RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie

#21 Příspěvek od teslo » 30 bře 2015 12:24

ozaj, to mas vsetky 4 pruziny rovnake? Auto Ti stoji rovno?
odkial vies, ze su o 30mm vyssie? tych 196lbs nieje na zatazenie, ale "rating-tvrdost" tych pruzin.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

stanislav013
Příspěvky: 97
Registrován: 17 lis 2014 15:41
auto: Range Rover P38 2,5
Bydliště: Nitra, Slovensko

Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie

#22 Příspěvek od stanislav013 » 30 bře 2015 15:32

Auto stojí rovno. Pružiny sú modré a je na nich označenie BA 2106. V prílohe je odkaz na stránku, aj tak sa nevyznám, na aké použitie sú pružiny.
http://www.bearmach.com/books/Range_Rov ... age40.html

stanislav013
Příspěvky: 97
Registrován: 17 lis 2014 15:41
auto: Range Rover P38 2,5
Bydliště: Nitra, Slovensko

Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie

#23 Příspěvek od stanislav013 » 31 bře 2015 19:36

Dnes som to pozrel na zdviháku, predné pružiny sú BA 2106, zadné BA 2104. Tlmiče sú pôvodné ANR 6376 a ANR 6377.

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie

#24 Příspěvek od uhlic » 29 lis 2019 23:25

Ahoj riesil uz niekto zlomeny stelovaci srob tehlice? da sa niekde kupit? pripadne cislo dielu dakujem
Přílohy
IMG_20191128_220124.jpg
IMG_20191128_220112.jpg
IMG_20191128_220057.jpg

Odpovědět