Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
zaujimave...zvrchu fucia malokedy
cim skor vymenit, lebo sa Ti kompresor zblazni
cim skor vymenit, lebo sa Ti kompresor zblazni
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
to staci svliknout a znova namazat gelem na pneumatiky...
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Objednal som novy dunlop dam to dole skusim to gelom ak nepomoze vymenim a mam pokoj
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
pokial ten mech nieje zospodu velmi popraskany, tak to za pokus stojiKokesek píše:to staci svliknout a znova namazat gelem na pneumatiky...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Predosli majitel ich menil vyzeraju dost dobre tak by to mohlo pomoct
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Musim ho zhodit dole alebo staci ked dvihnem podvozok na najvissie a prebehnem gelom na stetci?Kokesek píše:to staci svliknout a znova namazat gelem na pneumatiky...
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
musis ho vyzut a nazut, podobne ako pneumatiku. Mal by si to dokazat bez demontaze mechu z ulozenia. Vyfucat, strhnut, nasadit, nafukat.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
http://www.gynex.sk/produkt/225/gel-na- ... arent.html tymto to natrem a bude to fungovat?
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
napr.
je to podobne ako patka na pneumatike. Ten sliz je na to aby sa to lahsie nasadzovalo a lepsie si to sadlo.
je to podobne ako patka na pneumatike. Ten sliz je na to aby sa to lahsie nasadzovalo a lepsie si to sadlo.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Tak mech vydrzal 2 noci a zase fuci nie tak vela ale fuci. Vymenim ho za novy
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Zdárek,
jestli dobře identifikuju tu bílou pastu, tak je to jen takový ten "klouzek", co se používá na přezouvání pneu.
Ještě ale existuje taková černá hmota, která "přilepí" pneu k ráfku. Určitě to mají v každým servisu, kde přezouvají. Nevím, jak se to jmenuje přesně. Mám tak udělané pneu na velkým vozíku, kde vozím těžký náklady.
jestli dobře identifikuju tu bílou pastu, tak je to jen takový ten "klouzek", co se používá na přezouvání pneu.
Ještě ale existuje taková černá hmota, která "přilepí" pneu k ráfku. Určitě to mají v každým servisu, kde přezouvají. Nevím, jak se to jmenuje přesně. Mám tak udělané pneu na velkým vozíku, kde vozím těžký náklady.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
To mas popraskane na zajimavem miste... normalne to je vzdycky dole jak se roluje.uhlic píše:Tak mech vydrzal 2 noci a zase fuci nie tak vela ale fuci. Vymenim ho za novy
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Jestli budeš měnit za nové, a budeš s tím autem jezdit kousek dál než okolo baráku, tak ten starej ulož někde v autě. Až ti někde měch praskne nebo ho propíchneš, tak tam bude alespoň co vyměnit - na dojetí. Mě se to na D2 stalo ve Francii v Alpách, nejbližší nove měch byl u Eliotta v Budějovicích a starší rezervní ležel zapomenutej doma v regálu. Místa to moc nezabere.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Zalepil som ten stary tekutou gumou a uz drzi novy mam na refali v garazi
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Já jsem měl starej v regálu a bylo mu tam dobře. Doporučuju ho hodit do auta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Nechci zakládat nové téma, tak pokračuji tady.
Mám Classica s EAS, které je částečně upravené z komponentů na P38 (ventilový blok, kompresor, oboje v motorovém prostoru).
Vyhazuje mi to 30A pojistku. Po výměně pojistky mi to auto nafouka a to i celkem rychle, ale po dojetí je opět po pojistce. Navíc mi nejde ovládat výška, vždy vajede do pozice "offorad". Dle diagramu na tuhle pojistku navazuje pouze kompresor, respektive i jeho relé, takže asi mohu vycházet z toho, že kompresor je vadný. Prý byl koupený před dvěma lety, ale auto od té doby v podstatě nejezdilo. Dá se kompresor repasovat, aby pojistky už nevyhazoval, nebo to může být tou zde zmíněnou vlhkosti? Klidně bych auto i svěřil někomu, kdo by to uměl zprovoznit, ale diagnostika na Classica je jiná než na P38.
Děkuji za každou radu, protože v EAS jsem úplně laik, a nevadilo by mi jim zůstat....
Mám Classica s EAS, které je částečně upravené z komponentů na P38 (ventilový blok, kompresor, oboje v motorovém prostoru).
Vyhazuje mi to 30A pojistku. Po výměně pojistky mi to auto nafouka a to i celkem rychle, ale po dojetí je opět po pojistce. Navíc mi nejde ovládat výška, vždy vajede do pozice "offorad". Dle diagramu na tuhle pojistku navazuje pouze kompresor, respektive i jeho relé, takže asi mohu vycházet z toho, že kompresor je vadný. Prý byl koupený před dvěma lety, ale auto od té doby v podstatě nejezdilo. Dá se kompresor repasovat, aby pojistky už nevyhazoval, nebo to může být tou zde zmíněnou vlhkosti? Klidně bych auto i svěřil někomu, kdo by to uměl zprovoznit, ale diagnostika na Classica je jiná než na P38.
Děkuji za každou radu, protože v EAS jsem úplně laik, a nevadilo by mi jim zůstat....
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
kompresor ven, rozebrat, podívat se, kolik je v něm vody, repektive, jestli není uvnitř zkorodovaný. Já jsem to řešil několikrát u kompresoru pro D2 - vysoušeč plný vody a kompresor v části okolo motoru a "kliky" celej rezavej. A jinak se podívat do schémat od P38, jaké je k tomu kompresoru originál jištění, jestli těch 30A není málo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo