Stránka 1 z 9

Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 09 lis 2016 21:09
od uhlic
ahoj, dneska som prisiel k autu a mal som vyfucane predne mechy. Nastartoval som dofukali a drzali ale ako nahle som auto vypol z motoroveho priestoru som pocul unikat vzduch. Neskumal som to este blizsie a chcem sa spytat ci uz mal niekto takyto problem a na co sa mam pripravit. diky za postrehy

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 10 lis 2016 07:49
od teslo
neboj niesi sam :roll: Priprav sa na to, ze budes musiet najst miesto uniku (mechy, vedenie, ventilovy blok) :wink:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 10 lis 2016 08:01
od Kokesek
uhlic píše:ahoj, dneska som prisiel k autu a mal som vyfucane predne mechy. Nastartoval som dofukali a drzali ale ako nahle som auto vypol z motoroveho priestoru som pocul unikat vzduch. Neskumal som to este blizsie a chcem sa spytat ci uz mal niekto takyto problem a na co sa mam pripravit. diky za postrehy
ochladilo se a to je pricina uniku...

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 10 lis 2016 08:31
od Balu1989
podle toho poznáš, že je zima :grin:
mě drží podvozek jaro, léto, podzim, ale příjdou teploty kolem nuly a přes noc se mi vyfoukne, ale stejně ho :heart

Honza

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 10 lis 2016 22:18
od uhlic
jeto dost pocut tak dufam ze to hned najdem a myslim ze to ide niekde od bloku alebo kompresoru pripadne predny mech lavy ale skor vyfuci pravy takze blok alebo kompresor......teoreticky keby bol blok alebo kompresor vadny aka narocna je oprava s opravnymi sadami?

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 14 lis 2016 10:36
od teslo
to zalezi od toho aky si zrucny :) prip. si vygoogli niekde postup, aby si mal predstavu :idea:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 16 lis 2016 07:58
od Dario345
Já mám po ochlazení problém možná ještě výraznější. Auto mě spadne téměř hned a občas mu i dost trvá, než se zase zvedne. Při špatné konstelaci hvězd klidně i několik minut. Měnil jsem 2 měchy, 14dní to valilo jak nikdy předtím a teď to je katastrofa :-(

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 16 lis 2016 08:11
od zata
Doporučuji vyměnit všechny měchy, sušičku vzduchu a filtr na bloku a pokud máš v pohodě kompresor a blok, je to bezproblémové a komfortní.
Kamarádovi se stalo, že v sušičce měl místo kuliček spíše jen prach a ten mu neustále zanášel ventilky v bloku a ten mu tím pádem neustále podcházel, tak pozor i na to :grin:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 16 lis 2016 09:00
od MadTom
Já když jsem otevřel kompresor na D2 tak z něj vytekla voda - sušička už prostě nesušila.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 16 lis 2016 10:08
od teslo
P38 ma sofistikovany system, kedy je vysusac obojsmerny. Ked tlaci kompresor do systemu, tak vysusa vzduch z komresora a ked odpusta z mechov, tak ho zas cez vysusac v opacnom smere vypusta von. Tym asi vie nejaku cast vlhkosti odstranit.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 16 lis 2016 10:37
od MadTom
U D2 je to takto taky a u náklaďáků se to takhle dělá běžně. Jenom to není 100% účinné, tak že se vysoušeč postupně vyčerpává.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 16 lis 2016 11:14
od teslo
vysusac som par krat uz "generalkoval" a bol som prekvapeny, ze mu na prvy pohlad vobec nic nebolo

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 16 lis 2016 12:11
od MadTom
Já jsem ty kuličky vysypal do plechového hrnku a nechal v něm na vařiči vysušit. A po ochlazení dal zpátky. Nějak se mi nechtělo shánět kartuši s kuličkama do náklaďáku a přesypávat je tam.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 18 lis 2016 17:17
od Dario345
Děkuju za rady :-) Zkusil jsem "vypéct" náplň sušičky na topení při cca 70°C. Pak jsem nasypal kuličky zpátky, ale zlepšení žádné.

Vypadá, že je v pánubohu levý zadní měch, protože když se auto začne zvedat, je zadní levý poslední, který se dofoukne a občas je u něho slyšet syčení - vyměním příští týden zadní měchy + filtr na kompresoru

Mám přetěsňovat EAS blok třeba jenom preventivně? Jak dlouho to může cca zabrat? Úplný kopyto nejsem, ale hodinář zrovna taky ne :-D

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 18 lis 2016 20:55
od uhlic
Objednal som si opravné sady na ventiloveho bloku, kompresor aj sušič vzduchu uvidíme čo to správy.

Tiež sa mi včera dlho fukali predné mechy možno 5 minút ale ako sa nafúkli bolo to v pohode. Zamkol som podvozok tlačítko vedľa polôh podvozku a drží to.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 19 lis 2016 12:08
od Dario345
Mám nový poznatek :-) Nechal jsem auto přes noc s otevřenýma dveřma, abych vyřadil eas a nekleslo. Tím bych vyloučil měchy?

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 19 lis 2016 22:50
od uhlic
Nemôžu to byť snímače výšky? .... U mňa to bude nejaké tesnenie pretože pri mínusových teplotách počuť pri kompresor a bloku únik vzduchu.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 21 lis 2016 18:30
od Dario345
Dario345 píše:Mám nový poznatek :-) Nechal jsem auto přes noc s otevřenýma dveřma, abych vyřadil eas a nekleslo. Tím bych vyloučil měchy?
Dneska jsem zase jel kus po dorazech (divný je, že nemám nikdy eas fault?). Tak jsem si řekl, že budu hledat a při umývání podvozku wapkou jsem uviděl bublinky na levým zadním měchu. Takže u mě je ten únik měchem asi tak markantní, že se to někdy prostě ani nezvedne nebo až po krucinál hodně dlouhé době. Zvláštní je, že když jsem to měl na nejvyšší polohu, tak auto vydrželo víc jak 24h bez změny výšky (při otevřených dveřích)

Pořád je co se učit :-)

PS: Jak jsi na tom s repasem EAS blocku? Děláš nějaké foto? Rád bych se potom kdyžtak inspiroval, co mě může čekat :-) Díky

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 21 lis 2016 21:20
od uhlic
Ešte nemám diely doma prídu asi zajtra

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 21 lis 2016 21:36
od Kokesek
Dario345 píše:
Dario345 píše:Mám nový poznatek :-) Nechal jsem auto přes noc s otevřenýma dveřma, abych vyřadil eas a nekleslo. Tím bych vyloučil měchy?
Dneska jsem zase jel kus po dorazech (divný je, že nemám nikdy eas fault?). Tak jsem si řekl, že budu hledat a při umývání podvozku wapkou jsem uviděl bublinky na levým zadním měchu. Takže u mě je ten únik měchem asi tak markantní, že se to někdy prostě ani nezvedne nebo až po krucinál hodně dlouhé době. Zvláštní je, že když jsem to měl na nejvyšší polohu, tak auto vydrželo víc jak 24h bez změny výšky (při otevřených dveřích)

Pořád je co se učit :-)

PS: Jak jsi na tom s repasem EAS blocku? Děláš nějaké foto? Rád bych se potom kdyžtak inspiroval, co mě může čekat :-) Díky

to ze drzi pri nejvetsim tlaku je absolutne normalni. Hadicky těsni bokem stěny a měchy jsou pri plnem rozrolovani mimo otevrene praskliny.