málem odvezli, když mi řekli částku 700 bez dpH za 4 šrouby. Asi si je dám doma na poličku vedle rodinných fotografií a budu věřit, že to nebylo naposledy, co jsem je použil )
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Neříkals, že si budeš kupovat kolo???Mirko píše:Uvidíme, poreferuju, jestli nápravy drží. Ostatně ten motor už předtím sloužil 3 roky v RRC. Díky Karlovi teď vím, že když tak šlohnu otci zadní nápravu ze 130-ky, on tam silné diffy nepotřebuje s tou dejchavičnou třistovkou
Včera mi dorazil rozdělovač na 4,5 TVR od simonbbc. Říkal jsem si, že tím nic nepokazím, protože normální rozdělovač do 3,9-ky mám, tak jsem to chtěl zkusit. Pocitově má menší odstředivý předstih, když zaberu za palec, tak se otáčí podle mě o menší úhel než u mé 3,9-ky. K tomu přišli i 8mm zapalovací kabely a konektor pro 3pinový zapalovací modul. Ještě bych dnes chtěl vyzvednout objednané šrouby do stojanu (Mě málem odvezli, když mi řekli částku 700 bez dpH za 4 šrouby. Asi si je dám doma na poličku vedle rodinných fotografií a budu věřit, že to nebylo naposledy, co jsem je použil )
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
a na kolik tedy vyjde origo koš diferenciálu?
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Sorry za trochu plevelení, ale tohle mě taky zajímá. Přeci jen se P38 nebo DII tak často nevidí s praskolou poloosou nebo difem jako RRC nebo DI. Možná se jich v těžším terénu nepohybuje tolik, na druhou stranu nápravy DII použivají závodní Bowler WildCaty. Sám jsem zatím diferák na DII nemusel rozdělávat, tak to nevím. Dif na DII, přestože je pořád dvousatelitový, má prý tu středovou osu a zuby silnější a proto tak často neodchází. A další věc, která mě zajímá, nikde jsem zatím nenarazil na nabídku pevnostních poloos na tahle auta (pokud nepočítám kusovou výrobu na zakázku).Sláma Karel píše:V podstatě ne. Jen některé (třeba Def 110 a 130 a RR P38 ve 4,6) měli v zadní nápravě čtyřsatelitový diff, což je hodně velký rozdíl oproti standardním dvousatelitovým. Jinak poloosy, klouby a diffy ve všech ostatních LR jsou plus mínus stejně pevné.Byzi píše:dobře, ale mě to nedá po třetí se zeptat, jsou některé nápravy z LR disco - deff, nebo RR p38 pevnější než origo RRC? Bez toho aniž by se musely kupovat pevnostní klouby, poloosy a atd?
Obrovský problém nastává ale při použití druhovýrobových náhražek. Tam je životnost tak max 1/10 oproti značně ojetému originálu.
K
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Pevnostní poloosy s homokinetické klouby na D2 nabízí Ashcroft. Jinde jsem je neviděl.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Zavodne wildcaty nepouzivaju tak velke kola...a aj tak by som sa divil keby tam boli origo diely LR ked su na trhu pevnostne diely...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Poloosy a diffy nevím, ale co jsem teď viděl, tak osy z DII mají rozhodně bytelnější uchycení vlečných ramen.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
To asi vyplívá z logiky věci. Ale byl to jen jeden z argumentů co mě napadli. Prostě jen, když už se tu nakouslo, tak mě to zajímá celkově. DII i P38 jsou těžší než jejich předchůdci, ale o tolika zlomeninách neslyším. Ale možná se s nimi opravdu tolik neprasí... nevím. A nabídka pevnostních dílů mi přijde výrazně slabší. O tom, že bych si koupil jeté pevnostní prvky asi můžu jen snít a připravit se na pořádný výplach peněženky.teslo píše:Zavodne wildcaty nepouzivaju tak velke kola...a aj tak by som sa divil keby tam boli origo diely LR ked su na trhu pevnostne diely...
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Dá, pevnostní, KAM nebo Ashcrofttomáš štěpnička píše:a dá se koupit něco jiného než druhovýroba? ...páč jestli tam je ta kvalita taková
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com