Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#41 Příspěvek od uhlic » 12 pro 2016 19:42

Je to mech
Přílohy
WP_20161212_18_17_37_Pro.jpg

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#42 Příspěvek od teslo » 13 pro 2016 09:41

zaujimave...zvrchu fucia malokedy
cim skor vymenit, lebo sa Ti kompresor zblazni :idea:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#43 Příspěvek od Kokesek » 13 pro 2016 09:44

to staci svliknout a znova namazat gelem na pneumatiky...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#44 Příspěvek od uhlic » 13 pro 2016 10:02

Objednal som novy dunlop dam to dole skusim to gelom ak nepomoze vymenim a mam pokoj

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#45 Příspěvek od teslo » 13 pro 2016 10:04

Kokesek píše:to staci svliknout a znova namazat gelem na pneumatiky...
pokial ten mech nieje zospodu velmi popraskany, tak to za pokus stoji :yes
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#46 Příspěvek od uhlic » 13 pro 2016 10:39

Predosli majitel ich menil vyzeraju dost dobre tak by to mohlo pomoct

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#47 Příspěvek od uhlic » 13 pro 2016 10:42

Kokesek píše:to staci svliknout a znova namazat gelem na pneumatiky...
Musim ho zhodit dole alebo staci ked dvihnem podvozok na najvissie a prebehnem gelom na stetci?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#48 Příspěvek od teslo » 13 pro 2016 12:24

musis ho vyzut a nazut, podobne ako pneumatiku. Mal by si to dokazat bez demontaze mechu z ulozenia. Vyfucat, strhnut, nasadit, nafukat.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#49 Příspěvek od uhlic » 13 pro 2016 12:30

http://www.gynex.sk/produkt/225/gel-na- ... arent.html tymto to natrem a bude to fungovat?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#50 Příspěvek od teslo » 13 pro 2016 13:27

napr.
je to podobne ako patka na pneumatike. Ten sliz je na to aby sa to lahsie nasadzovalo a lepsie si to sadlo.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#51 Příspěvek od uhlic » 13 pro 2016 21:03

Hotovo bolo to lahsie ako som cakal :)
Přílohy
WP_20161213_18_47_03_Pro.jpg
WP_20161213_18_53_21_Pro.jpg
WP_20161213_19_02_17_Pro.jpg

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#52 Příspěvek od uhlic » 14 pro 2016 09:04

Trosku popraskany ale drzi
Přílohy
WP_20161213_18_54_45_Pro.jpg

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#53 Příspěvek od uhlic » 15 pro 2016 11:01

Tak mech vydrzal 2 noci a zase fuci nie tak vela ale fuci. Vymenim ho za novy

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#54 Příspěvek od Dario345 » 15 pro 2016 12:02

Zdárek,
jestli dobře identifikuju tu bílou pastu, tak je to jen takový ten "klouzek", co se používá na přezouvání pneu.

Ještě ale existuje taková černá hmota, která "přilepí" pneu k ráfku. Určitě to mají v každým servisu, kde přezouvají. Nevím, jak se to jmenuje přesně. Mám tak udělané pneu na velkým vozíku, kde vozím těžký náklady.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#55 Příspěvek od Kokesek » 17 pro 2016 10:49

uhlic píše:Tak mech vydrzal 2 noci a zase fuci nie tak vela ale fuci. Vymenim ho za novy
To mas popraskane na zajimavem miste... normalne to je vzdycky dole jak se roluje.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#56 Příspěvek od MadTom » 17 pro 2016 12:27

Jestli budeš měnit za nové, a budeš s tím autem jezdit kousek dál než okolo baráku, tak ten starej ulož někde v autě. Až ti někde měch praskne nebo ho propíchneš, tak tam bude alespoň co vyměnit - na dojetí. Mě se to na D2 stalo ve Francii v Alpách, nejbližší nove měch byl u Eliotta v Budějovicích a starší rezervní ležel zapomenutej doma v regálu. Místa to moc nezabere.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#57 Příspěvek od uhlic » 17 pro 2016 17:46

Zalepil som ten stary tekutou gumou a uz drzi :) novy mam na refali v garazi :)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#58 Příspěvek od MadTom » 17 pro 2016 21:47

Já jsem měl starej v regálu a bylo mu tam dobře. Doporučuju ho hodit do auta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#59 Příspěvek od Mirko » 16 srp 2017 10:14

Nechci zakládat nové téma, tak pokračuji tady.
Mám Classica s EAS, které je částečně upravené z komponentů na P38 (ventilový blok, kompresor, oboje v motorovém prostoru).
Vyhazuje mi to 30A pojistku. Po výměně pojistky mi to auto nafouka a to i celkem rychle, ale po dojetí je opět po pojistce. Navíc mi nejde ovládat výška, vždy vajede do pozice "offorad". Dle diagramu na tuhle pojistku navazuje pouze kompresor, respektive i jeho relé, takže asi mohu vycházet z toho, že kompresor je vadný. Prý byl koupený před dvěma lety, ale auto od té doby v podstatě nejezdilo. Dá se kompresor repasovat, aby pojistky už nevyhazoval, nebo to může být tou zde zmíněnou vlhkosti? Klidně bych auto i svěřil někomu, kdo by to uměl zprovoznit, ale diagnostika na Classica je jiná než na P38.
Děkuji za každou radu, protože v EAS jsem úplně laik, a nevadilo by mi jim zůstat....

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#60 Příspěvek od MadTom » 16 srp 2017 10:24

kompresor ven, rozebrat, podívat se, kolik je v něm vody, repektive, jestli není uvnitř zkorodovaný. Já jsem to řešil několikrát u kompresoru pro D2 - vysoušeč plný vody a kompresor v části okolo motoru a "kliky" celej rezavej. A jinak se podívat do schémat od P38, jaké je k tomu kompresoru originál jištění, jestli těch 30A není málo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět