P38 V8 - Problém s emisema

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
sendo5
Příspěvky: 84
Registrován: 07 lis 2015 10:15
auto: Freelander 1,2001td4

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#41 Příspěvek od sendo5 » 28 bře 2016 21:16

Ale asi najskôr nebudu sediet niektore hodnoty... Za predpokladu že je to dobre zapojené.

Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku

Uživatelský avatar
bany.xf.cz
Příspěvky: 62
Registrován: 31 říj 2012 09:35
tel.: 608726185
auto: P38 HSE 30th edition
Bydliště: Lovosicko

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#42 Příspěvek od bany.xf.cz » 28 bře 2016 21:50

No na vyhřejvání je u starý lambdy odpor kolem 3 ohmů, u nový lambdy je přibližně 7 ohmů. Ty druhý dva dráty žádnej odpor neukazujou ani u nový ani u starý lambdy.
A barvy kabelů v konektoru seděj podle starý lambdy, to už jsem tu psal.
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní

Uživatelský avatar
sendo5
Příspěvky: 84
Registrován: 07 lis 2015 10:15
auto: Freelander 1,2001td4

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#43 Příspěvek od sendo5 » 28 bře 2016 22:04

Farby sediet môžu ale hodnoty to môže davat ine, zato som sa pytal či nieje v systeme kalibracia alebo adaptacia hodnôt.

Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku

Uživatelský avatar
bany.xf.cz
Příspěvky: 62
Registrován: 31 říj 2012 09:35
tel.: 608726185
auto: P38 HSE 30th edition
Bydliště: Lovosicko

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#44 Příspěvek od bany.xf.cz » 28 bře 2016 22:08

Jo taaak. No kalibraci si dělá jednotka sama po nějaký jízdě. Ale určitě by to neházelo chybu.
Jestli jsou správně kabely zapojený v sondě, to nezjistim. Vyhřejvání asi bude zapojený dobře, protože tam jde naměřit odpor. Ale ty další dva kontakty, tam nic nenaměřim ani u starý, ani u nový. Musel bych ty sondy rozebrat ale pak by zas byl problém s reklamací.
Podle diagnostiky ta lambda ukazuje hodnotu 1.00 což je kravina. Musí se to měnit od 0.95 do 1.05 nebo tak nějak kolem jedničky to má lítat, ale neni možný aby tam bylo furt 1.00.
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní

Uživatelský avatar
sendo5
Příspěvky: 84
Registrován: 07 lis 2015 10:15
auto: Freelander 1,2001td4

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#45 Příspěvek od sendo5 » 28 bře 2016 22:12

No ja by som to nerozoberal ale ak je možnost tak vyhadať parametre originalu a porovnat ... Môže tam byt priepastný rozdiel vparametroch alebo ine zapojenie. Aky je vyrobca náhrady ?


Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#46 Příspěvek od teslo » 29 bře 2016 09:39

http://www.lambdasensor.com/
na tejto stranke su prehladne popisane typy senzorov a zapojeni.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
bany.xf.cz
Příspěvky: 62
Registrován: 31 říj 2012 09:35
tel.: 608726185
auto: P38 HSE 30th edition
Bydliště: Lovosicko

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#47 Příspěvek od bany.xf.cz » 30 bře 2016 05:26

Supr, děkuju! :)
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní

Uživatelský avatar
bany.xf.cz
Příspěvky: 62
Registrován: 31 říj 2012 09:35
tel.: 608726185
auto: P38 HSE 30th edition
Bydliště: Lovosicko

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#48 Příspěvek od bany.xf.cz » 31 bře 2016 21:18

Hmm, zajímavý. Šedivej drát je kostra a já jsem trochu měřil...
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.

pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy
Land Rover je vysoce návykový, nezačínejte s ním
-----
Historie: Škoda 125 L, Škoda 110 LS, Škoda 105 S, 3x Renault Safrane 2.5 20V, Renault R25 V6
Aktuálně: Range Rover 4.6 V8, Karosa C734.1346 eskortní

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#49 Příspěvek od Kokesek » 15 kvě 2016 08:32

forester píše:....Zhodil sacie a výfukové potrubie.Nastavil piest do spodnej kompresnej polohy,vykrútil sviečku,poriadne zašlukoval z cigarety a trubičkou fúkol hustý dym do valca,zakrútil sviečku a pretočil motor o 180 stupňov do HÚ.Ak sa zadymilo zo sacieho alebo výfukového kanálu,bol ventil v :moon

no nechtel bych touhle metodou delat V12
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
CLu
Příspěvky: 84
Registrován: 09 srp 2010 09:29
auto: RR 4.6HSE LPG
Bydliště: Hodonín

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#50 Příspěvek od CLu » 15 úno 2017 10:28

Jen bych se zeptal kokeška, Petře je to na LPG, nemohly by na to všechno mít vliv adaptace...?

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 706
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#51 Příspěvek od pooh » 15 úno 2017 18:47

bany.xf.cz píše: 31 bře 2016 21:18 Hmm, zajímavý. Šedivej drát je kostra a já jsem trochu měřil...
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.

pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy
asi to bude castejsi problem, nez by sa to zdalo. :sad :Ja blb:
tiez som menil lambdu, a potom bola uplne dead, morto - ziadne znaky zivota. sivy a cierny dratik ( signal a zem ) boli opacne zapojene. :hmm: :Ja blb: :Ja blb: :Ja blb:
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

mato_srubka
Příspěvky: 459
Registrován: 27 srp 2013 19:24
auto: DiscoII V8

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#52 Příspěvek od mato_srubka » 19 úno 2017 21:29

Tak som zvedavý ako toto dopadne. Mám V8 v Disco a len dúfam, že ma takéto vec nepostretne.

Praje veľa zdaru ... :yes
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: P38 V8 - Problém s emisema

#53 Příspěvek od Lukasino » 20 úno 2017 12:20

pooh píše: 15 úno 2017 18:47
bany.xf.cz píše: 31 bře 2016 21:18 Hmm, zajímavý. Šedivej drát je kostra a já jsem trochu měřil...
Nová lambda: kostra v konektoru je spojená s tělem lambdy i se samotnou sondou (to co je ve vejfuku); celá sonda je vodivá bez odporu (včetně závitu a toho co je ve vejfuku)... prostě mezi jednotlivejma částma tý lambdy neni žádnej odpor.
Stará lambda: kostra v konektoru neni spojená s tělem lambdy a už vůbec ne se samotnou sondou. To co čumí z vejfuku je sice vodivý, ale s konektorem spojený nic neni a samotná sonda (co je ve vejfuku) neni vůbec vodivá a tedy ani elektricky spojená s tělem lambdy.

pozn.: měřil jsem všechny čtyři sondy
asi to bude castejsi problem, nez by sa to zdalo. :sad :Ja blb:
tiez som menil lambdu, a potom bola uplne dead, morto - ziadne znaky zivota. sivy a cierny dratik ( signal a zem ) boli opacne zapojene. :hmm: :Ja blb: :Ja blb: :Ja blb:
Nedivil bych se, co jsem měnil na L322 lambdy, tak po výměně s tím bylo víc problémů než před výměnou... :?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Odpovědět