RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 lis 2014 15:41
- auto: Range Rover P38 2,5
- Bydliště: Nitra, Slovensko
RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
1.Dobrý večer, neviete mi poradiť, čo môže spôsobovať kríženie karosérie? Auto pri rozbiehaní, prechádzaní nerovností alebo zatáčaní, veľmi skáče, celá karoséria sa krúti a auto je nestabilné. Auto nemá mechy, je na pružinách Bearmach BA2106, tlmiče sú pôvodné. Na zdviháku so zistil, že vrchné a spodné čapy na prednej náprave majú vôľu a tlmič riadenia je utečený od oleja. Nechcem hneď kupovať tlmiče, môžu to spôsobovať čapy? Treba meniť komplet tyče riadenia alebo stačia iba čapy? Ak to spôsobujú tlmiče, aké mi do poručujete?
2.Pri zošliapnutí brzdového pedála, zasvieti kontrolka ABS a ručnej brzdy, čo to spôsobuje?
Ďakujem všetkým za cenné rady a prajem príjemný večer.
2.Pri zošliapnutí brzdového pedála, zasvieti kontrolka ABS a ručnej brzdy, čo to spôsobuje?
Ďakujem všetkým za cenné rady a prajem príjemný večer.
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Tlumiče si nech někde zkontrolovat, ale viděl bych to jako velmi pravděpodobnou příčinu.
Já mám tlumiče Boge a spokojenost.
Taky si zkontroluj vůli na panhardských tyčích. To je ta tyč mezi podvozkem a kastlí. Jedna v předu a druhá vzadu. Ty na to maj taky velký vliv.
Co se brzd týče, tak pravděpodobně budeš mít špatnou tu tlakovou kouli co je na posilovači brzd.
Já mám tlumiče Boge a spokojenost.
Taky si zkontroluj vůli na panhardských tyčích. To je ta tyč mezi podvozkem a kastlí. Jedna v předu a druhá vzadu. Ty na to maj taky velký vliv.
Co se brzd týče, tak pravděpodobně budeš mít špatnou tu tlakovou kouli co je na posilovači brzd.
Naposledy upravil(a) Navi dne 22 bře 2015 22:00, celkem upraveno 1 x.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
stanislav013 píše:1.Dobrý večer, neviete mi poradiť, čo môže spôsobovať kríženie karosérie? Auto pri rozbiehaní, prechádzaní nerovností alebo zatáčaní, veľmi skáče, celá karoséria sa krúti a auto je nestabilné. Auto nemá mechy, je na pružinách Bearmach BA2106, tlmiče sú pôvodné. Na zdviháku so zistil, že vrchné a spodné čapy na prednej náprave majú vôľu a tlmič riadenia je utečený od oleja. Nechcem hneď kupovať tlmiče, môžu to spôsobovať čapy? Treba meniť komplet tyče riadenia alebo stačia iba čapy? Ak to spôsobujú tlmiče, aké mi do poručujete?
2.Pri zošliapnutí brzdového pedála, zasvieti kontrolka ABS a ručnej brzdy, čo to spôsobuje?
Ďakujem všetkým za cenné rady a prajem príjemný večer.
mno jedno z druhým vsetko nadvezuje na seba pomen tie čapy sylenty su dobre? a isto nekupuj tie lacne tlmiče stoja za prd.
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
krizenie karoserie? myslis tym, ze Ti auto plava? Nestabilitu samozrejme capy sposobuju. Capy vymen. Skontroluj vsetky silenbloky a vadne vymen. Najdolezitejsie su panhardky.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 lis 2014 15:41
- auto: Range Rover P38 2,5
- Bydliště: Nitra, Slovensko
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Akú značku čapov, silentblokov a tlmičov mi odporúčate a odkial objednať?, ďakujem.
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
capy Lemforder, silenbloky original LR, alebo SuperPro a tlmice zalezi podla toho ci chces komfortne, alebo tuhsie. (origo LR, alebo Monroe, Boge, Sachs, Bilstein, Koni...atd)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Dá se tam uzavřít mezinápravovej dif a nevšimnout si toho??
Ale vážně: První bych hledal vůli v uložení panhardky, ty svisláky taky, ale panhard skoro jistě.
Ale vážně: První bych hledal vůli v uložení panhardky, ty svisláky taky, ale panhard skoro jistě.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
stanislav013 píše:Akú značku čapov, silentblokov a tlmičov mi odporúčate a odkial objednať?, ďakujem.
U Pavla... pohoda
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
niedava píše: Dá se tam uzavřít mezinápravovej dif a nevšimnout si toho??
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 lis 2014 15:41
- auto: Range Rover P38 2,5
- Bydliště: Nitra, Slovensko
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Musí sa meniť tyč riadenia alebo stačia iba čapy, sú všetky 4 čapy rovnaké?
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
P38 ma v spojovacke a tyci riadenia jeden z capov napevno zalisovany - menis celu tyc.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Je k mání HD tyčka jako na DII, která stojí cca srovnatelné peníze, ale má výměnné čepy oba. http://www.litep4x4.cz/detail/range-rov ... eni-predniteslo píše:P38 ma v spojovacke a tyci riadenia jeden z capov napevno zalisovany - menis celu tyc.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 lis 2014 15:41
- auto: Range Rover P38 2,5
- Bydliště: Nitra, Slovensko
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Zdravím Lanďákov. Dnes som bol na teste tlmičov, všetky 4 sú K.O., pracujú na 40%. Sú tam ešte originálne tlmiče.
Takže aké tlmiče mi do poručujete, auto mám na pružinách? Kľudne mi môžete poslať cenové ponuky.
Želám príjemný večer.
Takže aké tlmiče mi do poručujete, auto mám na pružinách? Kľudne mi môžete poslať cenové ponuky.
Želám príjemný večer.
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Bilstein, Koni, terrafirma tiez nieje uplne zla
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Hlavne sa vyhni tým 30-40 eurovým sračkámstanislav013 píše:Zdravím Lanďákov. Dnes som bol na teste tlmičov, všetky 4 sú K.O., pracujú na 40%. Sú tam ešte originálne tlmiče.
Takže aké tlmiče mi do poručujete, auto mám na pružinách? Kľudne mi môžete poslať cenové ponuky.
Želám príjemný večer.
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 lis 2014 15:41
- auto: Range Rover P38 2,5
- Bydliště: Nitra, Slovensko
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Auto mám na pružinách, môžem tam dať tlmiče, ktoré sú určené pre vozidlo s mechmi, alebo tam treba nejaké špeciálne?
Sem tam chcem potiahnuť príves, tak to nechcem mať veľmi mäkké.
Sem tam chcem potiahnuť príves, tak to nechcem mať veľmi mäkké.
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
narovinu...vsetko su to "genericke" tlmice bez moznosti nastavenia. Teoreticky by mali byt tlmice inak nastavene pri vzduchovom podvozku a pri pruzinach. Prakticky je to ale jedno. To co som uviedol je podla mna aj rebricek ako by som tlmice volil ja a odzrkadluje to kvalitu a "ladenie". Bilsteiny su celkom tuhe.
Pokial by si chcel podvozok doladit, resp. mat moznost si ho nastavovat podla zatazenia a pod, tak z tych co som uviedol su nastavitelne jedine KONI. Alebo potom FOX, KING, FOA atd...btw. myslim, ze aj Terrafirma zacala ponukat nejaku "race-ingovu" radu tlmicov...ale tou cestou by som sa asi pri seriovej P38 asi neuberal
Pokial by si chcel podvozok doladit, resp. mat moznost si ho nastavovat podla zatazenia a pod, tak z tych co som uviedol su nastavitelne jedine KONI. Alebo potom FOX, KING, FOA atd...btw. myslim, ze aj Terrafirma zacala ponukat nejaku "race-ingovu" radu tlmicov...ale tou cestou by som sa asi pri seriovej P38 asi neuberal
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
myslís asi tieto že http://www.litep4x4.cz/detail/range-rov ... track--rr-teslo píše:narovinu...vsetko su to "genericke" tlmice bez moznosti nastavenia. Teoreticky by mali byt tlmice inak nastavene pri vzduchovom podvozku a pri pruzinach. Prakticky je to ale jedno. To co som uviedol je podla mna aj rebricek ako by som tlmice volil ja a odzrkadluje to kvalitu a "ladenie". Bilsteiny su celkom tuhe.
Pokial by si chcel podvozok doladit, resp. mat moznost si ho nastavovat podla zatazenia a pod, tak z tych co som uviedol su nastavitelne jedine KONI. Alebo potom FOX, KING, FOA atd...btw. myslim, ze aj Terrafirma zacala ponukat nejaku "race-ingovu" radu tlmicov...ale tou cestou by som sa asi pri seriovej P38 asi neuberal
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 lis 2014 15:41
- auto: Range Rover P38 2,5
- Bydliště: Nitra, Slovensko
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Moje pružiny Bermach BA 2106 sú vyššie o 30 mm a sú na zaťaženie 196 lbs. Budú tlmiče BOGE STC3672G (OEM) vhodné k týmto pružinám?
Re: RR P38-nestabilné vozidlo, krútenie karosérie
Budu
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS