Stránka 18 z 20

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 led 2016 11:45
od MadTom
:grin: K tomu čistění - zahlédl jsem docela pěknej popis čistění dílů modelářských motorků - rozborka na díly a "vyvaření" přes noc v horkém glykolu. Nádherně to stáhlo veškerej uzasenej čurbes. Někde na to mám odkaz.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 led 2016 14:02
od teslo
kludne daj, mozno sa niekedy v buducnosti bude hodit ;)

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 led 2016 14:25
od MadTom

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 31 led 2016 12:48
od teslo
jedna z testovacieho zlozenia...

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 31 led 2016 14:47
od Mirko
Jaký testovací složení? Šup to tam, ne? :mrk
Skoro škoda, když myslím na to, jak špinavé to u tebe bude...

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 31 led 2016 17:23
od Mirko
Když tam vidím Genuine olejový filtr:
Měl jsem u svého šediváka, kterého jsem koupil před srazem, stejný problém jako u 4,6 - kontrolka oleje zhasla při studeném startu až za dlouho (kolem 10-ti vteřin). Olej byl nový 10W40, filtr Coopers
Měřil jsem tlak oleje za tepla a byl slušný - 1,3 atm na volnoběh.
Včera jsem přehodil filtr u šediváka za genuine a pro jistotu ještě jednou měnil olej, opět 10W40 - teď kontrolka zhasla při prvním studeným startu za 3 vteřiny. Jelikož jsem mezitím četl dost o problémech s ventilem ve filtrech, tak už bude genuine zřejmě jediná volba. U 4,6 jsem měl filtry UFI a ještě nějaký jiný aftermarket, ale ne Britpart. Jestli mi tohle zabilo motor, tak teda super. Ale ještě nechci jásat, byl to zatím jeden pokus. Budu referovat.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 úno 2016 11:07
od Mirko
Tak dnes ráno druhý pokus a to stejné, tlak oleje tam byl skoro ihned...

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 úno 2016 13:18
od teslo
Spinave to nebude. Do motoroveho priestoru nainstalujem automaticku umyvaciu linku :D.
Testovacie zlozenia su nutne a v mojom pripade ich je vela...napr. ci si nebudu navzajom zavadzat sanie, nalievacie hrdlo pre olej, odmerka oleja a pod. Thor sanie mava nalievacie hrdlo na druhej strane. Alebo umiestnenie cievok. Alebo kadial budem tahat vodny okruh pretoze vykombinovavam 4.6 blok, discovery 1 prsia s rozdelovacom a thor sanie.

Priznam sa, ze ten olejovy filter som tam dal, pretoze ine ako tieto origo filtre v "sklade" nemam. Na prvu zabehovu vymenu (30 minut) som ale chcel dat nejaky lacnejsi filter (coopers?), ktory pojde aj tak hned do kosa.
Ty pouzivas 10W-40? Ja dlhe roky 20W-50 (Gulf, alebo Valvoline VR1). Do tohto noveho asi ten skor ten valvoline.

BTW. hlavy pojdu este raz dole na zbrusenie tyciek ventilov. Po zalapovani ventilov som si nezmeral vysku jednotlivych ventolov a ze je medzi nimi velky rozdiel som zistil az ked som sa pokusal nastavit vole na hydrosteloch. Po konzultacii a prebrati roznych rieseni (nastavitelne tycky, roller rockers, nove ventily a sedla, zbusenie tyciek ventilov) sme Paulom z V8tuner dospeli k zaveru, ze najlepsie bude zacat so zliznutim tyciek ventilov.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 úno 2016 14:10
od Mirko
Tak to je mi zas novinka s těma ventilama.
Olej dávám v zimě spíš 10W40, těch 20W50 mi příjde trochu husté při minusech. Značku oleje jsem nikdy neřešil, jelikož ten olej měním obvykle na zvedáku v některém spřáteleném servisu, kde nejhustší oleje skladem jsou právě 10W40, tak používám co dům dá.
S tím Thorem je teda ještě nutné nějaké přízpůsobování, chápu. No snad se to vyplatí. Možná jsem to už psal: U Bedřicha stojí zrovna Classic s kompletním Thor-motorem 4,6, tzn. včetně zapalování, předělaný od Michaela Daur, a jízda v něm je oproti mé bývalé primadoně teda dost zívačka :sleep
No vidím to tak, až ty doplníš tohle vlákno o úspěšný výjezd, tak zas budu pokračovat já :mrk
Zrovna řeším stojan motoru - ty jsi nakoupil nakonec nějakej obyčejný z Internetu? Nebo máš něco lepšího? Jak jsi spokojený?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 úno 2016 14:16
od teslo
obycajny z uni-maxu. Tusim tam mali dva a ja som kupil ten s tym o nieco vacsim zatazenim a podstava je v tvare H. Budes potrebovat dlhsie sroby na uchytenie do ramien stojana.

Ja teda zas dufam, ze ten motor bude mat vyrazne vacsi zatah ako stara 3.9.

K olejom len tolko, ze mozu mat aj vplyv na zakarbonovanie motora. Niektore oleje zasieraju motor viac, ine menej. Valvoline VR1 ma najvyssie hodnoty zinku/fosforu co su ak som porozumel spravne, hlavne prisady na znizenie trenia a opotrebenie.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 úno 2016 14:38
od Mirko
je pravda že tenhle má origo vačku. Nicméně lépe než 3,9 jede, to zas ano. Ale obecně jsem slyšel, že ten Thor je takový "kultivovaný" (čti nezábavný) oproti klasickému Plenumu. Ta má 4,6 byla taková hodně "On-Off" Však taky veškeré sporťáky s Rover V8 pracuji nějak s tou komorou.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 úno 2016 14:44
od teslo
pre mna bol najdolezitejsi krutak, ktory ma byt s thor sanim vyrazne vyssi. Uvidime. Stare sanie tam mozem supnut v podstate kedykolvek, ale bol by som sklamany, keby tolko prace co zaberie ta konverzia vysla navnivoc.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 úno 2016 15:09
od Mirko
Jsem sám zvědavý. Větší výkon tam bude určitě, akorát mě zatím ještě nikdo úplně nepřesvědčil o tom sání Thor. Neměl originál Thor-motor i nižší kompresi?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 úno 2016 23:39
od Trewor - ségra
Vám dvoum by se mohl líbit pořad Engine Masters
https://www.youtube.com/watch?v=-XjDq2D ... rE&index=6
Respektive Roadkill a HotRod Garage takystojí za zhlédnutí.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 úno 2016 23:47
od Mirko
No tak to je na dlouhé večery jako dělané. Popravdě jsem na svou 4,6-ku už měl domluvenou projížďku na válcích tady v Brně na Mendlovce, ale nějak stihla kleknout dřív - možná její štěstí :mrk

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 03 úno 2016 14:08
od teslo
toto ma v podstate presvedcilo pre Thor sanie...
http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=90018

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 04 úno 2016 17:52
od Mirko
Sounds great...Vy mě ještě přesvědčite o tom Thoru (když mi to furt připomíná toho herce, který to narozdíl ode mně uměl s kladivem ;-) ) ...Ale mě prostě lákají ty karbonové násosky z TVR....
Jinak jsem dnes objednal taky ten stojan na motor a ležel jsem se stetoskopem pod autem, abych odhalil to klepání, kterým mě obšťastňuje má současná 3,5-ka. Asi katy...

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 05 úno 2016 10:46
od teslo
Take plechove klepanie?

S tym thorom bude este zaujimave pripojit plynove lanko, kickdown a tempomat.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 05 úno 2016 15:30
od Mirko
Jo, je to plechové v rytmu otáček motoru, prvně jsem podezříval píst nebo ojnici, ale vzhledem k tomu, že tlak oleje byl OK, naopak vstřikování mi tam lilo benzín po kyblech, tak to asi kat nevydržel.
Netušil jsem, že ty budeš řešit tempomat :mrk

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 05 úno 2016 17:31
od teslo
tempomat je jedna najdolezitejsich veci :wink: